Joo hain KVVY:lle....mutta sitten tulikin korona2, virolainen kollegani jäi taas pois ja yhtäkkiä tilanne kääntyi ihan päälaelleen enkä olisi edes voinut mennä joka toinen viikko muualle töihin. Olen tässä samassa työpaikassa ollut jo 18 vuotta eli sitkeästi olen jaksanut ja vihdoin se jaksaminen palkitaan. Toimeentulokin on tärkeää, ja tässä hommassa hyötysuhde on lievästi sanottuna aika hyvä.
Luontohommia teen sitten vapaaehtoisena kututalkoissa, ja tänään oli myös kiva talkoopäivä kun sai lapioida kiviä sydämensä kyllyydestä ( isot kivet on vaikeeta lapioitavaa ja kasa oli tuotu siihen jo vuosi sitten....) ja ei satanut. Lisäksi oli hyvä paistomestari, lihis ja makkara paistuivat kuumaksi asti. Talkoot on kyllä tosi hyvää liikuntaa pyöräilyn vastapainoksi, ja mulle tekee hyvää mennä sosiaaliseen toimintaan. :D paistomestari muuten ihmetteli mistä jokinahkiaisen ja pikkunahkiaisen erottaa toisistaan - - - -
- - - muistaako kukaan yhtä eroavaisuutta - no nahkiaisen hampaat on terävät, ja pikkunahkiaisen hampaat tylpät. Pikkunahkikset ovat tietysti yleisesti pienempiä, mutta iso pikkunahkiainen voi olla isompi kuin pieni nahkiainen...