Aamulla taisi olla +15. Iltapäivällä tuttu +28 ja nihkeetä on. Kannattaako muuten jahvaa juoda litrakaupalla?
Itse olen pärjännyt hanaveellä. Töissä vedin jopa vissyä.
Printable View
Aamulla taisi olla +15. Iltapäivällä tuttu +28 ja nihkeetä on. Kannattaako muuten jahvaa juoda litrakaupalla?
Itse olen pärjännyt hanaveellä. Töissä vedin jopa vissyä.
Tossa joudun siunailemaan. Nuorempana nää hellekelit oli tappavia. Ny kun aikuistun ja kuihdun niin alan kummasti sietää.
+5 aamulla. Jumalauta, keväällä näistä keleistä suoraan >30 helteeseen. Ja nyt sit samantien takaisin lähelle nollaa. On tää ihmeellistä.
+13 ja vettä sataa.
+19 näytti aamukahdeksan aikoihin
+2 kello 06.00. Ja auton webaston kaukosäätimestä paristo loppu. Perkele. Kankku vilustu kylmästä nahkasta... :/
Pyöreää nollaa tuossa kahdeksan aikoihin. Nyt on jo +3. Voisi lähteä lenkille.
tielaitoksen mittarista :
Tie 13 Kaustinen 06:26 -0.9
päiväsaikaan tälle viikolle vielä +15 lukemia ... Siihenkin povaa muutoksia loppuviikosta / seuraavalla viikolla :seko:
-1 -> joutui kaivamaan pidempää ajohousua käyttöön
+8 astetta sumua. Gottby, Ahvenamaa
+4. Luojalle kiitos auton Webastosta taas. :)
Röykkä, Nurmijärvi 12,7°C klo 6.02
Kaustinen, tielaitoksen mittarissa klo 6:16 -1.8°C *hrr*
-12 tuossa tunti sitten
-8,4 näytti keittiön mittari. Hrrrr. Pistin naisen pihalle ajamaan pyörää ja jäin sohvalle odottamaan lämpimämpiä kelejä. :cool:
Oulu -7c
12km pyörällä
Siis, auts, mitä lukemia täällä näkee :seko: Itsekin odotin aamusta kylmempää vaan onneksi vielä plussan puolella oltiin. +4 astetta näytti mittari aamukuudelta.
-13 tälle aamulle.
+0.8 kello 0610 eteläisellä Keski-Uudellamaalla
-7 pakkasta Keski-suomes ☺
-17 puolisen tuntia sitten
^Ei sssss....ällöä.
-13.2c hrrr
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
-7 näytti katoksessa auton mittari.
-5 °C klo 9.32 eli ei kauhean aamulla mutta ennen kymmentä jokatapauksessa.
-3 °C klo.7.00
-16 aamulla 7 maita.
~-16 aamulla 7 aikaan myös täällä .. Onneks olin ennakoinut ja laitoin auton johdon nokkaan jo illalla jolloin lähtiessä oli ehtinyt tunnin toista olla lämmitin sekä moottorille että sisätiloille :)
Noin -1 astetta.
-17 tuossa seitsemän maita.