Alkujaan tämän lähetti
Lohenkalastaja
Menee vielä enemmön aiheesta sivuun... Tätä jobbausta olen pohtinut. Joskus lukiolaisena saattoi iloita, kun osti vaikkapa tarjouksesta uistimia 2€/kpl ja myi niitä huutonetissä 6€/kpl. Sai jonkun euron rahaa, mitä ei muuten juuri ollut. Nyt perheellisenä ei tulisi mieleenkään käyttää aikaa tuollaiseen pikkurahan vuoksi (jälkikasvua saman verran kuin Lumikilla kääpiökavereita).
Törmäsin torissa edullista pyykkikonetta etsiessä pyykkikonejobbareihin. Siinä vasta fiksua puuhaa... istua koneen ääressä 24/7 kyttäämässä halpoja pesukoneita, ajaa pakettiautolla(?) niitä hakemaan, roudata kerrostalokämppään, laatia ilmoitus, ja sitten myydä ne saaden jonkun kympin voittoa. Kannattaisiko myydä se pakettiauto, muuttaa muutaman neliön pienempään (ja halvempaan) kämppään, kun ei pesukoneet vie tilaa, ja säästyneillä rahoilla ostaa pyörä ja viettää mukavaa vapaa-aikaa. Ajan, rahan (auto), ja tilan käyttöön nähden idiootin hommaa. Toisaalta mikä minä olen sanomaan, jos joku harrastaa pyykkikoneita.
Pyöriin palatakseni itse olen ollut enimmäkseen käytetyissä tavaroissa ostopuolella jälkikasvun koon vuoksi. Myydä ei meinaa jaksaa, kun en mittaa kilometrejä, eikä itse käytettynä ostetuista voi niitä tietääkään. Fillaritorissa ei kehtaa (vaativat ostajat) ja torissa on melko turhaa yrittää myydä mitään. Ikävä vanhaa huutonettiä, uusi hinnoittelu pilasi paikan