Katoin fudista ja join kaljaa.
Printable View
Katoin fudista ja join kaljaa.
Kampesin Rouvan filoon Mara-W:t alle.
Oli lukenut iltapaskoista, että tulee hirmupakkaset ja silloin pitää olla jo pakkasrenkaat alla.
Äijähommia, kun ol määrätty tehtävä.
Kehoitin yhtä kaikentietävää, kaikenosaavaa ja aivan järkyttävää korvausta nostavaa konsulenttia painumaan vittuun. Kohteliaasti toki. Saattaa aiheuttaa säröä jatkossa mutta en kaikenlaista paskaa näillä ikävuosilla ja kokemuksilla enää jaksa kuunnella. En normipäivänä olisi puuttunut mutta tänään oli joku ihme vaihe päällä ja leikkasi kiinni välittömästi. Sain vielä kehujakin jälkikäteen omilta ja tiedän että voitan poliittisen jälkipelin jos niikseen tulee. Jäi hyvä jälkimaku suuhun kaikesta huolimatta.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Join kaljaa torstaiaamupäivällä.
Nukuin kello 12 asti.
Onko mahdollista että flunssarokote aiheuttaa flunssamaisia oireita ilman että flunssa puhkeaa? Eilen oli niin väsy, pää- ja lihassärkyä. Nukuin sitten 12 tuntia putkeen.
Flunssarokote? Mistä sellaisen saa?
Mä sain influenssarokotteen mukana lapun, jossa todetaan mm. seuraavaa: "Mahdollisia sivuvaukutuksia klievä lämpöily parin rokotuksen jälkeisen vuorokauden aikana."
Itselle ei tullut mitään oireita, mutta eipä mulla toisaalta tappajasepelikään puhko renkaita (mainitsen sen tässä koska asianomaisessa topicissa se oli kiellettyä).
Tuo on kai ymmärrettävä niin että halusit jostain syystä teeskennellä ettet tietäisi ja ymmärtäisi että kyse oli siitä hyvin tuntemastasi influenssarokotteesta eikä jostain kaikkiin flunssaksi kutsuttuihin nuhakuumetauteihin tepsivästä rokotteesta (jollaista, kuten kaikki hyvin tiedämme, ei ole olemassakaan)?
Ei siellä muistaakseni kielletty vaan ainoastaan toivottiin ettei kovin moni tulisi sellaisesta kokemuksestaan kertomaan. Tai taidettiinhan sitä sentään olla sitä mieltä ettei parane tulla rehentelemään jos omat kokemukset rajoittuvat tappajasepelizonen ulkopuolelle.Lainaus:
Itselle ei tullut mitään oireita, mutta eipä mulla toisaalta tappajasepelikään puhko renkaita (mainitsen sen tässä koska asianomaisessa topicissa se oli kiellettyä).
Mä siirsin jätekatoksessa roskalaatikot uuteen järjestykseen (koska ovea lähinnä oleva oli tupaten täynnä ja kaksi muuta lähes tyhjänä). Avasin ilman työkaluja riippulukon johon ei ollut avainta. (Se tosin oli jokin halpahallin kiinantuonti jonka olisi varmaan uutenakin saanut auki ihan vain nykäisemällä.)
Vedin viimeisen lakkakerroksen auton tankin läppään. Piti siis maalata purkamolta haettu läppä auton sävyyn, bensavorojen hävittämän alkuperäisen tilalle.
Vedin ostohousut jalkaan.
Löin vasaralla sormeen
Uskottelin vanhempaa kersaa hakemassa olleelle emännälleni puhelimessa lähteneeni baariin ja jättäneeni nuoremman (7v) yksin kotiin "koska oli jo nukkumassa ja huomenna vapaapäivä". Istuttiin sitten juniorin kanssa pimeässä keittiössä emännän tullessa himaan vanhemman kakaran kanssa. Aika raskasta raskasta tekstiä tuli allekirjoittaneen suuntaan kunnes meidät löysivät keittiöstä hihittämässä...
Kaikkien muiden paitsi emännän mielestä källi oli vallan mainio, nukun siis soffalla.
Aloitin irtisanoutumistajan viettämisen.
Eilen päivän päätteeksi jätin ilmoituksen.
Ihmisen ei pidä viettää elämäänsä kestovitutuksessa paskan työnjohdon alaisena. Eikä tässä ole mitään uuttakaan työpaikkaa tiedossa. Joutomies..
No toivotaan. Itse kyllä suhtaudun luottavaisesti siihen, että jotain tekemistä löytyy jatkossakin.
Päätöstä helpotti olennaisesti asuntolainan maksun loppusuora ja vähäinen pääoman määrä. Itseasiassa säästöt ovat suuremmat kuin laina.
Ehdin melkein ekana lumitöihin , käytävät lumilapiolla puhtaaksi... voi tziisus ku meinas astmaatikkona yllättää se lumen määrä ja paino..[emoji35] No nyt on siistitty ja autokin roikassa&lämppärissä niin voi liikuttaa iltapäivällä kauppareissulla [emoji106]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Vaihdoin lauantaina autoon toisen etukiekon. Kolmesti, pimeässä ja vesisateessa.
Soitin haitaria. Vai kuullostaisiko äijämäisemmältä sanoa, että soitin hanuria:)
Kävin kummipoikani (melkein 1-v) muskarin joulujuhlassa.
Tilasin itselleni Aku Ankan.
terv, Tolkun Mies, 52 vuotta.
Mulla oli reilu 40h kun alkoi pakosti vaatimaan pikku torkkuja, 5 min riittää .. siinä alkaa ottaa sellaisia silmänräpäys-torkkuja automaagisesti joita ei itsekkään huomaa. Alkoi jo tuntua pikku hiprakalta tuo.
--
Meinasin joutua äijästi olemaan tämän päivän succicsissa studiolla tai neidisti shortseissa mutta löytyihän ne housutkin
Joskus aikoinaan ahtaajana kolme vuoroa putkeen ja siihen päälle noin tunti ennen ja jälkeen vuoron. Eihän siitä tule kuin noin 26h. Ei jatkoon.
Kävin ikeassa ostoksilla. Takakautta kassojen läpi varastoon, suoraan itsepalvelukassalle. Sisälläoloaika alle 5 minuuttia.
^ Ihaltavan joutuisa Ikea-suoriutuminen. Vaihdoin kotteroon suodattimet ilmoille ja naftalle, sivussa muuta yleistä ylläpitohuoltoa ja talven ennakointia
En nyt tiiä onko ees maininnan arvoinen kun ulkotyö kuuluu alaan mutta, pellitin sitkeästi jokuisen nosto-oven pielen vaikka kympin jälkeen katolta rupes vettä rapisee aika iloisesti kun räntä suli.
Kiipeilin tikapuiden kanssa tyhjentämässä roskat räystäskouruista. Melko viileää touhua, olisi ehkä kannattanut tehdä kolme kuukautta sitten.
Äijää olisi osoittaa homma Rouvalle suoritettavaksi :D
Mä kutsun appiukon syksyisin mökillemuutamaksi päiväksi ja räystäät putsautuu pyytämättä [emoji1787]
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Tuli mieleen kysymys, että tarkoittaako tuo "äijää" semmoista, mihin naiset eivät pysty tai eivät viitsi tehdä vai molempia.
"äijää", enpä usko että topicin aloittaja on ajatellut asiaa noin niinkuin sen ilmaiset. Itse ainakin miellän tuon siten että homma on sen tekijälle hiven tavanomaista poikkevampaa. Joku avantouinti ehkä mielestäni aika äijää, se jos pystyy syömään hapansilakoita tai vaikkapa peltikaton putsaus ruosteesta teräsharjalla...
Vaimo ehdotti talvimyrskyn keskellä että veisin sen työpaikan ovelle asti ettei tarvii kastua. Sinne se jäi sateeseen junapysäkin lähelle... Varsin äijää! No, ei sen tarvii kuin kahdella julkisella mennä enää siitä... :rolleyes:
Kävin ruokaostoksilla tänään kauppahallissa, yhdessä isossa S-marketissa ja kahdessa Cittarissa ja olen edelleen hyväntuulinen.
Siivosin koko talon kun emännällä oli vielä töitä tänään.
Sähköistin perinteisesti piparmökin.