Paljo meni tirsintarsilla?
Printable View
Paljo meni tirsintarsilla?
4:08:54 (kahdella kuminvaihdolla).
Sent from my D5803 using Tapatalk
Kiitos kauniista sanoista, jospa sitä nukkumaa niin mielikin voisi olla positiivisempi unien jälkeen
Niin piti edelliseen viestiin jo laittaa onnittelut ainakin Rankkikselle ja pikkupojallekin mutta unehtu, joten... Onneksi olkoon suorituksestanne!
Onnittelut myös Peikolle hyvästä ajasta (3:09). Onnittelut myös muille mukana olleille :D
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Hieno oli tapahtuma ja mahtavia suorituksia!
Onnittelut kaikille maaliin asti päässeille!
Henkilökohtaisesti voi ensin kiittää Iikan huoltopistettä takavaihtajan korjaamisesta ja maaliin pääsemisestä.
Lisäksi jäykkäperällä sai nyt olla viimeinen kerta. [emoji28]
Köyttä työntäen...
Onnittelut kaikille jotka kävi nauttimassa hienosta tapahtumasta ja voittamassa itsensä. Kyllä on kovaa porukkaa seutukunnan pyöräilijöissä!
Mut kyllä pitää vielä kehua tuota täyshullua nimeltä Kalle.
Kaverin kisa alko jo todella vaikeasti. Heti kun lähdettiin menee tosissaan niin kaveri joutui taistelemaan pistosten kanssa. Seuraavaksi tuli ekakiekan puolivälissä taistelu oksennus vastaan. Ja se kai jatkui maaliin asti. No tokakiekalle lähdettiin hyvällä asenteella ja pirteänä. Ja tankattiin vain vettä kun muu ei meinannut pysyä sisällä.
Kolmannen alussa metsästä saapui vielä hyvävoimainen mutta nälkäinen kaveri. Se löi perseen tantereeseen ja sanoi jotta nyt syödään. Vähän se mutusti jotain ja noitui jyps miestä joka oli samaan aikaan huollossa, kun se menee aina tiellä ohi ja sitten hän metsässä.
Neljännen kiekan alussa metsästä saapui joku muu kuin minun tuntema Kalle. Kaveri tuli ja kaikki rensselit tippuu päältä niille sijoille ja kaveri hoippui riutuneen näköisenä eväspoksilleen. Näki että kiekka oli ollut raju niin fyysisesti kuin henkisesti. Kierros ei kuulemma ollut enää pyöräilyä. Kalle kysyi että missä asti seuraava on tulossa. Sanoi että jos alle kymmenen minuutin päässä niin hän ei lähde, katsoin seurantaa ja sanoin seuraavan tulevan 20 min päästä joten eikun matkaan vaan. Ei kaveri ollut tosissaan lopettamassa, kunhan purnas väsyneenä.
Eikun mies satulaan ja huikkasi lähtiessään jotta nyt mennään nauttimaan nyt ei ajeta enää kilpaa. Ja sinne mies lähti ylämäkeen, näytti että pyörä ei nouse mäenpäälle mutta sinne se vaan kipus hitaasti mutta varmasti.
Mies ajoi koko lenkuran tuliterillä pyöräulykenkillä, oli ilmeisesti sopivat. Ja alla täysjäykkä pyörä ja vielä tollasilla pirun leveillä renkailla.
Kiitos Kalle että sain elää mukana tapahtumassa ja seurata matkaasi, oli upeaa katsottavaa. Oli muutenkin mukava ajaa itse yöllä ja seurata sitten muiden suoritusta päivällä. Näki tapahtuman aivan eri valossa.
ONNEA KALLE JA MUUT HURJAT
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Mietteitä vähän matkan taittamisesta
Alkuun tuutattiin aivan liian kovaa, pikkupoika veti asfalttipätkillä kärkiporukan kiinni ja jo siinä alle 10km ajon jälkeen vahvana piston tunne kyljessä, liian kovaa & liikaa tankattuna pohjalle luulisin ma. Kinahmilla mäkeen sai fillaria talutella ja vielä oli yöllä kinahmin metsäosuuden piikkilanka portti kiinni ja sitä kiertäessä paita lankaan kiinni, onneksi perässätuleva kilpailija auttoi irti siitä. Polkupätkät ja laskut sujuivat mukavasti, vaikka eturenkaaseen tuli pumpattua juuri ennen starttia ylipaineet, joita en sitten "viitsinyt" laskea koko päivänä.
Pikkupoika piti kovaa vauhtia yllä ja huollot skipattiin ellei muutamaa pikapysädystä oteta lukuun, eipä mikään olisi maistunut/ pysynyt sisälläkään. El grandelle asti tultiin samaa matkaa sitten Timo näytti miltä meno näyttää mäissä kun on kevyt jalka. Ajattelin hetken puristaa jaloista paukkuja, mutta onneksi älysin höllätä kun matka oli suht alkutekijöissään. Ensimmäinen kierros maalissa 3.30 tuntumia ja Timo tsemppasi toiselle kierrokselle.
Toinen kierros oli ehdottomasti ajamisen arvoinen, upea auringonnousu ja puolenvälin kohdalla kierrosta uskalsin jo geeliä tarjota kropalle, liian aikaista. Toinen kierros tuli taivallettua ihan hyvään tahtiin yksin parhaassa seurassa vielä fiiliksen ollessa "ehkä selviän kolme kierrosta".
Kolmas kierros alkoi ja mummonmäessä, kinahmeissa ja oikeastaan joka nousussa ajattelin ,että minua ei täällä enää kertaakaan tämän vuoden puolella näy. Eväs rupesi jo maittamaan, kuitenkin vähän ajan kuluttua alkoi oksettava pöhnä olo, mutta syöminen onnistui ja tuli pieni ajatus että josko vielä yksi..
Kierros kolme maalissa, Timo huoltoalueella aivan liian hyvävointisen näköisenä niin se söi ja rankasti. Keskeytys oli tooodella lähellä mutta Jyväskylän pyöräseuran ajajan huudot sai aikaan sen, että ainakin lähden kokeilemaan. Tiesin olevani 10 sakissa ja ajattelin että siinä pysyminen on utopiaa ellei kaikki keskeytä takana koska ajofiilis ei ollut ihan huipussaan.
Viimeinen kierros meni huolloissa pysähtyen mäet ja tasaiset osuudet lähinnä ryömien ja alamäissä laskin ajatuksella "toivottavasti kolahtaa ja keskeytys niin sanotusti kengät jalassa" ilman itsesuojeluvaistoa. Lopulta 25km ja 60km matkalaisia ohitellessa hämmästelin, että ajaa vielä joku hiljempaa kuin minä & perkele nyt vaikka työnnetään maaliin tämä epäinhimillinen maastolaite.
Viimeiset 20km vilkuilin taakse ja odotin missä tulee 240km matkan hyvävointinen pyöräjoukkio mutta ei sitä näkynyt ikinä. El grandessa joku veti trekin sähköpyörällä ohi ja teki mieli melkein lyödä jos olisin kiinni saanut.
Lopulta näin maisemahissit ja fiilis nousi ja jalka keveni kerrasta,enää loppulasku ,toki riskillä ja sitten suoritus olisi valmis. Maalissa lopulta ja tyytyväinen ihan piti olla, siitä buffi käteen ja emännälle ja muksulle halit ja moikat ja järveen kamppeet päällä "uimaan".
Summa summarum: alamäkiin tyytyväinen ja maaliinpääsemiseen. Miinusta epäonnistuneesta tankkauksesta ja JÄRJETTÖMÄSTÄ tämänpäiväisestä selkäsärystä, muuten jaloissa ei kummemmin paina , iho vähäm palanut ja silmä rähmii & tulehtunut luulen ma.
Mut muutenhan sitä vois vaikka ajaakkin. Kiitosta ja onneakin kaikille, ens vuonna jottai muuta.
Ps
Brooks on hyvä, pyllykin on hyvä.
Huh mikä reissu on ollut. Oot sie Kalle kova ukko polkemaan ja sitkee piru!
Köyttä työntäen...
Millon ajetaam tuas. Keskiviikkona taitaa sataa niin meibi tööörsdäynä sit?
Ilmatieteenlaitoksen ennustetta kahto niin seuraavan kerran poutaa maanantaina :) Voisi tosin viikolla katsoa miten sattuu nuo kelit kohilleen.
Minä voisin torstaina lähtee jos hidasta tarjolla. Ja jos make sais jarrun korjattua. Vai haluuks tirsintarsi korjata? ;)
Ihan saa pohjaan painaa et pikkusen ottaa. Mikä lie vika sit??
Mulle passaa varmaan ke ja to. Etenkin jos hissunkissun mennään.
Lomalle jos jäis ni ehtisi ajamaan samaan aikaan kun muutkin.
Köyttä työntäen...
https://youtu.be/GRiEgqDrBtU
Liekköhän poijat ajana portaat alas tornista?
Mitä tietoa on Jalco snoy 90 läskin vanteista,itte en löytänyt netistä juuri mitään saapikohan tehtyä tubeless.Vai jotain halpis vanteita.
Farley 9,8 mullistaa fatbike-Maailman. Vakiona kevyet hiilikuituvanteet. Kevyen hiilikuidusta valmistetun runkovaihtoehdon ja useiden u n kiekkomahdollisuuksien ansiosta Farley Kaikkien aikojen nopein ja monipuolisin fatbike.
Sammylla melkonen etulyöntiasema syötteellä vai mitä Kyrdis.
Etuasema kiistaton,mutta ero pitää minun hyväksi lukea almanakasta, ei sekuntaattorista.
Kokeiltava kaikkia musertamiskeinoja ennen varsinaista suoritusta. Ei tässä reilulla pelillä jakoja ole
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...2d4fa950aa.jpg
Tämä on jo varsin tuttu näky kesän lenkeiltä. Siihen lisätään vielä Pikkupojan selkä niin siinäpä se marssijärjestys on tuleviin koitoksiin.
Miten hiiellä minä nyt sinun edelle kerkiän? Sinähän sanoit ennen Laajavuoren starttia, jotta minulla on " aika heikon näköiset jalat".:) Ja sulla on aika pirun vahvannäköiset jalat, joten kai sinä nyt menet minun edellä vai mitä?
EN oo Jussi ikänä kuullu tollasista vanteista?????
Kait sitä tuonne lähdettävä ajamaam 1700 mestoilla. Tululee jos ennätättä
Kiärmeslahdesta tulossa kaksi jossakin vaiheessa.
Mistä lähtö
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Siitä mistä nyt viimeaikoina aina eli alikuljennan likeltä