Jaa mutta mullahan on ens viikolla kristallihääpäivä! Pitääpä yrittää jotenkin muistaa :o
Printable View
Jaa mutta mullahan on ens viikolla kristallihääpäivä! Pitääpä yrittää jotenkin muistaa :o
Bkool toimi lopulta moitteettomasti.
Ehdottomasti fysiatrilla käynti. Eihä ton luokan lekuriksi tupelo pääse mutta mulla vaikuttaisi olevan ihan huippu. Alkaa selkävaivan hoito "rulettaa"...
Talouden nuorempi naaras intoutui salitreeneihin jo aikoinaan jalkapallon jäätyä.
Marmatti kauheaa tungosta vuodenvaihteen jälkeen... Lohduttelin asiaan aiemmin
törmänneenä; helmikuussa on taas tilaa:) Sama show vuodesta toiseen.
Neiti kommentoi osuvasti some-selfie-käyttäytymistä...
^^^^ Joo, ei olisi enää lumenajo-ongelma se kadunvarteen pysäköity auto :D
Päivän pitkä rauhallinen pertsan lenkki. Sitte kävis pari tuntia mutkamäkeä ja illalla tunnin tehotreenit trainerilla. Siitä on hyvä sunnuntai tehty [emoji108]
Seesteinen sunnuntai-ilta jälkikasvun seurassa. Eläimistön hoitoa, hyvää musiikkia
vaihtelevalla kohderyhmällä ja vinyylikulttuurin siirtoa sukupolvelta toiselle:)
Mamma lähti taas ulkopistematkueelle työn puolesta, minä taas jatkan yörevohkaa
muutaman vapaan jälkeen tiistaina.
Juuri äsken käristeltiin makkaroita hiilloksella leipomusuunissa.
Jipii, mä onnistuin yhdessä monimutkaisessa ( mulle, piti käydä eri paikoissa....siis internet-sivuilla) tietokone-asiassa :D
Avantouinti! Tuntee taas itsensä virkeäksi ja terveeksi!
jees, sain pitkästä aikaa ajettua pienen ulkoilulenkin ja takaisin USA:han matkannu paketti päättikin palata Suomeen, kiva :) täällä kun kovasti jo odoteltiin...ja muutama paketti luikahti tullin ohitte, hyvä.
Lottovoitto!
Rupesin tarkistelemaan lottotiliä, jotta tarttiskos sinne siirtää lisää rahaa.
Yllätys olikin suuri, tilihän suorastaan pullisteli, minusta oli tullut Lottovoittaja :)
Sen verran paljon tuli, ettei sen tähen tartte hommia lopettaa, 10 € :D
:) kiva, sain muutaman kuvaprojektin tehtyä, enää ei ole kun 25 talviprojektia jäljellä, mutta jos hyvä päivä sattuu niin siinä saa kymmenen projektia päivässä. Tästä se lähtee...
Se että jaksoi aamulla nousta "kunnolla" sängystä. Mulla on ikävään hermokipuun lääke kokeilussa ja se aiheutti jäätävän päänsäryn ja väsymyksen...
No vitsit, lääke aiheuttaa enempi vaivoja kuin mitä auttaa. Sain kerran migreeniin Tramal-injektion ja se nyt todellakaan ei auttanu vaan sitten se vasta oksennutti ja tuli entistä kammottavampi olo. Sama juttu kun kokeiltiin Ketipinoria....en päässy kunnolla liikkumaan ja puhe "juuttui kurkkuun", kammottava "lääke".
^ Migreeniinhän tekee tuloaan joku topakampi lääke, iltapaskoista luin.
Toimittaja oli ollut koeryhmässä jäsenenä, joka oli saanut ehtaa ainetta.
Oli kuulemma tepsinyt ja vaiva loistanut poissaolollaan ja oli hämillään, millaista elo voikaan olla ilman vaivaa. Jakson päätyttyä vaipui lähes epätoivoon paluusta entiseen tähden.
^ joo ja hinta on vähän enempi kun mun kuukausipalkka, injektio kerran kuukaudessa ja jotain 600euroa. Ei ole Kela-korvattava eli ei kerrytä lääkekattomaksua. Eli poissuljettu asia ja ajatuskin. Mikään lääkehän ei tasavarmasti poista migreenialttiutta, kohtauksia voi olla vähemmän tai ne voi lieventyä.
Tiedän mä kyllä yhden lääkkeen joka tehoaa kohtaukseen alle puolessa tunnissa, ja se on edullinen lääke. Vaikeempi saada, jos ei sitten ite kirjoita...eikä sittenkään ole maailman paras idea.
:) Mutta tulikin taas kuvauspäivä, nyt ei tarvi kun enää 1-2 kivaa talvikuvauspäivää ja olen saanu talviprojektit kuvattua. Toivottavasti pääsee sitten vakiopaikalle, helpompi paikka kun kiivetä korkealla lumi"vuorelle" kuten nyt.
ps. naisten perinteisen hiihtotavan kymppi, hyvä juttu. Nyt kun vielä Bö voittaa ampumahiihdossa niin täydellinen urheilusunnuntai.
pps. olipa jännittävä miesten ampumahiihto, mutta - Bö voitti, jipii eli täydellinen (penkki)urheilusunnuntai
Voi tätä selostajien riemua ja eläytymistä :)
Linkki vie youtubeen, jossa tuli vastaan alamäkiajaja Danny Hartin voittaisa lasku.
https://m.youtube.com/watch?v=f5Um03RJO7E
Pari tuntia kuutamohiihtoa lähimetsien raikkaassa -26 talvisäässä sa suun korviin.
https://lh3.googleusercontent.com/Ym...=w1314-h739-no
Joku kommentoi työpaikkaani hihkuen sanalla tropiikki. Kovin lämmintä täällä ei ole niinkään, sopiva töille ja viherrykselle. Esim. toi tänä vuonna 7 vuotias rahapuu on 75cm/kantti ja siinä on kaksi mun ranteen vahvusta runkoo.
jipii jipii :D :D :D nahkeeta.....juuri tuli ilmoitus shapewaysilta että he ovat produced mun tilaamani nahkiaiset ( hyppii ja taputtelee käsiä)
Ja sain myös jotain ihan kelvollisia ( pienen muokkauksen jälkeen) kuvia.
Kaisa Mäkäräisen onnistuminen ampumahiihdon tämän päivän kisassa, radiosta kuulin jotta oli sujunut hyvin :)
^ kuulemma elämänsä ehkä tärkein kakkossija.
Mutta Johannes BÖ voitti yhdestä pummista ( ja siitä että mä seurasin kisaa kotisoffalta) huolimatta miesten pikamatkan ylivoimaisesti yli 20s erolla...tai sieltä tuli joku toinen norski väliin... seuraavaan. Bööt on mun suosikkejani, mutta Tarjei ampui kaksi pummia.
Voisikohan olla....tullasin juuri paketin josta en yhtään tiedä, ei ole ainakaan mikään ebay-paketti että voisihan olla vaikka nahkeet mukit ja pyyheet? olisi nyt....
Nuoriso-osaston puu- ja lumihommien hoito vastikkeena..
Kohta varmaan neitosen moposkootterikin löytää tiensä
meidän talouden säätämöön...
Ilmanvaihdon termostaatti elää sittenkin! Kapillaarivanhuksen
mekaaninen osa-alue oli vaan vähän jumiskossa.
Tuorein pyöräprojekti alkaa olla valmis.
Tuli hieno täysaurinkoinen kuvauspäivä :) voi vitsit kun on hermostuttanu kun on pitkä vapaapäiväjakso ja olisi aikaa kuvata.... ja nyt sain luultavasti suurimman osan jäljellä olevista talviprojekteista kuvattua. ( äh, salama ei välähtäny ekoissa kuvissa niin jäipä vielä projekteja...)
Joo tosiaan hieno päivä! Toivottavasti elokuvantekijät ovat hereillä. Voisin katsoa näissä maisemissa kuvattua bondia..
Juu, oikeinkin hieno päivä ja vaikka asteita paljonkin, niin nyt ne ei ole niitä semmosia kylmiä asteita. Oikein mukavasti tarkenee :)
^ ihan totta!