Keskiviikkona 10.9 klo 18 ajetaan Parolassa TCC:n avoin XCO-kisa. Paikkana Parolan pururata, Haljamintien päässä.
Ajomatka yleisessä sarjassa 3 kierrosta.
Tervetuloa!
Printable View
Keskiviikkona 10.9 klo 18 ajetaan Parolassa TCC:n avoin XCO-kisa. Paikkana Parolan pururata, Haljamintien päässä.
Ajomatka yleisessä sarjassa 3 kierrosta.
Tervetuloa!
Kiinnostaa. Kunpa muistaisi.
Josko koittaisi katsomoon ilmaantua. Kisaa ei vielä ajeta :D
Tänään maastolenkkiä iltapäivällä?
Aulangon poluille vaikka?
Joo, vartin yli yksi.
Oiskohan sunnuntaina, tai miksei muulloinkin, saatavilla maastolenkkiseuraa? Pitäisi pikkuhiljaa päästä taas fillarin selkään mutta tämän kylän polut ovat vielä aika hukassa. :)
Mä tulen kanssa. Pari tuntia kerkii ajelemaan ellen lähde jo aikasemmin verryttelemään :)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mun täytyis kanssa olla pian kahden jälkeen kotona, niin pari tuntia ehtisi kurvailemaan jos 1200 startataan.
Eli klo 12. I'll be there. :)
Mäki tuun jos vaan yhtään innostaa eli todennäköisesti en
Muulloin jos innostaa lähteä niin aikatauluja voi ehdottaa. Keksin yleensä jotain ajettavaa, toisinaan tunkattavaa ;)
Tämän päivän lenkki
Luolajan suunnalta löytyikin hienoa polkua ja siellä täytyykin käydä vähän tutkimassa lisää. Kartan mukaan polkua saattaisi olla jopa tervaniemelle asti jolloin tiesiirtymää ei tulisi juuri.
Kelihän oli taas jälleen täydellinen kevyeeseen sunnuntaikruisailuun
Tattista ajoseurasta. Oli kyllä mielyttävän vaihteleva reitti ja vauhti oli oikein sopiva. :)
Ajetaanko tänään Vaakunalta lenkkiä?
Mä taidan joka tapauksessa mennä sen kautta klo 18.
Koitan päästä paikalle..
Jopas onkin huippusuosittu maanantailenkki :)
Joo, mä olin läskeilemässä töiden jälkeen ja vähän hukkasin ajan kulun :D
On se kyllä hullunkurinen pyörä.
Tuossa on huomiselle reittikartta:
http://ao.hamk.fi/~eva/Parola_XCO.png
Jassåå et sit malttanutkaan odottaa lokakuulle :D
Mä kävin aulangolla polkuja kruisailemassa
Mennään riskillä, eli tänään maastopyöräilyä "perinteisesti" Vaakunan edestä klo 18.
Koitetaan raahautua paikalle
Noniin, pitkästä aikaa porukkalenkki. Parolan xco-rata ja sotkussa kahvit. Just passeli tapahtuma syysiltaan :)
Keskiviikkona puomilta, lamppu saattaa olla hyödyllinen..
Juu hyvä lenkki oli. Lamppu ja tuuliliivi...illalla viilenee aika noposaan.
Puhkesi se paksukin rengas näköjään. Ensiviikolla tubelessia litkujen ja teipin kera.
Onko teillä millaisia maantie suunnitelmia vkl?
Kenkää kait tarviisi uusia kun vanhat natisee jo sopivasti. Oliko kellään lähimaastossa 45 koon MW81 shimanoja, joista vois kokeilla kokoa? :)