Source Code.. Ihan ok pätkä eikä mikään "tusina leffa"..
Printable View
Source Code.. Ihan ok pätkä eikä mikään "tusina leffa"..
Seven Pounds
http://www.imdb.com/title/tt0814314/
Premium Rush. Suosittelen lämpimästi kaikille. Hienot oli stuntit!
World Invasion: Battle Los Angeles.. Jee jee Jenkit scifi-sotaa...
The Blues Brothers ehkä sadannenviidennenkymmenennen kerran, mutta tällä kertaa poikien (13 ja 7 vee) toivomuksesta perjantaileffana. Vanhempi pojistani alkaa osata vuorosanat aika hyvin ulkoa, isi on niin ylpeä! :)
Green Lantern.. Niinkuin suurin osa näistä sarjakuviin perustuvista elokuvista niin aikast ala-arvoista kamaa tämäkin..
Kotimainen Jos Rakastat tuli katottua eilen ja olikin ehkä parempi kuin odotin. Alkuun vähän myötähäpeää herättävä, mutta kyllä se siitä parani loppua kohden, vaikkakaan ne pari porukkalaulukohtausta ei ihan kulkeneetkaan. Päähenkilötkään eivät oikein toimineet ja juoni..... no. Onnistuneita hetkiä kuitenkin löytyi ja leffasta jäi positiivinen fiilis. Ei siis kannata jättää katsomatta, kuten minulla meinasi käydä, kun näin pitkään kesti ennen kuin katsoin.
Kummisetä 2, hannibalit 1 ja 2.
The Goonies - Arkajalat. Ties kuinka monennen kerran, mutta toimii vuodesta toiseen...
Syvälle Salattu. Ei mitään mitä ei olisi jo nähnyt ja muutenkin ohut ja ristiriitainen tarina.
Tie Pohjoiseen..
Hobitti - yllättävä matka.
Eipä jaksanut yllättää positiivisesti. Huumoria enemmän kuin LOTRissa mut kömpelöä. Ja ihan ihme otuksia seassa. Mut kahtellaan seuraavat kaksi ja mietitään sitten arvio uusiksi.
The Aviator. Varsin viihdyttävä elokuva, tykkäsin.
No itseasiassa ei ollu elokuva vaan toi Falling Skies sarja mitä muistaakseni nelonen rupeaa näyttämään
ens vuoden alusta. Pari tuotantokautta joutu vilkasemaan sitä ja täytyy sanoa et jos noi jenkit on idiootteja
noissa elokuvissa yms. niin toi on kyllä kaikkien leffojen/sarjojen ylipäällikkö siinä suhteessa. :o
Tie pohjoiseen- kerrankatsottava. 7,5
Total Recall- uusin.parempi kuin pelkäsin.7,5
Slither- madot hyökkää pikkukylään.parani loppuakohden.7++
hobitti ja kummisetä 3
Hobittista kiitos arvostelua ja kommentteja! Tuumaisin itse että liian pitkä, ja varsinkin niillä 3D-laseilla. Lisäksi mukana ei ole yhtään sillee kiinnostavaa hahmoa kuten Tarussa Aragorn! Tai mitä Thorin siellä hommailee? En taida ihan teatteriin asti inspiroitua.
Mutta, kuten Aamulehden kriititokkokin totesi niin Once Upon a Time in Mexico on niin viihdyttävä leffa että se kansii? näyttää neljännen kerran telkkarissa tänä vuonna. No ehdottomasti kannattaa!
Ostin ja katsoin sen levyn juuri enne ekaa esityskertaa niin olen katsonut sen nyt 5 kertaa.
Loppu on tosi "hieno".
Voisi ne kyllä jonkun muun JD-elokuvan ottaa asiakseen.
Uusin BOND. Ihan jees mättöä.
Tämmöselle joka ei käy pahemmin elokuvateattereissa tuo äänen voimakkuus tulee aina yllätyksenä (lue: kauhistuksena) päin kasvoja. Korvat huusi piiiiip pitkälle seuraavaan päivään leffan jälkeen. No, kivahan se on tietysti kun penkit tärisee kun räjähtelee leffassa. :)
The A-Team @Viaplay...
Häjy.. eikun siis Hobitit tuli katsottua. Se nopee 3D, ihan mielenkiinnosta, vaikka en ole 3D-tyyliin tykästynytkään. Voisi olla parempi jos malttaisivat vähän rajoittaa sitä 3D:tä, ainakin joissain paikoissa johon se ei sovi. Liikaa kaikkea... ehkä siihen tottuu, jos tuo yleistyy, niinkuin areenassa näkyvässä dokumentissa meinataan. Tai ainakin osa meinaa. Mää tykkään siitä (ja mistä tahansa) heti jos saan pari/kolme Red-kameraa lainaksi...
Jollain tavalla erilainen kuin aikaisemmat samaa sarjaa. Ei niin kaunista ja herkkää(?). Karjut on enempi sieltä rumemmasta päästä, ja heikompaa hirvittää kun ne sitten taas kuitenkin halailee toisiaan kun pahikset on saatu päättömiksi tai jotain :rolleyes:
Minä en juuri koskaan lue arvosteluja ennen elokuvaa, koska onhan se paljon kivempaa ihan itse nähdä ja kokea leffa... jälkeenpäin voipi sitten halutessaan ihmetellä että miten ne kaikki muut tykkäs tuostakin paskasta. Kummaa jengiä!
Gone baby gone- Piti hyvin otteessaan loppumetreille asti vaik oli vähän liikaa pitkitetty.8-
Ai, mä tykkään arvosteluista, koska olen tosi usein kuitenkin eri mieltä!, mutta tietää vähän asiasta ja ehkä jotain sen vierestä. Tänään katsoin ihan vähän ylistettyä muka maailman joku ihanin suurinkaunein "Ihmeellinen on elämä"- en ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on, en jaksanu katsoa ollenkaan. Public Enemieskin arvostettiin 5-tähden elokuvaksi, ja siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä kun Johnny vaan. Muuten kamala.
* Fanny ja Alexander, vihdoinkin sain katsottua. Olipa pelottava! Huomasi muuten miten on niin kodikasta kun on kämpässä puuta, punaista, kultaa ja paljon kaunista tavaraa - kun kaikki on valkoista ja ankeeta kantti-kertaa-kantti -kalustustetta niin on se ankeeta. Postikorttialusta arvaa että kauhuksi tämä muuttuu, sitten oli pakko saada tietää miten tässä käy!
* Niskavuoren Loviisa ( tai nuori emäntä) ja nyt Niskavuoren Heta! Näistä on kans kuullu niin paljon että pakko katsoa mikä tää Niskavuori-juttu on. Oliko torppariaikana oikeasti tommoisia ämmiä? Loviisalla oli homma jämäkästi hanskassa ja sydänkin siellä, mutta Heta!! Teki mieli..tai siis monta kertaa sanoinkin että nyt ämmä suu kiinni! Onkohan yksi toinen rouva katsonu siittä käytösmallia? Sydämetön kylmä ämmänkäkkäräkomentoora. Lopussa muka "suri miestään": totesin siihen että sä mitään miestäsi sure, vaan sitä että ny et olekaan enää valtiatar ja sut nujerrettiin. Ähäkutti!
* Spirit- villi ja vapaa. IHANA!
* Äskö Harry Potter ja Azkabanin vanki. No kun ei muutakaan tullut, aika mitäänsanomaton, parempiakin Pottereita on ollut.
Odotellut tässä nimittäin saksikäsi Edwardia, mutta en taida jaksaa millään katsoa. Olen nähnyt alun, ja oli tosi pitkästyttävä. Halusi tietää että miten siinä käy? Tätäkin on kamalasti ylistetty Tim Burtonin paras...ja mun mielestä tosi höhlä. Jos laitan herätyskellon loppuosaa varten soimaan?
No, katselin Edwardin sitten kokonaan, ja hyvä niin.
Tämähän oli just ihan äärimmäisen ihana :o ai että sai kunnolla itkeskellä semmoisia hyviä itkuja.
Ja maailman on heti vähä parempi paikka :)
"Anthony Zimmer". Ranskalainen, melko tyhjänpäiväinen ja juonikäänteiltään arvattava trilleri, mutta olihan siinä Sophie Marceau...
John Carter @Viaplay...
Wolfman
oli ihan kohtuuhyvä raina
Kannattaskos ottaa ihan kirja käsiin ja lukea se Hobitti? Vois aueta inasen paremmin.
Ai että mitä se Thorin siellä hommailee? No ei paljon mitään...
[Silmienpyörittelyhymiö]
Total Recall uusintaversio ja The Dark Night Rises. Molemmat bd:nä teknisesti korkeatasoista katsottavaa ja pimeissä kohtauksissa tumman pään erottelu todella loistavaa ("hiilikellari" tosin vaatisi jo D-ILA tasoista mustaa projulta) . Yön ritari tarinana vähän pintaa syvempää ja elokuvana muutenkin jonkin verran parempi.
Hobitti. Aiheestä tykkäävänä aika meni kuin siivillä. Tykkäsin.
Ja se 48fps toisto. Sen hyvyydestä voisin paasata liiankin pitkään... :)
Ai kun nätisti taas vastattu. Jos ei tiedä, kannattaako edes vastata, nyt kerroit vain miten fiksuton olet ite, mutta vastata et osannut? vaikea kysymys?
Luulet etten ole lukenut kirjaa, no toki olen joskus lapsena 38vuotta sitten, kuten Silmarillionin ja Thorinin lapset . Myöskään Taru Sormusten Herrasta ei ollut ihan samanlainen kun kirja, siittähän oli paljon poijeskin otettu, joten ihan asiallinen kysymys mun mielestä.
Mä en oikein enää jaksa lukea, kun ei näe ilman laseja. Enkä jaksa muutenkaan keskittyä enää noin mammuttimaisiin opuksiin. Luku-kiintiö täyttyi lukion jälkeen aika tasan.Olin jossain vaiheessa innokas TSH fani, mutta ei nyt enää oikein erityisesti inspiroi.
Onko Thorin Oakenshieldin rooli isokin? onko elokuva pelkkää örkkitaistelua jne...mä kun en niistä taistelu-jutuista tykännyt. Myöskään Bilbo Reppuli ei ole suosikkini, Frodo oli mukavampi ja ne muut pojat. Sekä Aragorn varsinaisessa Sormusten Herrassa.
Mutta koska joutuisin 3 tuntia pitään niitä raskaita 3D laseja, en ajatellut elokuvaa teatteriin mennä katsomaan. En muutenkaan tykkää 3D:stä.
Tulossa on joku luonto-elokuva suomalaisesta metsästä? Se me kaverin kanssa mennään katsomaan! ja Lone Ranger ens vuonna, oli arvostelu mitä tahansa!
Pixarin Brave. Hyvä oli. Kuten yleensä kaikki ko firman tuotokset.
The Town.. Ei leffasta klassikoksi ole mut mielestäni parhaita 2010 tulleita pätkiä..
Thorinia kuvataan aina hidastettuna sellaisen samanlaisen suotimen läpi, millä Hitchcock kuvasi Grace Kellyä. Taistelua on, mutta jäykistelyä enemmän. Bilboa esittää yksi brittien eturivin kooomikoita (tosin komiikan kannalta huonosti), joten hahmo on LOTRin hobitteja humoristisempi ja mukavampikin. Itse asiassa paljon mukavampi, katsoin juuri nuo leffat ja niissä, mielestäni, todellinen sankarihahmo on Sam. Frodo on pelkkä matkatavara . Örikkitappeluita on muutama, enemmän taisi olla muita vaaratilanteita. 3D:tä en käynyt kokeilemassa. En näe pointtia.
Amos & Andrew- panttivankihupailu 7,5
Saapasjalkakissa- piirrettyä äksöniä,ihan hyviäkin heittoja.8-