Ei ollut tunkosta siilinjärvi juankoski välillä läskipyörällä ajelin.Hirmu kyytiä mentiin pitää varmaan vaihtaa läskiin maantieliksit.
Printable View
Ei ollut tunkosta siilinjärvi juankoski välillä läskipyörällä ajelin.Hirmu kyytiä mentiin pitää varmaan vaihtaa läskiin maantieliksit.
Kiitos sekä äijille että rouville lenkurasta. Tällä kertaa pääsi käymään niin, että rouvajaosto teki kovemman työn eli ajoi pidemmän matkan ja ajan kuin ukkojaosto: tirsintarsi odotteli pihalla ihmeissään, että missä minä luuhaan ja todettiin minun kokonaismatka noin kolme kilometriä pidemmäksi kuin hänen. Aikaa en käyttänyt juuri sen enempää kuin hänkään...
Rouvien rauhallisen ja helpon lenkin pilasin tulemalla yksin takaisin noita juuttaan kivikasoja eli mäkiä myöten. Riitti nousua, kiviä ja juuria sen mitä mennessä puuttui.
Joo iso kiitos kaikille lenkurasta. Sammy heitti vähän haastetta Siilin osastolle, oli saanut piskusesta Käärmeksestä hirmuporukan liikkeelle. Siilin osasto saa kohta aloittaa värväys kamppanjan jotta saadaan lisää ajajia.
Vauhti oli rauhallista, niin kuin oli tarkoituskin. Mut kyllä oli kesyjalka eikä yhtään ois huvittanut pyörittää kampia. Kyllä jos tuo jatkuu perjantaiyöhön saakka niin Kinahmi itikat syö pikkupojan suihin ja Kalle saa taivaltaan ilman Timpan seuraa aamuyön, mikä nyt tosin ei ole Kallelle mikään menetys vaan saattaa olla jopa parempi asia. No Oishan se hienoo roikkua parikiekuroo Kyrdiksen takapyörässä ja kahtoo ja oppia jotta miten pitäs ajjoo ja toimia.
Kyrdis oli liikkeellä sen verta rennolla ja hyvällä asenteella jotta lupailee hyvvee viikonloppua. Minä skippaan huomisen kevyen ja yritän löytää jalkani takaisin.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Oliko sitä huomenna lähdössä ketään vai onko jo kaikki kääntäneet keulan tahkoa päin.
Aamulla olisin lähdössä maantielle Länsirannan kiertämään. Suapi mukkaan lähtee.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Suattaa sammylla olla tiukassa lenkkiseuran suanti kun menee aina niin issoo kovvoo. Kiitos kaikille tämäniltaasestalenkurasta, eikun pullaa poskiin ja unta paljon palleroiseen
Kaipa sitä tänäänkin käydään kevyt puserrus, jos ei sada ihan tolkuttomasti. Lähtö voisi olla tutusta paikasta siinä viiden korvilla.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Mie oon päänvaihdossa, en ehdi mukaan.
Mää kävin aamulenkin 112km@31,1km/h. Mukavan leppoisa keli ja lenkki.
Hiki tulloo jo kotisohvalla nuita lukuja kahtoessa.
Se pitää lähtee sohvalta mettään ķäy mukava tuulen vire niin ei tule hiki.Ethän sinä voi jäädä lenkiltä pois sinä olet aina mukana pikkupoika.
Kiitos isolle porukalle lenkistä.Mestari itsekin tuli paikalle,SUUREN YLEISÖN KOVA PAINOSTUS PAKOTTI TULEMAAN PIKKUPOJAN.HATTUA PITÄÄ NOSTAA AINA MUKANA HIENOA.Hyviä kisoja kaikille tahkolle menijöille.
Joopa joo, ei maistuis millään, ainakkaan pyöräily tännään, myydään tai vaikka maksetaan vähän osallistumisoikeudesta tämän yön tahkon starttiin
No kovin meinaa olla Kyrdiksen ja pikkupojan purjeet lerpallaan, kumpikin valittelee fiiliksen puutetta. Hyvää säätä on luvassa, kovempia äijiä sieltä metsästä ei löydy ja täytyyhän teidän meille tavallisille ketjunkuluttajille näyttää miten se homma oikeasti tehdään. Eikun liput salkoon ja menoksi!
No kunhan saavat pyörät alle niin taas menohalut löytyy!! Onhan se jo poluilla nähty :D TSEMPPIÄ niin perkeleesti molemmille!!
3.23 uus yhenkiekan ennätys. Kalle samassa vauhdissa ja jatkaa. Kiitos kaikille kannustuksesta.
On kova aika pikkupojalla on jalka ollut hyvä ONNEA.Kyrdis möys kovassa vauhdissa.
On kovasti ajanut Pikkupoika ja tuloslistallakin näkyi olevan korkealla. Onnittelut kovasta ajasta!!
Kalle 120km kohdalla 9:nä. 7.25 kovaa menee.
Kalle lähti viimeiselle kierrokselle. On se PERKELEEN KOVA JÄTKÄ. Hattupäästä ja porilainen marssi.
KOVA ON JÄTKÄ!!!!!!
tirsintarsilla oli ensimmäinen kumi puhki ennen puoliväliä, miten lie loppumatka sujunut...
Toinen heti melkein samaan syssyyn... Mutta maaliin päästiin silti.
On se vaan KYRDIS KOVA JÄTKÄ HUIMA SUORITUS ONNEA.
ONNITTELUT KYRDIKSELLE!!! Joko huomenna lenkille ;)
Onnee kallelle!! Kova on kyllä jätkä
ONNEA kaikille kovia suorituksia.Kyllä varmaan rupes päivällä lämpöä olemaan riittävästi.Eikös sitä pitäs jo pikku palautus lenkki ajaa.
Kalle on tarkka poika, 16 tunnin päälle on raskinut lasketella muutaman sekunnin... ONNEA jättisuorituksesta!
Ttu se ollut ensinnäkää viimeisesillä kahdella kierroksella mitää maastopyöräilyä edes. Oksettaa koko vermeet ja tahkot ja litkut ja sisurit ja vaihrajat yms
No onnittelut nyt silti :)