Tällainen on mullakin ollut hankinnassa jo useamman viikon, ei vaan oikein saa päätettyä millainen sen pitäisi olla ja tekeekö itse vai ostaako valmiin. Ei ole koskaan maastopyöräillessä satuloiden kanssa ollut niin justiinsa ja useampi tunti menee ihan ongelmitta, nyt trainerin kanssa kun on aloittanut pyörittelemään niin tunnin jälkeen jo ihan valmis lopettamaan puutumisen takia. Satuloita olen kokeillut jo useampaa joten jos seuraavaksi sitten tuollaista rockkeria.
CRC:ssä oli Lifelinen perusmalli ok tarjouksessa vielä viikko sitten mutta se meni ohi. Toisaalta kiinnostaisi myös tuo paremmissa malleissa oleva eteen/taakse-liike sivuttaisen lisäksi. Itse rakentaminenkin voisi onnistua jos levyt saisi jossain sahautettua ja tarvittavat osat onnistuu löytämään. Pientä haastetta tuo se kun ohjeissa osat on tietysti englanniksi, sattumalta löysin esimerkiksi että tuo monessa mallissa käytetty vibration mount löytyy täältä nimellä "lieriöeristin" :)
Jos joku näitä Suomessa rakentelee kohtuuhintaan tai sattuu olemaan valmis ostoslista K-Rautaan niin kertokaa ihmeessä.
Tästä Facebook-ryhmästä löytyy paljon keskustelua aiheesta
https://www.facebook.com/groups/415329188897706