Kusin seisaaltani.
Printable View
Kusin seisaaltani.
Pari jättipölliä kirveellä hyvin halkee -24C
Vein kuopuksen esikouluun.
Aamulla "urosteltiin" eli painittiin, taisteltiin, riehuttiin, revittiin, retuutettiin ja räyhättiin vanhemman koiran kanssa pihalla oikein perusteellisesti. Teki hyvää. Molemmille.
Kanniskelin kaivimen akkua lataukseen ja takasin dumpperilla
Laitoin koneeseen pyykkiä lajittelematta.
Pysäytin Museokadun liikenteen kymmeneksi minuutiksi ja annoin torvensoitoille vastaukseksi pitkän tuijotuksen... :cool:
Olin ulkona ja sitten tulin takas sisälle.
Söin evässalaattini jäisenä, fetakuutiot ja tonnikalapalat oli hieman kovia.
Kauraomenapaistosta tyttäreni kera B-) .
Rok Rok! Ze uei to gou!
Mäns gatta du wot mäns gatta duhttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
Mistä lähtien Museokadulla on ollut liikennettä?
Oli sielä jonkin verran liikennettä silloin kun mä 30 vuotta sitten asuin sielä.
On kyllä aika äijää tunnustaa joskus asuneensa Museokadulla...
On melko äijää uskaltaa puhua HC:n äijyydestä ääneen... :eek:
*hattu ja takki*
Juon viinaa ja kuuntelen 80`Hits :) Parhautta mistä juniorit ei ymmärrä mitään.
Tai no, meillä oli yks ikkuna Museokadun puolella, virallinen osoite oli Cygneuksenkatu...
Siirryin säkistä betoniin.
Ostin ruuveja, maksoivat 0,65 euroa.
Olen koko päivän leikkinyt lasten kanssa.
Pilkoin koirille ruokaa hienosäätötyökalu jääpetkeleellä pihalla shortsit jalassa.
Sahapukin.
Olin perheen kera jäällä luistelemassa. Lunta oli jo hieman liikaa ja jään pintakaan ei oikein istunut hokkarille ja jotta liikuntakokemus olisi täydellinen tuli vaatettakin laitettua hieman naftisti. Tunnin verran kun oli luisteltu muu perhe lähti kahvin keittoon ja minä huikkasin perään että teen vielä pienen lenkin ja tulen perässä.
Kun olin luistellut pikku lenkkiäni ensimmäiset 5 km soitin kotiin että sauna voisi olla kiva yllätys kun tulen kotiin. Pyynikin uittotunnelin rannassa aattelin että ehkä vielä Tahmelan rantaan. Tahmelan rannassa tuli mieleen että enpä ole ikinä nähnyt Rosendahlin rantaa ja Juselinin niemeä talvella järveltä päin, sinne siis. Kun käännyin kotiin päin sai todeta että osa syy mukavaan matkantekoon oli ollut navakka myötäle, joka kääntyikin nyt vastaiseksi, joka sitten leikkasikin matkanopeutta varsin mukavasti. Pimeä yllätti ennen kuin olin takaisin Saarenkärjen tuntumassa ja kotirannassa tuli mieleen että tuöisikohan vaimo hakemaan minut kottikärryillä jos kauniisti pyytäisin. Matkaa tuli 15 km ja lihaksia, joita ei tarvita pyöräilyssä, juoksussa tai uinnissa löytyi melko monta.
Mielestäni aikas äijää kun huomioi että luistimeni on vuosimallia -84 ja sitten 80-luvun ne eivät ole olleet jalassa varmssti yli kymmentä kertaa.
Lähetetty minun GT-P5100 laitteesta Tapatalkilla
Kolmisen tuntia pilkillä, saaliina yksi kuore ja viisi ahventa. Ja yhdeksän tunnin päästä uudelleen, jos sieltä oikeasti jotain tulisi.
Modasin Brookseja.
https://lh6.googleusercontent.com/-L...0/IMG_3567.JPG
Poistin Jouluvalot (Rouva patisti).
Tilasin vaimon luottokortilla fillarin :cool:
Ajoin maastopyörällä 50km enemmän ja vähemmän kaatosateessa.