"Pelago". Joululahja vaimolta. Ei tosin ollut ostaessaan ihan varma, että liittyykö pyöräilyyn :)
Printable View
"Pelago". Joululahja vaimolta. Ei tosin ollut ostaessaan ihan varma, että liittyykö pyöräilyyn :)
^Kyllä, ja nyrpeän Mikin naama ko tekstin päällä. :)
^ eih, minulla on minnihiiripaita ja laitoin kirpparitavaroitten joukkoon. Ei ilee pitää, edes kotona.
Tällä hetkellä paidassa lukee "I LOVE ( nahkiaisen kuva) sea lampreys"
^Tasoissa ollaan, mä en ilkeis pitää noita nahkiaispaitoja päällä. :)
Tämmönen tekis mieli mutta tätä ei ilkeis pitää päällä kun jengi ei tajuis vitsiä...
https://www.ms-reptilien.de/media/im...95_600x600.jpg
https://www.ms-reptilien.de/media/im...02fa1c7acf.jpg
Edit: Ja mielelläni minä, jopa erittäin mielelläni pidän näitä Disney(land Paris) aiheisia paitoja päällä. Muistuttaa minua aina siitä että omankin prinsessan löysin sieltä kirjaimellisesti (toki tämän foorumin avustuksella mutta noutaa hänet piti käydä kirjaimellisesti Disneyn prinsessalinnan vierestä). Ei ollut valkee ratsu millä noukin hänet, mutta valkee Hertzin iso pakettiauto kuitenkin. Menköönsä ratsusta.
:D mulla on AINA nahkiaispaita päällä kun meen jonnekin, vaikka kauppaan ( paitsi jos meen fillarilla, silloin on rähjäisempi vaatetus), valitsen housut samaan sävyyn ( esim. maastohousut jos on maastovihree paita) sekä buffin. Töissä puseron rintapielessä komeilee nahkee pinssi.
Ja oon ihan tohkeissani kun nahkee teepaita ylläni hampparoin. Vaatteet on mun aatteet.
Bird person
Paidassani lukee SLAYER.
#hel rider
100% polyester
Pestävä samanväristen kanssa.
La Sportiva
Firman nimi ja edessä logo.
Nicole Atkins is my real mom.
Ai niin, tuon itse tehdyn #HEL RIDER jutun lisäksi paidan edessä lukee C109R9E0. En onnistunut googlaamaan mitä se voisi tarkoittaa. Villejä veikkauksia?
Ensin jotain mikä on vähän kulut ja en saa siitä selvää näin ylösalaisin, mutta sitten on teksti: Tiger Reserve
I’m a STRAVA KOM
segment challenge
Ei mitään, vitivalkoinen on.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Just win baby"
Allstar
19CH68
Dept.
Kunhan saan aikaa käydä kirjastossa, aion tehdä itselleni seuraavan uniikkipaidan.
Netissä tuli vastaan Rosa Luxemburgin aika mainio sitaatti: Those who do not move, do not notice their chains.
^ Englanninkielisenä tuo sopiikin paremmin pyöräilijän T-paitaan kuin alkuperäisenä, sillä saksa erottelee kuten suomikin kahleet ja ketjut: "Wer sich nicht bewegt, spürt seine Fesseln nicht."
Yksi parhaista mitä olen tullut jonkun päällä nähneeksi ja lukeneeksikin on: "Gestern standen wir noch am Abgrund - heute sind wir einen Schritt weiter".
Nyt ylläni olevassa paidassa lukee hivenen tylsästi edessä "Helsinki City Run 09.05.2009" ja takana "Karhu® Suomalaisella sisulla".
(Oli muistaakseni toiseksi viimeinen hölkkäkisa johon osallistuin. Karhun juoksukenkiä ei ollut enää aikoihin valmistettu Suomessa ja koko bisnes oli edellisvuonna myyty ulkomaille...)
Joo, englanniksi tuo toimii, mutta ei edes suomeksi.
Aika monessa kirjastossa on pajatiloja ja niissä vinyylitulostin + prässi.
Ihan viininpunainen ilman tekstiä tai logoja. Hommaisin kaikki paidat ilman mitän jos sais helpolla ja aika huokeella laadukkaita. / tai niitä ei ois helkarinmoista nippua kaapissa joissa mitä erilaisempia logoja ja yritysten nimiä.
Paddle faster, I hear banjos
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...6MvLX1bzVCu-&s