Huh hiki irtoaa jo ajatuksesta.. mutta sittenhän sen näkee miten jaksaa :)
Printable View
Huh olihan se, mulla tuli pikkasen päälle satku mittariin vaikka otin oikotietä kotiin. On se jännä miten meno hyytyy kun laitetaan vaan 30km lisää pituutta vakilenkkiin verrattuna.
Oliskos kukaan innokas lähtemään huomenna maantielenkille ottamaan aurinkoa, tavoiteena olis ajaa n.200 km.
Lähtö klo 8 - 9
Jos aikasemmin lähetään niin voisin ajella riihimäkeen asti
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Katselin sääennustetta ja koitan hakea myötäistä tuulta eli ensin suunta on kohti Lammia
Japi, miten kakssatanen meni?
Edit, jos jollakulla ois jonkinmoimen pyörämittari ylimääräisenä joka osaa ant+ niin saa ottaa yhteyttä.. forerunner taitaa olla entinen.
Mä haluan täysjousto kiiturin.....wanha kolmostie alkaa tosiaankin olemaan vanha
Oletteko lauantaina mahdollisesti ulkoiluttamassa kiitureitanne tai sunnuntaina? Mulla on jotain melkein järkevää ajatusta mikäli ylihuomisesta palautuminen lähtee sunnitellusti käyntii sekä järetön ajamisen himo iskevät päällensä...
Juu vois kai sitä, meinaa vaan hidasta ja lyhyttä lenkkiä kun on niin tuhottoman kuuma
Oliskos klo 11 puomilta hyvä n.2h (Renko?)
Juu toki vähän aikasemminki voidaan lähteä ellei ketään muita ole lähdössä?
Mä tulen maantielle mukaan. Sopii vaikka jo klo 10 startti.
MSa Turengin mtb-tour lykkääntynee myöhempään ajankohtaan..
Minäki kannattaisin tuota klo 10.. kuitenkin tulee herättyä kuuden paikkeilla
Mä ehkä tulen jos jaksan kiituria katsoa....maasturin uusi takakumikin on viikonlopun itellan huppysissä.
Siis klo 10 puomilta
Huomenta, kyllä mä joudun perumaan.. aivan liian tuskallinen ilma jo nyt.. Ehkä kykenen käydä kylillä katsomassa meininkiä fillarilla, en sen kummempaa.
Joo tuli keskiviikon porukkalenkillä heitettyä kunnon OTB:t olkapää/poski edellä puuta päin ja nyt ollaan puoli toipilaana. Kävin torstaina vielä varmuuden vuoksi otilla ja olkapäästä otettiin röntgenkuvat ja onneksi ei mitään murtumia löytynyt. Naamassa rupi kaunistaa ja olkapää edelleen turvoksissa eikä kestä tärinää. Maantietä onneksi pystyy ajamaan. Kiitos kaikille mukana olleille, on hyvä asia kun tietää että, porukka pitää huolta jos jotain sattuu, yksi syy lisää miksi kannattaa ajaa porukka lenkkejä...
Palataan Turengin kierrokseen vähän myöhemmin...
Kiitokset maantielenkillä olleille. Oli kiva lenkki ajella, vauhti sopiva, aurinkoa / lämpöä riitti ja kaikenlisäksi seura oli mitä parhainta!
Lämpöä tosiaan piisas. Mutta ei auta valittaa kyllä sitä marraskuussa taas muistellaan lämmöllä :)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Minkälaista vauhtia maantielenkkiporukka pitää ? Ajattelin, että uskaltaisiko sitä joskus lähteä muiden matkaan ettei aina tarvitse itsekseen sotkea....
Morjens! Muutto opiskelujen perässä Hämeenlinnaan on tulossa elokuun aikana ja olisi kiva tietää missä hämeenlinnalaiset käyvät ajamassa endurotyyppisiä lenkkejään. Vai ajaako kukaan sellaisia Hämeenlinnassa? :D
Maantielenkeillä keskarit ovat pyörineet 30km/h molemmin puolin (niillä harvoilla kerroilla, kun olen mukana ollut). Sen mukaan vauhti, että porukka pysyy koossa ja jaksaa ajaa koko lenkin.
Lauantaina ajettiin Japin johdolla tällainen kahden tunnin lenkki: https://www.endomondo.com/workouts/379388651/747400