Totta, huonosti ilmaistu. Lähinnä oli tarkoitus noihin sähköpyöriin tokaista..
TMT:ssä vain ja ainoastaan vältellään tappioita. Ja tätä olen noudattanut.
Anteeksi.
Printable View
Totta, huonosti ilmaistu. Lähinnä oli tarkoitus noihin sähköpyöriin tokaista..
TMT:ssä vain ja ainoastaan vältellään tappioita. Ja tätä olen noudattanut.
Anteeksi.
^Seli seli
TMT - Tuo armottomin urheilulaji kaikista! Vain tappiota, häviötä, häpeää tiedossa (tai odotettavissa)..... :(
Omituinen asenne. Polje kovempaa.
^Seli seli
Eli ”jos sinut ohitetaan, olet hävinny!”? Kuten sanoin, em. kaveri harrasti TMT:tä ja otti luonteen päälle häviö. 99% täällä kommentoivista ei kerro omista tappiosta, vaan jauhavat, joten mun postaus menee hyvin joukkoon. Edellisellä sivulla olen kyllä myöntänyt häviöt, jos niitä on minulle aiheutettu.
Olkaa rehellisiä itsellenne.
Minä olen hävinnyt vaikka kuinka monta kertaa cyclo-kaudella. Ei mitään mahdollisuuksia pysyä perässä jos joku ohittaa, hyvä kun pakertaen noin 15km/h pääsen tänne töihin ja kotia. Joku pieni lenkura aamusella, mutta hitaasti sekin.
Lajin säännöstö on laadittu yksinkertaiseksi. Kuitenkin on aina niitä, joille säännöt eivät kohtuullisella itseopiskelulla avaudu. Senkin vuoksi meillä on tämä ketju.
On vain tappio ja/tai sen odotus....
Miksi taistella kun voi vain hävitä?
Pitänee varmaan hankkia takin selkään lappu "PK lenkillä" niin ei tuu väärinkäsityksiä luvotusvoitosta..... ;)
Sähköläskit jää halpismaasturille tasamaalla kevyesti... Ylämäessä ne vähän saa kiinni, mut ohi ei mene. Tähän kohtaan pirullinen nauru ;D
Sähköpyörällä rauhallisesti ajaminen on kai kuin menisi Porschella aamuruuhkassa. Ei tarvitse näyttää mitään kaahaamalla, kun tietää, että siihen tarvittaessa pystyisi.
Heh. Avustus perusporchessa loppuu 25km/h... Se riittää juuri ja juuri jyrkässä ylämäessä.
Vaikka avustus loppuu 25kmh niin kovempaakin saa ajaa, polkemalla, eikä se käy ohitetun luonnollekaan niin kun voi ajatella "viritetty sähköpyörä".
Työmatkassahan tässä lajissa on kyse. Sillä välillä kovin harvoin laskee vauhti alle 25. Jos vauhtia on vähemmän se yleensä johtuu esteestä:)
Nyt alkaa olla asennetta pelissä. Joillekin ottaa koville tappio heti alkuvuodesta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005549786.html
Noin 40-vuotias mies kuumeni noin 30-vuotiaan pyöräilijän ohituksesta Espoossa. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta, jossa miespyöräilijä kuumeni ohituksesta maanantaina kello 19.
Poliisi kertoo Twitter-tilillään erikoisesta liikenteessä raivoamisen tapauksesta. Pyöräilijä ja raivosi, kävi käsiksi ja lopuksi vielä löi toista miespyöräilijä Otaniemensillalla.
– Ilmoittaja on noin 30-vuotias mies. Hänen kertomansa mukaan ohitettu, noin 40-vuotias mies pysäytti hänet väkisin ja löi lopuksi häntä niin, että silmälasit menivät rikki. Juttua tutkitaan rikosnimikkeellä pahoinpitely, jutun tutkinnanjohtaja rikoskomisario Matti Puputti Länsi-Uudenmaan poliisista kertoo Ilta-Sanomille.