Kyllä .
Printable View
Kyllä .
juu .
Just kannoin fillarivaatteet ulos saunasta ja laitan päälle. Kai sentään omassa saunassaan voi kerran vuodessa kylpeä....
En, kun pääsin valmiiseen saunaan. Kohta lähdetään kolmannelle rundille "mustaan saunaan" niinkuin nuo ipanat sitä kutsuu.
Kyllä ja nyt nautitaan jälkilöylystä.
En. Anoppi järjesti senkin. Seuraavan kahden päivän aikana mun suurimmaksi tehtäväksi jää pysyä pois naisväen jaloista, maata sohvalla, juoda jouluoluita ja syödä itseni tärviölle. Ei ehkä aivan huono setti sekään, vielä jos saisi vielä vähän futista telkkariin.
Meni jo. Lämmintä oli.
Juu. Juuri laitoin tulet pesään.
Näin tapahtui.
Siellä lämpiää vastukset. Olisipa puusauna.
palaa jo .
Olen jo saunaoluella
En, taloyhtiön huoltomies taisi käydä napsauttamassa päälle ellei toimi etänä, mutta olen menossa tuossa klo 21 aikoihin kyllä.
Jo jäähykaljoilla.
sauna on jo lämmin,kohta saunomaan kera oluen.
Heti kolmeltapäivällä lämmitin parituntia lenkkisaunoin ja sen jälkeen tullu otettua saunakaljaa;) joskus koittaa rentoutua.
Kyllä, tänään on saunapäivä.
Se olis sitten kohta sunnuntaisauna!
Kyllä tänäänkin lämpiää.
Tuskinpa sentään
En toki, koska vaimo on sitä varten.
Joo .
ei... siellä on liikaa hiilikuitua ja vois syttyä liekkeihin
on jo lämmin,kohta saunomaan.
en .
No juu, mutta rivarisauna on ihan aunuksesta. Pieni ikkunaton koppi, ja kun minikiukaalle kumoaa kuupallisen vettä, kuuluu kyllä "psssshhh" mutta mitään muuta ei sitten tapahdukaan.
Tuskin maltan odottaa, että pääsen Pönttölään puulämmitteiseen rantasaunaan. Talvisin tykkään etenkin pesuveden nostamisesta pilkkikairan reiästä pilssipumpulla 20 asteen pakkasessa.
En lämmitä, tankki kuski hoiti sen asian meidän puolesta.
Just pistin päälle.
Eiku mää olen jo peiton alla. ..
Kyl mä tänään lämmitin ihan himassa.
En. .
Tänään on saunapäivä, en toki vielä tiedä kuka kytkee vastukset valtakunnan verkkoon.
Meillä hoidin kytkennän 15 minuuttia sitten itse.
saunottu on jo.
Kyllä tänään täytyy lämmittää
Kohta lähtee sauna tulille. Koivulla syttyy. Taidan hakee Sandelsin apuriksi.
juu .
Jep .
Joo .