Important!
In case the returnlabel can not be generated correctly and you will get either a blank page or the message “Fehler beim Erstellen des PDF…” please double check the postal code in “My data”:
Printable View
Important!
In case the returnlabel can not be generated correctly and you will get either a blank page or the message “Fehler beim Erstellen des PDF…” please double check the postal code in “My data”:
Ton returnlabelin antaa ladata koneelle ja tulostaa.
Mutta errori tulee kun painan sita parcel stamppia.
Postinumero on oikein.
Tommosta tulee
Error: No Retour Label Available
Es ist ein Fehler aufgetreten: Bitte überprüfen Sie alle Felder in Ihrer Rechnungsadresse.
^ "On tapahtunut virhe. Tarkistakaa laskutusosoitteenne kaikki kentät." Onko joku muu tieto väärin/puutteellinen?
Kaikki kentät oikein.
Ainoa mikä on muuttunut on että tilaus on tehty 1.1.2015 ja maksettu visalla jonka jälkeen visa mennyt vanhaksi ja uusi kortti tullut tilalle.
Uudessa kortissa tietysti sama numero mutta ne muut tiedot on tietysti muuttuneet (expiration day ja takanumero).
Olen kyllä tilannut uusilla kortin numeroilla jo tuolta puljusta tavaraa.
Aiheuttaisko toi jotain häikkää.
Tuollahan ei pääse syöttämään kortinnumeroita kun tilatessa.
edit. my invoice address kohdassa kaikki huutomerkillä varustetut kentät on täytetty ja oikein.
Mulle rouva posti ilmoitteli että ei onnistu mihinkään ulkomaille myyjän piikkin palautus, itse pitää maksaa. Muistaakseni ainakin joskus on jotain lähetelty. Jäikö multa jotain huomaamatta niistä palautusohjeista?
Selvis toikin VIKA.
Talon numeroni on osoitekentässä 13-17 b41 ja se aiheutti häikän.
Vatasivat minulle että tiedoissa ei saa olla mitään erikoismerkkejä joten otin ton väliviivankin pois tosta talonnumerosta (13 17 B 41).
Ei kelvannu vieläkään ja pistin taas meiliä , vastaus oli että muuta talonnumero muotoon (13) eli rappu jää pois.
Sen kun korjasin niin homma toimi.
***** mitä paskaa , jos netissä myy kamaa niin panis sen saitin koodarin korjaamaan tommoset bugit heti kun on huomattu.
Mittari postitettu discountin piikkiin eli homma toimi niin kuin pitääkin pienen hikoilun jälkeeen.
Oikein hyvin passaa köyhälistön korttikin. Ja kuka se kysymään ettei postin täti hyväksynyt -discountin ilmaista palautusta. Ja oliko paketin päälle liimattuna printattu osoitelappu kaikkine viivakoodeineen?Lainaus:
electronista ei kokemusta
Nyt kun postin pisteitä hoitavat markettien kassatytöt niin kaikenlaista olen minäkin vähilläkin asioinneillani kuullut. Kotimaisten firmojen ilmaispalautuksethan pitää löytyä postin tietokannasta suoraan.
Heh mitenkähän - discountin tietosysteemi selviäisi mun tyttären espanjalaisesta osoitteesta, Placa des musicants Pico sitä ja tätä....
Nyt ei ole shimanon mekaaniset jarrut hinnalla pilattu:
http://www.bike-discount.de/en/buy/s...8273/wg_id-257
Joo peruin sen tilauksen ja tein uuden ,kun huomasin että radonin racen sai kun laitto satkun lisää:) ja huomasin myös että pylrään ei olisi ees kuulunu polkimia joten lisäsin nekin:D 16 päivä tein uuden tilauksen ja 19 päivä tuli että ovat saaneet maksun perille. Mitään seuranta koodia ei ole vielä kuulunut tai ilmoitusta että pyörä ois lähteny:/
Onko tosiaan niin että jos en ymmärtänyt pistää puhelinnumeroani "message to the deliverer" kenttään, ei sitä puhelinnumeroa ole paketissa? DHL:n lähetys kyseessä, seurannan mukaan luovutetaan Postin toimitettavaksi. Käyköhän postimies kokeilemassa silti kuljetusta vaikka ei pystyisi ennakkoilmoitusta puhelimitse antamaan? Jos ei saa toimitettua niin paketti päätyy lähimpään postiin?
Juuri näin ja näin myös vaikka olisit laittanutkin niin puhelinnumeron niin ainakaan minulle ei ole koskaan soitellut.
Syy: paikallinen postin hoitaja (Siwan kassa) sanoi että kotimaan paketista soitetaan, ulkomaan paketista vain jos toimittaja on tämän palvelun ostanut. Ja koska yleensä ei niin ei paketeista soitella vaan koitetaan viedä ja jos ketään ei ole paikalla niin jätetään lappu. Sinänsä hassua kun tuntuisi että tuolla soittamisella säästyisi rahaa viennin yrittämiseen verrattuna.
Tämä on tosiaan tiskiltä kuultua enkä ota muussa määrin kantaa todenperäisyyteen kuin että koskaan B-D:n toimittaja, oli sitten kyseessä DHL, DPD, tai posti, ole soittanut paketista etukäteen vaikka puhelinnumeroa olen välillä viljellyt ja myös tekstiä että pitää soittaa ennen tuontia...
Ok. Toisaalta luin että DHL:n 12-numeroinen seurantanumero toimisi myös Postin seurannassa, kunhan paketti on kirjattu Suomen päässä. Pitääkö paikkaansa?
Thu, 18.06.2015 09:31 h Hamburg, Germany The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: http://www.posti.fi/)
Montako arkipäivää pitäisi tuosta jaksaa odotella ennenkuin kannattaa huolestua? Luulisi että nuo ilmateitse tulee (vai tuleeko?), joten vähän ihmetyttää mikä siellä maksaa. Kyseessä siis polkupyörän toimitus DHL:n toimesta. Terv. nimim. vähän jo kuumottelis
Tyhmyrä kysymys tuosta laskun maksamisesta. Eli otin radonia tilatessa tilisiirron ja nyt tuli lasku jossa seuraavat kohdat. Mitä pitää syöttää mihinkin nordean tilisiirrossa? Vastaanottaja on selvä, mutta mites tilinumero, viite ja viesti?
Vastaanottaja
name of the bank
Bank code
Account number
purpose of use
IBAN no ja BIC
En ymmärrä kysymystä. Tilinumerothan on nykyään iban muodossa että ei muuta kun hakkaa sen ja viitenumeron jos viitenumero kerran on.
Muotoillaan uusiksi: Eli meneekö nahkahousulle raha perille jos laitan tuon tilausnumeron viesti kenttään, kun ei tullut erillistä viitenumeroa?
E: selasin threadia taaksepäin ja näinhän se menee.
Kumpaa on porukat käyttänyt DHL vai DPD? Onko mitään eroa toimitusnopeudessa, kyseessä pikkupaketti.
Riippuu missä päin asut. Hki, valitse DHL. Kokemus yhdestä kerrasta DPD:llä ja toista ei tule.
Ouluun olen tilannut DPD:llä, 3-6 arkipäivää on mennyt.
Dhl toimii ainakin hyvin pk-seudulla. Juuri meni kokeiluun pdp...
Kun on joku vastaanottamassa DPD on hyvä, mutta jos ei, niin DHL on parempi.
DPD myöskin toimii, jos se sattuu löytämään perille, eikä ole mitään tietöitä tms sekoittamassa kuskiparan päätä. Muissa tapauksissa DHL.
DHL aina. DHL:stä menee postiin jos ei tavoiteta, DPD vie jonnekkin terminaaliinsa tai ties minne...