Söin kolmiolääkettä miestä väkevämpään kurkkukipuun
Printable View
Söin kolmiolääkettä miestä väkevämpään kurkkukipuun
Savustin lohifileen ja kanapalat samassa pöntössä samaan aikaan
Soitin poliisille.
Ostin kebabin.
Ostin puolikiloa irtokarkkeja ja kun lukiopimut alariviltä poimivat herkkuja, katselin minä poika mahtavia ilmastointiputkia marketin katossa.
Söin HK:n sinistä kylmänä ja samalla selasin Bilteman uutta kuvastoa.
Asensin Volvoon vetokoukun kerrostalon parkkipaikalla pikkupakkasessa ja keväisessä koillistuulessa. Tai no koska oli peiniä ongelmia, niin vedin rautaosat vaan paikoilleen ja tuoreemmilla voimilla huomenna sähköjä sitten. Toki näyttäisi lupaavan luonnollisesti kunnon pakkasta huomiselle...
Savustin puruveden neulamuikkuja ja siivosin ojaa ynnä pesin El Reinot kirjopesuohjelmalla.
Kuusiaitaa nipsuttelin manuaalisaksilla ruotuun. Ja ilman kaljaa prkl....
Hyppäsin parinkin railon yli luisteluretkellä
Rva E tulossa matkoilta ja tietenkin imurointi jää aivan viime tinkaan. Keskusimuri toimii ylä, muttei alakerrassa, vika siis töpselissä-
Pistin imurin sulakkeen pois päältä ennen kuin kiristin johtojen kiinnityksen töpselissä...
Lähdin vaihtamaan polkupyörään renkaita samalla kun vaimo purki ja raahasi kirjoituspöydän alakertaan.
Kaatoin puun sähkölinjan/tolpan vierestä ja savustin kilon kanaa perunoilla ja sipulilla iltapalaksi
Otin kännin parin viikon työputken päättäjäisiksi;). Ja lisäksi sain lisää pitkää ikää edellisistä viesteissä naurun muodossa:o.
Juoksin luurit päässä kesken puhelinpalaverin näyttämään autokuskille polttopuiden purkupaikan.
Sain oman hirrestä veistämäni laavun valmiiksi :)
Hirsilaavut on hienoja! Tuollaista kädentaitoa arvostaa jälkipolvetkin.
Kasailin keittiön pöydälle maalaamosta saapuneet mopon osat, kaunin mustia kun ovat. Lapset söivät iloisesti jäätelöä siinä samalla.
Asensin ulkokaton alle uudet lämpöeristeet ja peitin jäljet reunalaudoilla.
Harkitsin ostavani Belaruksen tai Ursuksen.
^Osta Zetor, niin mäkin ostin ja äijäilin nuorena miehenä ammoin ja se on hyvä traktori.
Vaihdoin kesärenkaat autoon tänään.
Olin minä.
Ostin eilen savustuspöntön.
Tuossa voimajumpan päätteeksi saavuin makuuhuoneeseen ja siinähän oli pyykit sängyllä hyvissä pinoissa. Mitä minä tein, oikaisin siihen ja keimailin kuin Kollikissa konsanaan niin että ne puhtaah vaatepinot meni nurin. Hirmu pultithan tuo veti!!
Laitoinpahan merkille, että täällä on eläimet paremmassa suosiossa kuin minä. Jos olis koira tai kissa tehnyt tuon, niin se ois ollu niin helvetin söötti ja ihQ että masua ois rapsutettu ja suukoteltu ja instaan ois kuviksi päätynyt ja miljoona tykkäämistä, mut kun hikinen äijänretale tekee sen saman, niin sille huudetaan kuin vauhkolle mammutille joka koittaa seuraa isäntäänsä luolaan..
Ilahduin niin paljon että muutin saunan taas maalaamoksi :D
^ eläimille ei pärjää, ei millään... Meilläkin rouva halailee, taputtelee ja pussailee hurtat kun tulee kotiin. Kyselee voinnit, tarkastaa paikat ja katsoo, että on evästä illaksi. Voi vain uneksia moisesta :)
Tämän päivän äijäilyt tehtiin pojan kanssa duona. Meidän formulatiimi vaihtoi kolmeen autoon renkaat nopeammin kuin naapuri yhteen.
Laittanut siinä määrin reikiä betoniseinään iskuporakonetta käyttäen, että Bilteman 6mm betoniterä meni entiseksi. Välittämättä siitä että on sunnuntai. Parhaimmat terveiset naapureille
Vaihdoin suvikumit. Mulla oli vasurissa jo 1 talvikiekko ja oikeaan poimin toisen ja samalla nappasin hallitunkin maasta siitä hyppysiin ja se perkele pysyi koko matkan kahdensormen otteessa. Varastolle oli kuitenkin vain 30 metriä alamäkeen, naapurille juttelin jotain yhdentekevää ja kiekot pysyi vahvassa puristusotteessa. On se kiva kun kädet tuntuu jo melkein omilta.
Hyvä testihän on sellaane, että nappaa ruokapöydän jalasta kiinni ja nostaa sen suorana ilmaan. Kandee reenata tyhjällä pöydällä, nimittäin jos kämmää niin seuraukset on samat kuin epäonnistuneella pöytäliinan vetotempulla tai pyykkien päällä piehtaroimisesta, tulee suoraa huutoa ja häiriintynyttä solvaamista.
Toki hyvä reeni se sellainenkin on, siinä oppii sietämään ja kasvattamaan niitä henkisiä kykyjä. Että pyytelee anteeksi ja hymyilee kuin viaton koirapentu, vaikka ei ymmärrä miksi.
Kaikestahan ei selviä puhumalla, joskus on ihan hyvä lahjoa henkilöitä.
https://www.youtube.com/watch?v=BpzICUtxsx8
Olisiko ollut ehkä viides reikä jossa tyssäsi ;)