Palaan vielä tohon läskilenkkiin (tiedän 3 läskipyöräilijää josta tunnen kaksi:) Olisiko ensi la 20.9 vaikka klo 10 lähtiöitä rennolle lenkille? Ja ehdotuksia että mistä lähdetään ja minne...
Printable View
Palaan vielä tohon läskilenkkiin (tiedän 3 läskipyöräilijää josta tunnen kaksi:) Olisiko ensi la 20.9 vaikka klo 10 lähtiöitä rennolle lenkille? Ja ehdotuksia että mistä lähdetään ja minne...
Kysyn uudemman kerran olisiko vkl maantie intoa vielä tähteellä?
Itse päädyin tänään ip saapumaan hämmeeseen. Ja menen huomenna varmaankin Espoon lähtöpaikalle.
Tuun kans portille tuollon kun on tarkotus mennä 2-3h lenkki huomenna rauhallisella vauhdilla, jättäydyn sitten kyydistä jos vauhti alkaa huimata :D
Lähtö klo 11:00 puomilta OK
Kävinpä sitten yksin läskeilemässä, 10km jälkeen kun vaihdettiin uusi satula kiitokset ( Antti, Mekaanikot, Piia) niin johan rupes kulkemaan. Upea keli vähän alta 70 km, lopussa tuli kyllä tilt. Katiskoskeella oli maakaasulinjan raivaus, polut oli yllättävän "leveitä" ja kuvat lehdet vain rapisevat 4 tuuman alla.
Maastoilijoita huomenissa iltapäivällä? Suunnasta ei tietoa, sinne mihin eturengas näyttää. Mukaan voi lähteä läskilläki jos haluaa, vauhti suhteutetaan kalustoon. Ja muutenkin aika hiljaksiin.
Voisin lähteä maastoon kun tänään meni kiiturin viimeinen sisuri ja co2. Muutenkin flunssahkoisella ololla ei kiituroinnista tule mitään.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Kelihän oli täydellinen mtb keli. Unohtu vaan ottaa sade ja toppavaatetus mukaan.. :D
No nyt on ihan pakko vähän fiilistellä täälläkin. Kesälomaa tässä vietän ja kävin ajankulukseni katsomassa Toronton fillarikauppoja. Ai että kun oli kaikkea kivaa ja selkeesti suomen hintoja halvemmalla. Norcon läskiä (halvoilla osilla) saisi tuhannella dollarilla tarjouksesta ja tulipa nähtyä ihan livenä Salsan etujoustoläski. Hieno oli kuin myös 29 sinkulamaasturi.
Ja sit pääsin ajelemaan jollain framed nimisellä läskillä. Fattyyn verrattuna kevyempi ja ketterämpi.
Ai juu ja asiasta kuuseen. Olisko kellään sellaisia maasturin keskiöön sopivia prikkoja joilla saisi ketjulinjaa säädettyä? Sinkulamaasturia rakentelen jämäosista mitä kaapista löytyi. No runko löytyi metsästä mutta ei siitä sen enempää.
Mulla on noita prikkoja muutama jääny tuohon joutilaaks.
Noniin nyt puhut Jar1 asiaa. Heitäpä privaviestiä tännepäin ja aletaan tekemään kauppoja.
En tiedä minkä kokoisia noiden prikkojen pitäisi olla mutta kokeilemalla selvinnee.
Olisko hämeenlinnan suunnalla jo sen verran läskejä pyöriä että saataisiin ensimmäinen porukkalenkki aikaiseksi?
Kaikki lihavat ilmoittautukaa :p
Terveiset tampereen poluilta.
Nyt sais hyvää läskipyörää edullisesti.Rtech myy trekkiä reilulla 1600 eurolla ja oli todella hieno peli. Ostakaa ostakaa.
3.8 tuumaiset renkaat,,,
Joo laihaläski
Sinkulaprojekti etenee. Jotain pikkuosaa vielä esim ohkaustanko pitäisi löytää, siis paksu sellainen. Ja mustat kammet kun noi alumiimin väriset ei sovi tuohon.
Ja jäykkä keula jouston tilalle.
Taidan olla jo liian vaativa.
Tanko ja stemmi löytys. 620mm muistaakseni tanko ja 120mm stemmi..kapea kiinnitys tosin :)
>Olisko hämeenlinnan suunnalla jo sen verran läskejä pyöriä että saataisiin ensimmäinen porukkalenkki aikaiseksi?
Kaikki lihavat ilmoittautukaa :p
-Lepaan laski ilmoittautuu, Huomenna läskilenkille klo 10 ? ja mistä lädetään?
En vielä varma huomisesta mutta ehdotelkaa lähtöpaikkoja. Olishan se kyllä hieno saada ensimmäinen tosilihavien ajelu aikaiseksi.
Pääseekö tavis maasturit mukaan jos pidetään metrin välimatkaa :) tosin kymmenen on aika aikaisin....
Sent from my iPad using Tapatalk HD
No just mietin että ehkä sinne taviksetkin vois tulla mukaan. Ja kymmenen on mulle myöhään mutta ehkä mä jaksaisin siihen asti odotella.
Sunnuntaina saattaisiin päästä sinkulamaasturilla lenkille.
Niin läskipyörälenkki... käy mulle aikaisemminkin...vaikka klo 9. Mistä lähdetään?
Kyllä mä kannatan klo 10 starttia, ei tarvi valoja viritellä :)
Olisko puomilta startti? Voitaisiin ajella Katiskoskelle (laavulle makkaranpaistoon?) tai Katuman kiertoa (Aulangon tekosaarille makkaralle)?