^ Nää! Kyllä se rekkaan heitetään.
Printable View
^ Nää! Kyllä se rekkaan heitetään.
Hyvin on fillarit pakattu. Käsitykseni mukaan se erikoislaatikko on kätevä jos meinaat jatkossa säilyttää/siirtää pyörääsi laatikossa Muuten en keksi sille järkevää ostopäätöstä. Jos kuume on noin kova niin hae YouTubesta "unboxin" videoita. Siellä "jengi jolla on aikaa" on kuvannut kuinka BD:n fillarit otetaan laatikosta ja kasataan käyttökuntoon muutamassa minuutissa.
Polkimille on ihan omakin avaimensa, mutta tavallisella 15 mm PU-avaimella kiristyvät kunhan nyt ei kovin paksu traktoriavain ole. Osassa polkimia on sisäpuolella kuusiokoloavaimelle paikka. Kuusiokoloavaimet 4, 5, ja 6 mm ovat melkoisen tärkeät.
Onko kokemusta miten saldot pitää tuolla paikkanssa, tilatessa tuotetta oli 1 kpl mutta nyt tuotetta ei ole enää eikä uuden erän saapumisesta ole tietoa.
Hyvin taitaa pitää paikkansa. Pari kertaa käynyt tilatessa niin, että on tilannut sen viimeisen kappaleen tuotteesta ja saldo on mennyt heti punaiselle. Ensimmäsellä kerralla tuota hämmästelin ja sitten kun poisti tuotteen ostoskorista niin saldo näytti jälleen vihreää.
Juu hyvin on pitäneet paikkaansa.
Toivotaan koska nyt on jo vannesettikin punasella eikä tilauksen status ole omalla sivulla muuttunut mihinkään suuntaan.
Hyvinhän se homma siellä toimii vaikka omien sivujen status ei muutukkaan. Sähköpostiin vastasivat nopeasti ja tavarat on tänään lähdössä kohti suomea.
Radonin pyörä + muuta sälää tilattu 6.6. lauantaina. Eilen 9.6. Tuli sähköposti, että tuotteet on pakattu, ja että saman päivän aikana tulee myös "lähetetty"-viesti seurantanumeroineen. Eipä ole kuulunut vieläkään mitään. Ei ainakaan alku vaikuta erityisen ripeältä.
Tilasin 2.6 pari pientä tuotetta, joissa varastosaldo 'in stock'. Tänään 10.6 tuli viestiä, että jotain on käsitelty, mutta vasta myöhemmin päivällä pitäisi tulla kuittaus seurantanumeroineen. Yli viikko meni, että yhtään mitään tapahtui ja kerkesin välillä tiedustellakin asiasta. Sanoivat tilauksen olevan talon sisäisessä logistisessa käsittelyssä... just just. Veikkaisin, että siellä päässä eivät vain ehdi purkamaan tilausruuhkaa tms. Vähän on eroa vuoden takaiseen tilaustapahtumaan, jolloin paketti tuli 5päivässä kotiovelle.
Päivitänpä tänne hieman tietoja oman tilaukseni kulusta, kun täältä tulee kuitenkin itsekin toisinaan katseltua toisten kommentteja tilausprosessin sujuvuudesta. Eli 4.6. tilasin renkaita läskiin ja maantiepyörään ynnä muuta pientä sälää ja 5.6. iltapäivällä sain viestin, että tilaus on pakattu sekä myös lupauksen tuosta, että samana päivänä tulee vielä seurantanumero. Seurantanumero saapuikin sitten n. 23:00 ja seuraavana aamuna 6.6. tilaus kökötti Hampurissa. Tänään aamupäivällä tuli viesti, että paketti on saapunut kohdemaahan ja nyt tuo näyttää löytyvän samalla seurantanumerolla myös Postin seurannasta (lajiteltu logistiikkakeskuksessa). Tästäkin oli maininta DHL:n seurannassa jo heti alkuunsa, että se siirtyy Suomeen saavuttuaan Postin toimitettavaksi. Huomenna siis pitäisi päästä iltasella asennushommiin näiden tietojen mukaan...
Oma tilaus lähti 3.6 DPD (ilmainen) kyydillä ja 9.6 kuriiri kiikutti paketin kotiovelle. Ei tuossa DPD toiminnassa mitään moitittavaa olut eikä ole ollut aiemminkaan.
Kerrataampas välillä tilauksesta ja toimituksesta, ei viitsisi kahlata sataa sivua...
postikulut suomeen siis 5,95e (onko minimitilausta, muuttuuko kulut isommassa tilauksessa?)
tuleeko muita toimituskuluja?
tuleeko paketti postiin vai tuoko DHL tms ovelle?
muita huomioita miten kannattaa tehdä?
Oletteko Visaelectronilla maksaneet?
Pankin suoramaksulla olen useasti maksanut. 5.95 perustavaroissa pyörän lisämaksusta en tiedä 20? hyvin toimii ja tulee noin viikossa. Postin lähetti tuo paketin kotiin jos olet kotona, jos et niin vie lähimpään toimipisteeseen ja saat sitten hakea sen sieltä. Halvin ja toimivin ainakin itse käytetyistä kaupoista.
Katsoppa linkki:
http://www.bike-discount.de/en/versandkosten/tabelle
Eli 250€ ja yli rahtivapaasti. Muuten 5,95, ei muita kuluja. Ei minimitilausta. Kokonainen fillari 29,95 hinnasta riippumatta.
Posti (DHL)ja DBD tuo kotiovelle. Itse olen tilannut työpaikan ovelle. Tilaa vaan kaikki pelaa hyvin. Viimeksi toimitus kesti 4 arkipäivää, viikonloppu oli välissä. Palautukset pelaa hyvin. Olen maksanut normi visalla, electronista ei kokemusta.
Mulle tuli yli 250 euron paketti DPD:llä ilman postikuluja ja todella nopeasti. Viime viikon loppupuolella tilasin, lauantaina olivat saaneet paketoitua ja maanantaina nytkähti DPD:n seurannan mukaan liikkeelle (viikonloppuna classic-luokan paketteja ei haeta). Eilen illalla klo 19:47 se oli kirjattu Turussa laivasta Suomen maaperälle saapuneeksi ja tänä aamuna klo 6:49 Oulussa jakeluun. Noin klo 9:15 DPD:n jakeluauto ajoi pihalla vastaan, kun olin lähdössä fillarilla töihin. Eli 2,5 tuntia siitä, kun eka kerran Oulun maaperällä paketti skannattiin järjestelmään, oli se jo mun työhuoneen lattialla odottamassa iltaa. Kannatti siis aamulla olla vähän hitaammalla jalalla liikenteessä. :)
Tilasin viime keskiviikkona bike-discountista tuollasen radonin zr team 8.0 pyörän. Tilauksen jälkeen tuli heti tilauksen vahvistus sähköposti, mutta sen jälkeen ei oo mitään kuulunut. Eikös monelle oo jo tavara tullu viikon päästä? Ja eikös sieltä pitäs tulla jotai sähköpostia kun paketti lähtee?
pyörää tilatessa useamman viikon toimitusaika
Lähetetty minun XT1039 laitteesta Tapatalkilla
aijaa! voi harmi , tässähän menee hyvää pyöräilyaikaa hukkaan :/ kuinka nopeesti ihmisille on pyörät sitten tullu?
Itse tilasin vuosi sitten keväällä ja aika tarkkaan 4 viikkoa kesti. Tämän hetkisiä toimitusaikoja en tosin tiedä.
Emännän Radon otti aikaa kolmisen viikkoa B-d:stä.
6.6. tilasin ZR Team 8.0:n
eilen 15.6. tuli perille, yllättäen postin kantamana, ja toki ilman soittoa ennakkoon. Onneksi kotona oli paketille vastaanottaja.
Eilen satoi kaatamalla vettä, joten ainoastaan kasasin pyörän, testiajo jäi vielä tekemättä vaikka kovasti syyhytti. Ensivaikutelma 29er renkaista ja 20" rungosta: pyörä on ISO hybridiini (anteeksi kiroilu) verrattuna.
Elikkä tommonen sigma rox 5.0 mittari on ruvennu tilttaileen joka lenkillä.
Toimi 4 kuukautta moitteetta ja nyt jäätyy numerot ruutuun niin ettei mikään nappien painelu auta.
Pitää ottaa patteri mittarista irti ja taas hetken toimii.
Miten noi takuuasiat palautetaan tonne discountiin.
Löysin ton paikan sivuilta missä jonkun tuotteen saa palauttaa , meneekö tuotteen palautuksena vai pitääkö ensin jotain selostusta vääntää??
Mites postimaksut ??
Ihan kuten yleensäkin takuutapauksissa: Otetaan yhteyttä myyjään ja kerrotaan mahdollisimman tarkkaan vika+samalla antaa tarvittavat tiedot ja vaikka tilausnumero. Vastauksessa antaavat jatko-ohjeet ja sivuilta tulostettavien lappujen kanssa palautus on siis ilmaista.
Kirjaudu B-D-tilillesi (my account)
Valitse vasemmalta: Return item
Valitse: Download returns label. Tulosta ja täytä lomake. Liitä mukaan lasku tuotteestasi.
Valitse: Download your parcel stamp. Tulosta se. Tällä voit palauttaa tuotteen käsittääkseni maksutta.
Sitten lomakkeet pakettiin tavaran kanssa ja postiin.
Rahat palautuu luottotilillesi jos maksoit luottokortilla. Jos maksoit pankkisiirrolla anna lomakkeessa tilinumero.
Kirjoita palautuslomakkeen REASON-kenttään että mittari jumittuu ajoittain.
Kun painan Download returns label pääsen täyttämään lomakkeen jossa vika kuvataan ja sitten sen voi tulostaa (pelaa ok).
Kun painan Download your parcel stamp heittää errorin.
Toimiiko toi siten että kun on täyttänyt ton lomakkeen jossa vika kuvataan niin siitä menee firmaan tieto ja lähettävät sähköpostilla jatko ohjeita?
Panin mailia asiasta puljuun.
Tarkista, että sun postinumero on oikein siellä tilillä. Sen puuttuminen aiheuttaa jotain virheilmoituksia. Mä menin sen prosessin mukaan ja lopuksi printtasin noi kaksi dokumenttia, niin kaikki tiedot oli niissä valmiina.