-26 astetta nyt .. Eipä tartte tänään pyöräilemään ja jaloittelukin on siinä ja siinä.. Autolle ja pois ehkä.. :o
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
-26 astetta nyt .. Eipä tartte tänään pyöräilemään ja jaloittelukin on siinä ja siinä.. Autolle ja pois ehkä.. :o
-34°C näyttää nyt.
-23,8 tällä hetkellä.
A design for life
-25°C mitähän tässä keksis tälle päivää.
-27 Näyttää Kaupassa käyn jalkaisin ..Itasella juoksua. .👍☺
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Aamulla ulkona -22, olohuoneessa +22 ja kainalossa kuumemittari +38.
-26 aamusella .. Nyt -29 astetta ja yöks / aamuks luvassa vieläkin viileempää .... Loppuviikon pyörälläajot rajoittuu olohuoneeseen eikä muutakaan ulkoilua liiemmälti
https://photos-4.dropbox.com/t/2/AAD...60&size_mode=3
Täällä oli aamulla -24,5°C ja nyt -25°C. Saisi kyllä lämmetä sen verran että voisi laittaa ilmalämpöpumpun päälle. Tuo kun alkaa liki -20°C puhaltamaan viileää ilmaa.
Ei ole edelleenkään mittaria, mutta sen verran kylmä on ollut nyt parina aamuna herätessä, että menen ensitöikseni huomenna ostamaan lisälämmittimen.
-28
.
-31,8 oli aamulla 5.23 ja vapaanapa jäätyi parin kilsan ajon jälkeen. Pyörähölkkää kotiin ja auto tulille :)
Lauhtumaan päin...-28°C
-33 astetta viileetä :o
Kotona ei ollut kuin -15, kun järvi VIELÄKIN sulana, mutta töissä jo rapsakampaa -25.
-27 kuopiossa.
Kännykkä näytti -29.. pieni viima vielä päälle, niin oli mukava polkea töihin kun auto on huollossa. Onneksi matka oli vain reilu 4km.
Oulu -30.2 c
nyt ois kotimatkalle -27
Aamulla oli ollut puoli kuuden aikaan -30 tienoolla kun kävelin töehi, nyt jotain -25?
Lauhtumaan päin edelleen...aamusta -22°C, tosin nyt onkin mittarissa -24°C.
tänä aamuna vain -25 astetta viileetä :o .. Lämpenee, lämpenee , taitaa tulla kevät:)
Kiristyi illaksi -29°C:een, nyt -22°C.
Vain -17 :o .. Päiväksi lupailee pari astetta lämpiävän vielä joten lenkkiä pukkaa
-17 Kuopiossa
-21 Kuopiossa
-23 Tampereen Messukylässä. Lenkkikelit sano.
-23,4 C Hämeenlinnan keskustassa ilmatieteenlaitoksen mittausasemalla, klo 9.54.
-23°C tällä hetkellä, kiristymään päin.
e: 18.00 maita -30°C...prkl.
-20, joten talvelta tuntuu. Mutta ei lumen puutteen vuoksi näytä.
-7 Ooo kesän lapsi mä oon!