Tyylikkään näkönen patille meno kuva. Lisää näitä *peukku*
Printable View
Ja jos se on sama sälli, niin se ajelee trial-fillarilla. Oli vähän pahoillaan kun oltiin helpotettu yhtä sen kallionousua, joka on meille nööseille lasku.
Apropå. Tietäiskö kukaan kellä olis tarvetta oranssille (anoAl) fatbackin 18" 2013-malliselle rocker-rungolle. Tommoselle.
Tuokin joutais pois. Taaperoitu versio. Navatkin löytyis - taakke tuo ja eteen tämä.
Ihan vähän ja hyvin varovasti ajettuja.
Mitä hää ny meinaa?
Niijuu,
trialipöörähän on se josta kuuluu hiljaista hörinää, jossa on paksupyörän matalapainerenkaat ja jota pomputetaan kunnes se ponkaisee ylös jstn ihan käsittämättömästä paikasta. Enskapöörä roiskii pintamaat hevon kuuseen ja jättää kauhian spoorin.
Onneks mä olen pituudellisesti haasteinen ja likviditeettirajoitteinen tuohon pahismarketin menopeliin :huh: Väri olis kyllä sopivan hillittü
Mitäköhän tuo Pahis meinaa ? Luopuu läskeilystä vai uutta hienompaa läskiä alle.
Toivottavasti tuo Oranzin härvelin hävittäminen toimii lumitanssina tai mulle tulee ihan helevetin kalliiksi reissata lumen perässä tänä keväänä... Ajopelit on varastossa palasina tai siinä kunnossa mihin ne jäi viime lenkillä. Suksittua tuli pohjoisessa jonkin verran, ei suunnitellun mukaisesti kuitenkaan kun vesihiihdoksi muuttunut keli alkoi jossain vaiheessa tökkiä.
Hyvää alkavaa vuotta silti.
Mä laitoin Neiti Marple hatun päähän ja pähkäilin....
Hän hävittää kaiken paitti kehät ja kumekset, eli uus rojekti syö 190mm/12mm takanapaa ja 135mm/15mm etunapaa. Pahis kun ei aja meinstriim vehkeillä (ysinollaseiska, Karhunrasva) niin mää veikkaan että herra DHL kiikuttaa keskuspuiston kylkeen
Corvuksen?
http://fatbackbikes.com/wp-content/u...orvus_main.jpg
Keulalle vois olla käyttöä :)
Eihän Marple ole aina ensi arvauksella oikeessa...
Nyt speksit kehiin Pahis ja sassiin. Edes komissario Palmu (totta 50/60) ei keksi ratkaisua, joten tiedot esille, jotta me muut voimme alkaa kuolaamaan ja allekirjoittanut tuskailla oman lompakan ohkaisuuden kanssa:p. Mitä ihmeen hipo sinkula mahdollisia läskejä niitä muka on ? Ruostuvat ovat normipolkijan vehkeitä ei siis Pahismaisia. Ettei sitten avaruusmetallinen Carver Ti O`Beast liukuvin dropoutein. Se vissiin on se, kun herralla on jo Carverin kuitukeulasta muistaakseni positiivinen kokemus.
Jaa, mutta miksi sitten luopuu navoista (135/170) eli taisi tulla pummi.
Mitäs sitä turhia arvailemaan, eikös se ole kivempi luonnossa nähdä kuin netissä... kaikki aikanaan ja jotkut ei koskaan. :)
Se joulua edeltänyt Luukin reissu olis ollut vähempi liukkaalla kelillä/kumilla tosi mukava, tässä todellisuudessa ei ole silloin muksittu kyynärspää vieläkään parantunut ajokuntoon.
Shit. Olihan se aikas killeri se luukkilainen alusmaasto. Tv kyynärä asettuu.
Tää hiihitteli 9 pvää ylläksellä. Matkassa oli vaan kaks pakkaskelin paria, joten 2/3 reissusta oli enempi työmiähen kelit. 31h suksilla ja reissun maitohappokertymä oli all_time_record, mut niin oli vauhtikin. 1x1 pyöräily ei oo näemmä paskempaa treeniä vapaan hiihtoon.
@arvuuttelijat - lajin vaihto -> ei mitään tilauksessa
Istuu muuten melko hyvin käteen Answerin Pro Tapper 20/20 stonga.
Lajin vaihto? :eek:
Tänään voimalinjoilla todettua: tankon mukana kääntyvä rapakaari suojaa vähemmän kuin viistoputkessa kiinteästi ollut jtn eiku lisää pähkintää ja säätöä. Tai sit testilenkkimaasto oli rapaisampaa kuin viime vuonna Süväojalla, hmm.
Mun on vielä paha mennä tuon enempää sanomaan, ehkä kuun lopussa ollaan viisaampia kun on ihan oikeita ajotunteja takana.
Answer oli vuoden -13 paras ostos ja eikä tarvinnut ostaa sokkona.Se oli hyvin opetettu sinkularähinällä.thnx.
Shit,fattikeula vaihtoehtoja liikaa,ei huvita pistää uusiksi 3 kpl:tta 135mm rearspecific etukiekkoa uuden keulan vuoksi.
Voisko Carverin levyadapterilla hoitaa homman kotiin 135mm frontspecific keulojen osalta?
Taidan löydä jäihin koko prokkiksen hetkeksi ja ajella enemmän.
Tarviiko joku täältä 10£ (75£minimi ostot) lahjakorttia CEEÄRRCEEHEN voimassa 13 päivää vielä.
Nou rokit saiens. Postmounttisessa fronttispesifissä esim Hopen shimmiprikkoja levyn alle 4-5mm (toikalla noita on ainaskin ihan hyllytavarana), IS- mounttisessa riittää pari prikkaa jarrusatulan ja kiinnikkeen väliin ja muutaman millin pidemmät satulapultit. Sou iisi :cool:
mut off-topic; huomenna ajoaikaa käytössä ~09 - 15 -- kukaan missään mitään ??? ???
Aha ,jotain tämmöstä olin lukevinani fättikeuloista.Siis kokeillaan jos pala kakkua eiku kaljaa..
Ei juma mikä määrä vaihtoehtoja kiekoille/navoille/ keuloille ihan niinkuin oikeissakin maastopöörissä.
Täällä muuttui muutama kilometri polkua risuesteiksi ihan 2 pvä:ssä ja duunimatka tylsäksi klv kihnuttamiseksi.
Mä olen huomenna saaristossa jalkamiähenä, illalla ehkä pieni lenkura con Koira.
Kävin testaamassa koiran kanssa tuota Answerin mutkaa, istu ainakin lyhyellä lenkillä meikäläisen käteen tooooooooooooooodella hyvin, huomattavasti paremmin kun vanha Monkey Bar DH, ranteet jäi todella neutraaliin asentoon.
@z - jepu
@ahma - tnx kutsusta, ajellaan idemmässä joku toinen pvä - suuntaan williin pohjolaan
Harmaa päivänvalo ja softi alusta söi parhaan flow:n mutta helposti muutama tunti kuluu ihan kotinurkilla ajelessa.
Jos itse olisin sinkulapöörällä ajanut samat kiemurat niin särkylääkettä polvivaivaan saisi ottaa maximi annoksen.
Pian speksaamaan prikkoja jne etuteräkseen.Se kalja unohtu?Next time.
^ harvoin tarttee ketään kiitellä venailusta ja taas pitää. Flow-vaje oli enemmän mulla tänään miehen kun alustan pehmeyttä.
Mut hjuva lenkki, tnx. Laitan ittelleni muistiin "z- kiekura + pehmee pohja + 32x19 = nounou" <hyymiö>
ps. olihan se perse revenny. mut vähän vaan.