Sateen uhka taitaa viedä meikäläisenkin ajohalut.
Printable View
Ok. Pikaista paranemista:)
Keskiviikon crossilenkille ennustetaan oivaa keliä. Kovaa tuulta ja kosteaa mutta lämmintä.
http://fillarikalenteri.fi/
Crossilenkille ei ollut tulossa muita. Lähden ajamaan oman lenkin tässä kohta. Mukavan myrskyisä keli. Toivottavasti puu ei kaadu päälle :eek:
Ääh olisi siis pitänyt ilmoittaua. Olin Sellolla klo 18, muita ei näkynyt ja ihmettelin olisiko pitänyt sataa enemmän jotta paksunahkaista cc-porukkaa olis vaivautunut paikalle...
Laitoin tammaravien puolelle viestiä, että tulen huomenna paikalle klo 17.30 jos ei sada. Mitäs täällä puolen ollaan suunniteltu?
Joo, ilmoittautuminen tälle mun vetämälle lenkille on pakollista. Tänä syksynä ei ole mulla keskiviikkona pumppituntia vaihtoehtona mutta jos ei ole tulijoita, niin lähden omalle lenkille sitten omia aikojani (aikaisemmin tai myöhemmin, miten töiden puolesta sopii). Ihan hirvellä ilmalla en minäkään lähde ajamaan, mutta tää tänpäiväinen kelihän oli just sopiva crossilenkille.
Tänään kävin ajamassa viime viikon lenkin toiseen suuntaan, paitsi että en ihan samalla reitillä malttanut kuitenkaan pysyä. Yritin myös etsiä lisää sorapätkää asfaltin tilalle. Aikaa kului 3 tuntia ja kilsoja tuli 55.
Mites muuten kävisikö crossilenkki huomenna torstainai? Klo 18 Sellon pyörältä. Samalla speksillä kuin keskiviikon lenkki. Voitaisiin ajaa tää mun lenkkireitti vastapäivään tänään löydetyillä lisäpätkillä höystettynä.
Cx-lenkkien keskinopeus ei paljoakaan kerro, mutta huomisen lenkin rasitustaso voisi vastata sellaista 30 km/h omaa maantielenkkiä.
Sää jatkuu sellaisena että tuskin monikaan huomenna maantietä ajaa, joten rossilenkki sopii. Pieni sade, kuten tänään, ei mua haittaa niin kauan kun on näin lämmintä.
Voisinpa lähteäkin jos ei sada. Eipä tuonne tammaraveihin taida juuri enää olla osallistujia. Minkäslainen reitti on kyseessä? Mietin vaan että tuo vauhti voi olla 3 h liian rankka. Jos reitti pyörii lähistöllä niin siitähän voisi sopivassa välissä jatkaa omille reiteille jos en mukana pysy.
Mä voisin kanssa tulla tänään crossilenkille.
Katso VPR:n gps-jälki tuolta: http://www.fillarikalenteri.fi/event.../1031/2011-9-7 Mutta nyt vastapäivään.
Jos ei mee liian tiukalle ni voisin kans koittaa ehtiä kuudeks paikalle.
Tulossa ollaan....
Eikös niin, että Epo-lenkkien päättäjäiset vietetään joskus kaukana tulevaisuudessa niin, että tämän viikon lauantai tupalenkille riittää tulijoita? HePoilla on siis Rymy-Eetussa Pe 20:00 päättäjäiset.
Ainakin KP ja Jari ovat sivussa ja ite taidan mennä illalla yö-TdH:lle.
Mäkin tulen vilkaisemaan ketä siellä Sellon Pyörän luona oikein on....
Ei kai siitä muuta tietoa ole, kuin että paikkana on Rymy-Eetu (Erottajankatu 15-17), alkaen klo 20. Luulisi olevan ihan kohtuullisesti porukkaa tulossa. Ainakin kaksi:) Ehkä sinne joku uusikin tulee uteliaana katsomaan, minkälaista väkeä hepossa pyörii ja saattaa joskus myöhemmin tulla lenkille:) Tai päättää olla koskaan tulematta. No ei, hauskaa se varmasti on, mukaan vaan:) Eihän siellä ole pakko olla tappiin asti, jos on kiirus nukkumaan.
Kyllä porukkaa on puhunut tulevansa, varmasti luulisin tulevan ainakin 10 henkilöä. Tänään mainostin cc- lenkillä, joten eiköhän sinne porukkaa rohkene tulla. Viime vuonna oli ainakin ihan mukavasti porukkaa ja mukava meininki jatku kovimpien juhlijoiden kanssa kolmeen saakka aamulla.:) Eli kaikki mukaan. Lenkillä juttua riittää ja aina vastaan tulee mukavaa porukkaa niin olisi myös mukava tavata ihmisiä vähän eri merkeissä ja hauska tunnistaa ja nähdä porukkaa eri kuteissa.
Sää oli mitä parhain krossailuun ja reittikin tuntui tähän suuntaan nopeammalta. Sellolta lähti 12 kuskia joista 8 kulki lähtöruudun kautta kotimatkalla. Kiitos mukana olleille!
http://connect.garmin.com/activity/114554622