Ei se ole tyhmä joka pyytää....
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
tikola
Minusta on ja se eniten ihmetyttää mikä perustaa sen 4000 euron hintaeron saman liikkeen seuraavaksi kalleimpaan Meridaan. Eli onko oikesti kokonaisuus tässä kallimmassa kolmanneksen parempaa kuin siinä joka maksaa 6 999eur. Mistä asiasta siinä neljätonnia maksetaan oikeasti lisää? Joo varmaan eri osasarjoja tai vastaavaa, mutta että kolmanneksen hintaero. Se on aika paljon.
En hetkeäkään epäile, etteikö jostain voi ostaa vielä kalliimman pyörän, mutta kyllä 11 000 euroa Intersport ostoksesta on aika paljon.
Vähän asiassa kuin asiassa, ne pienet parannukset komponenteissa tietyn tason yli päästyään alkaa maksamaan todella paljon
Onneksi isosta Intersport-ostoksesta saa sentään reilusti plussapisteitä :D
Ei se ole tyhmä joka pyytää....
Nii, no… mä ostin mun eOne Sixty kasitonnisen Imatran Intersportista ihan vaan puhelimella soittamalla. En edes nettiin mennyt. Tosin se ei maksanut kuin 6,5k€.
Ja mikä vika satasen kypärässä on? Mulla on talvikypäränä kuudenkympin potta, joka oli vielä säksäkssällässä -50% alessa. Eli siis kolmekymppiä.
Mut joo, tuskin noita yli kymppitonnin meridoja riesaksi asti ostetaan. Niin kuin ei muitakaan tuon hintaluokan pyöriä.