Varmasti mahtuu. Teretulemast vaan!
Printable View
Varmasti mahtuu. Teretulemast vaan!
Kiitokset Kyrdikselle ja Pikkupojalle illan lenkistä!
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Joo kiitos Kyrdikselle ja Sammylle. Raviosastolla oli jalka syönnillään tänään. On ne vaan ihmepoikia pyörän päällä.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Myös huomen tulossa.
Mistä ja monelta olisi tänään lähtö? Saa nähdä saisiko aikataulut ojennukseen ja pääsisi seuraksi.
Kokoontuminen viideltä ja paikka karttalinkkeineen löytyy edellisistä viesteistä. Kumpusen tien varressa Maaningantieltä noin puolikilometriä.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Kiitos. Yritänpä päästä paikalle.
Tänään isolla porukalla havupolkua? :)
Kiitos kaikille hyvästä seurasta,vaikka loppumatka meni maantiepyöräilyksi läskillä pikkupojan kans perille päästiin. Vapari purettu heti pari kynttä pyöristynyt,HALVALLA EI HYVÄÄ SAA.Täytyy odotella uutta vaparia.
Iso oli porukka, ei ehtinä mukaan kun oli sitä & tätä, nyt kokeiltava illaksi mettään jospa ruuhkat olisi jo hellittäneet :)
Kiitos kaikille ajoseurasta, pitääpä koittaa ottaa tavaksi nämä torstain kevyet. Kivaa vaihtelua tuo neulaspolku verrattuna Kuopion juurihoitoon ja kivikkoon. Pitäskö Jussin vähentää kyykkäämistä vähäks aikaa niin kerkeevät tekemään tarpeeks kestävän vaparin. [emoji56]
Kiitos kaikille osallistuneille minunkin puolesta. Tais olla isoin porukka mitä siilissä on saatu aikaseksi sillä aikaa kun minä olen harrastanut maastopyöräilyä. Vaan kyllä oli kesyjalka taas eilisen kaahamisen jäljiltä niiden kahden hullun perässä.
Ei se ole mikään ihme jos Jussilla ei vaparit kestä kun aina pitää kaikki ylämäet koluta😉. Just katselin dataa läppärillä, niin tultiin lopun maantie siirtymä hajallisella vaparilla 30km/h keskarilla. No oikeesti niin on Whitin laatu tuolta osin aika surkeeta.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos lenkistä. Paljon hienoa polkua ajettavaksi ja komeat maisemapaikatkin löytyi.
Kiitokset osallistujille! Oli kyllä shokeeraavan verran osallistujia. Enpä ole minäkään törmännyt moiseen määrään "urani" aikana.
Alkureitti oli vähän jännittävä, pahoittelen. Ajattelin, että mikäli "pääväylä" on tutumpi kaikille, niin mennään sieltä, mikä ei varmasti ole tuttua. Ensi kerralla voimme mennä selkeämpiä reittejä, mikäli vielä uusia naamoja uskaltautuu mukaan uudestaan.
Ootte työ melko äijiä, Kyrdistä sain ihan tosissaan polkea kiinni vaikka sillä oli alla läski, jalassa jotkut kotitohvelit lukkopolkimilla lipsumassa ja polkeminen koeajofiiliksillä; minä maantiepyörällä perässä....
Järjestetään siis joku kerta "maantielenkki" niin, että mieskööri lähtee läskeillä maastopaineilla ja antaa minulle maantiepyörällä puolen tunnin etumatkan. Silti tietää jo etukäteen mikä jaosto on nopeammin 50 km kohdalla menossa :cool:
En nyt ttiijjä siitä vauhista, mut nyt on esim hyvä lenkki meneillään. Hyvät jussit juhlijoille
http://i280.photobucket.com/albums/k...624_214216.jpg
Suapi varmasti ainakin rauhassa ajella :) Ja hyvvee juhannusta kaekille tosiaan!
Hyvvee juhannusta kaikille!
http://www.hs.fi/webkuva/sarjis/560/...4551169?ts=311
Hyvää juhannusta! Oisko huomenna maastoon kevyelle lenkille lähtijöitä..? Aikataulu toistaiseksi vielä avoin mutta päivemmällä/alku iltapäivä
Köyttä työntäen...
Keskiviikkona rento maastopyöräily hommeli 17 maita "siitä massastartti" paikasta. Kevyet jalkaherättelyt ennen tahkon naatiskelua
Minäpä tulen mukaan.
Hyvää tekisi, mutta pitää käydä herkistävä mutka Kemijärvellä.. Tänään kävin ajelemassa. Olipa kerrankin mukava keli. :)
Kyrdikselle tiedoksi. Tein uuden segmentin tarinan noususta. Käyhän kurkkaamassa. ;)
Kommeja paukutellu taas Pekka, tahkon jälkeen otettava takaisim 😂.pitää testata
Mie tuun jos kykenen?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e5e5609145.jpg
Rauhallista oli tänään poluilla.
Lähetään Kiärmeslahdesta kahen Trekin voimin valumaan kohti Siiliä klo n 17 tasan. Törmäillään poluilla :)
Tjoo myöpä ajellaa suurella joukolla vastaan, tosin en lähde teidän hätähousujen vauhtiin mukaan :)
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Tiukille menee ehtiikö siihen 17 mutta yritetään.