Oli iikalla nopee fillari ku saanu ees tärähtymätöntä kuvaa otettua! Nopeen näkönen ja kevyen näköset kumekset, mitkä lie
http://i280.photobucket.com/albums/k...531_164509.jpg
Printable View
Oli iikalla nopee fillari ku saanu ees tärähtymätöntä kuvaa otettua! Nopeen näkönen ja kevyen näköset kumekset, mitkä lie
http://i280.photobucket.com/albums/k...531_164509.jpg
No jo on joku taas haksahtana noihin Salsan muoviromuihin. Se on joku epätoivonen kammenpyörittäjä.
Kallen perässään on hyvä ajella! Se on väsymätön vetomies ja matka yleensä taittuu kun Kalle vetää. Eikä ikinä tule mieleen, että pitäisikö yrittää mennä sen ohi kun ei sen ohi pääse.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Viime kesänä kerran eksyin sen perään ni kylmähä sille tuli ja kotio piti lähtee ;)
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Olisko huomenna klo 17.30 K-raudan nurkalta lähtö maantielle?
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Yritän ilmestyä paikalle.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Minäkin yritän tulla jos kerkeen,pysyn minä ainakin teidän mukana shellin risteykseen.
Mie myös matkalle mukavalle mielelläni mukaan
Vesisadetta lupailee, mutta mie kait meen silti kun taukoa pukkaa torstaista lähtien
Kiitos lenkkiporukalle vanhakin jakso pitää perää.Kiitos kahvimestari Kalle.
Oliko teillä minkälainen kartta mukana tahkolla muutama viikko sitten ajaessa? Patakukkulalla ei oikeen (pahasti) eksy ilman karttaa.
Check out my 60,1 km Ride on Strava: https://www.strava.com/activities/584362219
Tuossa jälki / kartta mitä vois seurata. Muuten muistin varassa tahkomtb reittiä pitkin
Ostin uud.. eiku!
Kamala painostus teki tämän. Syyllinen tuntekoot piston syämmessään :D
http://i280.photobucket.com/albums/k...606_192058.jpg
Mikä hää on?
Sie ryökäle pilasit sen hippivehkeen!
On hieno peli.Tuolla on kevyt polkea liekkö joku uusin versio pyörästä,varmaan jostain napin takaa tulee vetopuoli esiin.
Aattelin treenata vähän kadenssia. Ja mitä sitä ketjuilla kun toisessa tsygässä oikeen jarrujakaan. Saavatpahan odotella keskiviikkona & torstaina 😭
NO nyt on oikee mehtäpyörä, eikä mikään paratiisin ilolintu!!!! Pyörän arvokin nousi juuri 400£. Iso peukku tälle. Elä laita niitä ketjuja ollenkaan, antaa enempi mahdollisuuksia meille heikkojalkaisille. Oliko se Laajis jo ens viikonloppuna? Pitäs alakoo vissiin lenkkeillä. Olen tuossa viimeiset 4 päivää yrittänyt opettaa vanhempaa tytärtä ajamaan mopolla. Se hullu osti Derbin eikä oo ikinä ajana polkupyörää kummemmalla, kauheeta katottavaa!!!!
Uusi palstalla ja paikkakunnalle muuttanut ilmoittautuu Siilinjärven keskusteluun mukaan. Onko Toivala Vuorela alueella mitään maasto fillarille sopivia polkuja tai reittejä? Mikäli porukkaa lenkeille mahtuu mukaan, lähden ainakin kokeilemaan kestääkö vauhdissa mukana B-).
JPTH: hajosiko satula? Hajosiko mitään muuta?
Kyllä hajos muuten kaikki kunnossa .liian kova nopeus yritin saada niitä näkymättömiä nopeita kiinni.Ihme kyllä ei tullut muuta.Tuli otettua kunnon rempulat.Kyllä lähti jätkä pyöränsatulasta kuin tykinpiipusta.
No ehkä mieluummin vaihdettavaa osaa hajalle esim. luiden sijaan.
Tervetuloa.
Toivalasta/Vuorelasta en kyllä osaa sanoa, ehkäpä pitäisi joskus suunnata sinnepäin tutkimaan paikkoja. Kasurilassa menee jokunen polku ja Siilinjärvi-Maaninka (Käärmelahti) on sitten Siilinjärven pääpolut. Toki Kuopion suuntaan Päivärantaan ja siitä Puijolle ei ole mahdoton matka sieltä suunnalta. Siellä ainakin on polkuja rittämiin. Siilinjärvellä keskiviikkoisin on yleensä järjestetty 'Kallen kevyet', joka on vähän reippaampi tahtisempi ja haasteellisempia "polkuja", joskus maantietä porukalla tapahtuvaa rymistelyä. Nyt uutuutena, jo kertaalleen, on järjestetty matalamman kynnyksen lenkkiä, jonka päivää ei ole lyöty lukkoon. Huomenna sellainen olisi tarjolla, viiden aikoihin, jos ei sada kissoja tai koiria ja lehmät ei lentele ympäriinsä.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Hän on tulos huomen jos ei lentele.Oliko sama paikka kuin viimeks ja klo:17.00.
Minä tuun kans. Ni mikäs se paikka ol?
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Ranta-Toivalassa on joku luontopolku, mutta en ole pyörällä ajellut. Lähimmät polut taitaa muuten olla Siilinjärvellä ja Puijolla. Tänään ajellaan Käärmelahdesta Kallen kevyelle Siiliin päin. Ajasta ei vielä tarkempaa tietoa. Varmaan 17 ja 18 välillä.
Olin jo lähdössä matkaan, mutta keikkaa pukkaa. Ajellaan sitten joskus jos enää tauon jälkeen jalka riittää. Eilen en sammya päässy autollakaan karkuun maantiellä..
Jalat kramppailee vieläkin, joten jätän tänään väliin.
Kumpusentien varressa Maaningantien risteyksestä lähtevän mäen päällä hieman Huvikummun risteyksestä eteenpäin oleva hiekkaparkkipaikka oikealla (Maaningantieltä katsottaessa). Kello 17.00 lienee sopiva aika.
Linkki karttakuvaan.
Huomiselle kyllä lupaa aika karseaa keliä mutta kahtotaan vielä lähempänä.
Käytiin kolmestaan kääntymässä Siilinjärvellä Käärmelahdesta käsin. Näkyi muutama muukin pyöräilijä olevan liikenteessä. Hyvä lenkki!
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Nyt osu Kallenkevyellä vauhti ja reitti minun mieleiseksi, Kiitos Kalle. En nähnä kettään, en kuullu kettään, ajelin ihan issekseen ja ihan hilijoo.