Ajetaan
Sadekkin loppuu ennen kuutta :)
Lähetetty minun GT-I8190 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Ajetaan
Sadekkin loppuu ennen kuutta :)
Lähetetty minun GT-I8190 laitteesta Tapatalkilla
Keskiviikkona singletrackia Ahvenisto/Hattelmala akselilla..
Tänään Valkeakoskella Korkeakankaalla aluecup:in maastokisat klo 18! Hämeenlinnasta ajoaika n. 30min, joten kaikki mukaan. Hyvä treeni tiedossa!
Ajettiin yhteislenkki Ahvenistolla ja Hattelmalassa. Hyviä polkuja parin tunnin ajaksi, eikä juuri tarvinnut samaa pätkää ajaa uudestaan. Vielä jäi muutama kohta ajamatta seuraavaan kertaan :)
Onkos joku paikallinen ostanut Cervelon? Bongattu poltsarin salen kohdilla.
Poltinahon paikkeilla oli eilen liikkeellä varmasti kaikennäköistä kalustoa lämmittelemässä Leijona GP:tä varten. Hienot kisat ja järjestelyt.
Tänään taas Vaakunan rannasta lenkkiä, ilmeennyn paikalle jos ei lähtöhetkellä kovin sada..
TCC mtb-keskiviikkolenkki kuudelta Ahveniston moottoriradan puomilta, tervetuloa mukaan.
Mulla näyttää olevan hyvä juttu tässä menossa, mutta siitä huolimatta ajattelin lähteä tänään kokeilemaan maantielenkkiä. Säävaraus. Kuudelta, puomilta.
Kävin ite koittamassa taas miltä tuo maastoilu/muu sekoilu pyörän kanssa tuntuis. Edelleen siinä tulee hiki. :D
Ja tännekin tiedustelua. Alamäkeen lähtijöitä lauantaille, jos on vaan kalustoa vapaana? Hissi vie ylös ja painovoima hoitaa sen alastulemisen. Paikkana Sappee ;)
Ja painovoima todellakin hoiti. Khks kiittäö ja metallilevyä solisluuhun.
Auts. Saa olla tarkkana metallinpaljastimessa.
Tänään mtb meininkiä, jossei sada..
Saa juu. 15cm mittanen levy 7llä ruuvilla. Sentäs oli rintapanssari ni ei ole koko vasen puoli entisenä :)
Kuskiin tuli lisää massaa niin nyt sun pitää pyörää keventää :)
Kassu on sitten ajanut oikein kunnolla tai ainakin yritystä ollut riittävästi.
Eilen poljin sadelenkin, tänäänkin poljin sadelenkin ja huomenna varmaan paistaa aurinko kun en ehdi pyöräilemään.
Niin joo tuli taas todettua että työkalut kannattaa pitää aina mukana metsälenkillä. Onnistuin polkaisemaan fattyn ketjut takarattaan ja pinnojen väliin oikein kunnolla jumiin. Eipä siinä voinut muuta kuin vääntää pihdeillä isointa ratasta mutkalle ja toisella kädellä repiä ketjua irti. Luulisin että mitään ei lopulta hajonnut.
Ajettiin maanantaina aika perinteinen kiemura: http://www.endomondo.com/workouts/365329790/747400
Keskiviikkona sitten taas normaalisti polkujakin saattaa siunaantua reitille :)
Missä hämeenlinnalaiset rihtauttaa kiekkoja, jos ei itsellä onnistu? Maastokiekot vaatisi tarkistuksen.
Savolainen hätilässä ainakin tekee suoraa mitä kuullut. Omia kokemuksia ei tosin ole, kaveri joskus dh-kiekkoja käyttänyt kun asui Hämeenlinnassa..
Eilen oli viikkolenkillä vähän rengasongelmia, mutta päästiin ajamaankin. Liukasta vaan tuppaa olemaan sateen jälkeen juurakoissa..
Tänään on kohinoori, joten maantielenkkiä ei taida olla?
Mä varmaankin kurvailen maastossa tunnin pari viiden jälkeen, sillai että ehtii vielä kisaa katsemelaan.
Kyl Kohinoorin voi maasturillakin ajaa ;)
Olisko Hämeenlinnassa mitään maastolenkkiä tiedossa viikonloppuna? Ja mieluummin kunnon polkuryskettä kuin pururata & hiekkatie meininkiä.. ;-)
Kyllä mä luulen että vkl ehtii poluille. Katsotaan vastaako metsä huutoon :)
Joo, polkuajo kiinnostaa myös ja paikallisoppaalle olis tarvetta la/su. Oma polkutuntemus kymmenen vuoden takaa on väliltä Ahvenisto-Ruskeenkärki ja muistikuvat on todella heikot :-) Onko Aulangon alueella rajoituksia ajoon (mm. LS-alue ja ampuma-alue) kun korkeuserojen puolesta vaikuttais mielenkiintoiselta.
Aulangolla saa melko vapaasti ajaa. Hätilänvuorelle asti kun ei vaan mene ;)
Aulanko MTB:n polut ja/tai Kalpalinnaan polkuja pitkin ehdotettu.
Kosteeta ja mutapätkiä oletettavasti molemmilla reiteillä..
Mulle kävis sunnuntai oikein hyvin.