Syöttämällä koodi "uutiskirje" 10€ alennus tour de Tahkosta.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Syöttämällä koodi "uutiskirje" 10€ alennus tour de Tahkosta.
Kuinkas huominen lenkki, oisko innokkaita polokijoita.
Minä varmaan voisin lähtee.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Minä kans.
Jos selviän kotiin asti ennen aloitusta.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Onko jo paikka ja klo selvillä? Olisko aloitus klo 18. Ehtii kaikki mukaan.
Viekää vaan tuo tirsintarsi mennessänne, se onneton pelkää minun flunssaa niin paljon, että on nyt nukkunut kaksi yötä ulkona :cool:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...bf9f7eac54.jpg
18.00 käy mie tuun, muttamihinä ?
Mää meen jo alueelle pörräämään. Klo 18 oon vaikka siellä laavulla.
On talven lenkeistä hyötyä ollut kun kuollut olo loistaa poissaolollaan, ja ens vkon lenkkikelit näyttää ihan makkeilta. Hienosti ajo siilin immeiset!
Huomenna kello viisi iltapäivällä lähtee RAUHALLINEN polkututustumisajelu Käärmelahden suuntaan Kumpusentien varrelta hiekkaparkkipaikalta lähellä entisen huvikummun risteystä. Kaikki kynnelle kykenevät nyt matkaan! Pahoittelut, että tuloo vähän nopealla aikataululla...
Mie tuun matkaan mikäli kiireiltäni ennätän.
Mie tuun jos pääsen karkaamaan töistä sen verran ajoissa jotta kerkeen pelipaikoille.
Niin muistaessani vielä tarkennan, että kyse on mäen päällä olevasta aukiosta, ei frisbeegolf-radan parkista mäen alla.
Pidän huolen, että on :)
Minkä mäen? Missä? Mikä? Eihän myö osata Kyrdiksen kaa ajjoo kun hiljaa, näkkeehän sen jo viikonlopun tuloksista jos vertaa Sammyyn.😉
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...531608&lang=fi
On nuo teidän viikonlopun tulokset aivan hurjat, onnea vaan Sammy, Kalle ja pikkupoika!
Ja kiitos rauhallisesta lenkistä, pahoittelut karkaamuksesta.
Kiitos koko porukalle oli mukava kurvailla ei kun uusiksi joku päivä
Kiitän runsaasta ja innokkaasta osanotosta kaikille osallistujille (ja melkein osallistujille kans)!
Nähtävästi osallistujat olivat tyytyväisiä vielä lenkin jälkeenkin, joten tahti oli liene sopiva.
Seuraavan yhteisen rauhallisen ajelun voisi sitten järjestellä jopa jo ensi viikolle tai riippuen aikataulutuksista kahden viikon päähän.
Torstaita ehdoteltiin, jotta 'keskiviikkolenkkiläiset' voisivat käydä päästelemässä pahimmat höyryt edellisenä päivänä, jotta olisivat sitten vähän rauhallisempia torstaina :)
Olisiko siis ensi viikon torstai seuraava ajankohta? Onko se kello viisi sopiva vai liian aikainen ajankohta?
Tuossa vielä nyt ajettu reitti.
Se vaan käy
Olisko huomenna Kallen kevyt maantiellä? Jos vaikka Vartialassa kävis kääntymässä.
Sopii hyvin. Kiitos eiliselle lenkkiseuralle.
Hee millonkas tommosta rauhallista lenkkiä olisi suunnitelmissa? Minäkin voisin sitten uskaltaa mukaan.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Yksi oli eilen, seuraavan ajankohdaksi on ensi torstaita väläytelty. Muitakin aikoja saa ehdottaa, jos ei muuten onnistu.
Homman idea oli nimenomaan, että kaikki uskaltaa mukaan.
Moneltakos Kallen kevyt on suunnitelmissa? Mietin, että ehtisinkö käydä maastossa rouvan kanssa ennen...
Näillä näkymin minulle tuo torstai käy. Uskalla tohon kallen perään lähtee
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla