Ajoin pihan lumilingolla puhtaaksi vaikka ei ollut satanut kuin sentti uutta lunta. Saipahan ajaa isolla vaihteella!
Printable View
Ajoin pihan lumilingolla puhtaaksi vaikka ei ollut satanut kuin sentti uutta lunta. Saipahan ajaa isolla vaihteella!
Tein ostotarjouksen asunto-osakkeesta alakanttiin, ja se hyväksyttiin
Pistin fillarin osiks ja pesin sekä rungon että osat keittiön tiskialtaassa.
Eukko ei ollu kyllä kotona joten kai vaan semi äijää.
Kattelin Breaking Badia tabletilta samalla kun istusin aamupaskalla..
Kävin verikokeessa. En itkenyt.
Varastin tunnin työajasta ja kävin pienellä lenkillä.
Terotin puukon.
Ostin pyörän ja nostin sen sohvalle ;)
Sain tilaamani pyörän ja sanoin eukolle meneväni kasaamaan pikaseen hallille, mutta että aikaa varmasti menee. Jätin sanomatta että se oli jo kasattu ja kävin lenkillä hallilta.
Palelin Sprintin SM:ssä Jämillä.
Vaimon auton pesu, vahaus x2 , imurointi (sillä aikaa kun hän on mun bemarilla reissussa) ei varmaan ole tarkoitettu tähän topiciiin ?
Vaihoin Akan autoon H7 polttimot. Jalassa shortsit ja sandaalit, hangessa seisten. Ja kun mä prkl olen sille jo näyttänyt kuinka se tehrään.
Menin vaimon avuksi kauppaan vaikka oli hieman epävarmaa miten toi vatsatauti käyttäytyy.. Ei tullut onneksi mitään äksidenttejä kummastakaan päästä, eli riskinotto kannatti
Oon ajanu 500km autoa. Ja ajan kohta vielä 300km
Tein (eilen) nakkikastiketta jossa oli runsaasti rasvaa ja suolaa.
Piti saada sim-kortti mahtumaan uuteen puhelimeen niin otin sakset käteen ja saksin sen pienemmäksi mini-kokoon.
Kinkku-juusto-tomaattimunakkaan
kunnon kalsharikännin ääääh
Vaihdoin takarenkaaksi nokian w106:sen.
Siivosin tänään häkkivaraston vanhoista rojuista. Äijyyselementti (subjektiivinen) tulee siitä, että kaivoin tahdonvoiman suorittaa ko. operaatio ensimmäistä kertaa yli 10 vuoteen, tai oikeastaan ikinä. Löytyi mm. kadoksissa ollut ylioppilastodistus ja erään alokkaan 200 sanan tunnustuskirjelmä, miksi hän ei tervehtinyt allekirjottanutta aliupseeria. Ja yksi lahja jota en antanut taannoiselle tyttöystävälle, vaan annoin sen tänään ystävänpäivälahjaksi Wifelle ;)
Kerroin vieväni roskat keittiöstä portinpielessä olevaan pönttöön ja samoilla lämpösillä lampsin vatsusta hakemaan 15paketin tuuboria.
Eiks äijät tee sen tollai, eikä normi kauppareissulla?
Ostin hifiä ja kytkin toimintaan.
Pihvit paistelin reiilussa voissa. Oman jätin veriseksi.
Kaivoin paljun esiin lumen ja jään keskeltä
Maalasin mopon saunassa.
Samoojan "mopot" tiedetään ...
Kuivasin polttopuita mikrossa .. kalansavustukseen.
Otin vapaapäivän
Sanoin muijalle että en siiwoa kipiällä jalalla....no ainahan voi vähän joustaa,missäs se imuri ny onkaan?
No ainakin sanoin että en siiwoo,KUULITKO !!!
^Ai sviddu ku rupes naurattaa.:D
Tota ei sitten kerrota ....
Terveiset Rva:lle