Mie tuun.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Mie tuun.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Vähän riippuu, kuinka kovasti meinas sataa iltapäivästä ja tarviiiko männä nuapurin avuksi tapetoimaan.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Paikallisilla poluilla ei pitäisi sataa illalla...
En ehtinyt klo 17 kokoontumispaikalle, mutta siellähän polulla törmäsin Kyrdikseen, Pikkupoikaan ja Tirsintarsiin. Ajeltiin uutta "nakki" polkua kun Trekin takarengas puhalsi ilmat ulos. Kyljessä hyvä reikä. Pumppua lainaksi ja näytti siltä ettei reikä tiivisty. Käännyin Hamulasta kotio ja rengashan rupesi pitämään. Kotimatkalla ei tarvinnut pumpata ja kotiin päästyäni kompuralla 1 barin paineet ja ilmat pysyy sisällä. Näyttää Orangen litku toimivan :) Antaa huilata pari päivää ja kahtoo onko vuotanut...
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...bde555afb0.jpg
Itsehän rikoin sitten råikän vapautusmekanismin kengästä... Piti vaimon ja meisselin avulla vapauttaa jalka, jotta sai veren kiertämään jalassa.
Barpikaatsi tilauksee laitettu. Raportoim kuinka gumi pelaa kunhan suapuupi
Vaikuttaa Sammyn homma tutulta.
Su ekaa kertaa olin ajamassa aikaan. Tuloksena täydellisen ajotaidoton suoritus, eli 2 rengasta kerralla puhki. Ei välineitä ei puhelinta.. tuli kävelylenkki.
Ja samalla meni sisärenkaattomuuteen siirtyminen vakasti jo harkintaan : )
Tuo kahden renkaan rikkominen vaatii jo kyllä aikamoisen tuurin. Sitä odotellessa omalle kohdalle. Puhelinki vaan keljuilee minun liikkumisista.
http://i280.photobucket.com/albums/k...512-205657.png
Tuossa on takarenkaassa jo leveyttä...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...6ba956aad8.jpg
No jo on. Ei taida olla muovirunkoinenkaan..
Barbeqäätsi meni heittämällä taakse. Ainaki vielä kun ei ole venynyt.. vielä tilaa kasvaakkin.
http://s280.photobucket.com/user/Kyr...ri/barbenaatsi
Kyllä näytti ihan rautarunkoiselta... Ei ollut muovia nähnyt. Taisi olla 1x7...
Mistä helkutist se noin nopsaan tuli?
Hi5:sta tahtoo tavara tulla joutuin.
No on kyllä aika rivakka toimitus joo...
Tämän linkin muistaakseni lupasin laitella, kun puhetta oli. Muistin hinnan vähän alakanttiin mutta näkyyhän tuossa tulovan vahvistin mukana...
Sammy: Oisit ostana tuon Kyrdikselle, kun se viimeks toivo lenkillä jottain erilaista pyörää.
Kyrdiksellä on kyllä hovikauppiaat kun nuin nopiaan tavara tulloo. Nyt näyttäs olovan tilua reilummin. Testailehan niin pittää minunkin sitten hommailla, jos on hyvä.
Meitsin etukiekko palas tänään korjaamolta. Oli jo aikakin vein sen sinne 6.3. Saa nähä miten toimii. Nyt kun tulis Hikiän mieheltä pinnat niin pääsis kokeilee uusia napoja.
Onko kiinnostusta kevyemmän mallin 4.8 jumpo jimmiin, 50 erkkua. Ei oo leikelty ja ajettu varmaan 20km :) kysytään eka tiältä ennenkun torille laittelen.
Barbekääsuja testattu parikymppiä, ei saa runkoon osumaan millään, maasto nyt oli kuivaa niin mikä siellä ei pitäis ja rullauksesta en sano mitääm kun oli sarjassamme "olisi pitänyt jäädä kotio" päivä. Toivottavasti syy päivän kunnossa eikä uudessa takakumissa.
Meitsi jäi kotia, tuli viimeyönä ja aamulla ystävääni "vihreäälimaa" nessusta se 10 litraa! Kyllä se tämä kevät on hienoa aikaa meille koivun siitepölystä kärsiville. Lääkitys aloitettu jo kuukausi sitten, vaan niin se lykkäsi taas röörit tukkoon niin kuin joka kevät. No harrastin tuossa raskaan henkittelyn ohessa penkkiurheilua. Ensin Suomenpeli, sit Formuloiden aika-ajut, sit Giro di Italiaa. Siitä tuli mukava 6h penkkiurheilu lenkki, nyt kun vielä käyn saunassa niin meitsin kunto alkaa olla kohillaan!!!!
Ei kai yks rengas voi jarrutta Kyrdiksen menoa niin tehokkaasti jotta vauhti himmais, ottahan sie tullu meidän mukana useamman kerran aivan tyhjälläkin renkaalla. Sulle sattu vaan raskaspäivä.
Syöppä Kyrdis pinaattikeittoa niin lähetään huomenna ajamaan...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e9422dbe07.jpg
Itte kävin eilen metässä oli niin paljon jaloissa paukkuja hajos vapaaratas kaikki kynnet pyöristy.Sitten tultiin uudella tyylillä pois juoksu pyöräilyä, siinä vois olla uusi harrastus.Sit piti käydä tänään teidän saunalenkki ajettua tuli 101km,vai onko se vielä edes saunalenkin pituinen.
Sadepv niin bike24sta tilausta sisään. Onko muilla tarvista jollekkin niin jaettas ppkuluja ja tulis samalla vaivalla.
Kasa pinnoja pitäs pistää tulemaan. Laittelen kohtapuoliin viestiä.
Olim niin hätänen rttä lähti jo tilaus 😞. Paniikissa olin ettei päässyt hiilaribrooksit loppumaan halvennuksestaan
Selevä :) Niin se pitää alennusten kanssa toimiakin, jottei jää ilman. Noh jos joku muu jäi ilman, niin laitten tässä illan mittaan toisen tilauksen menemään samaan paikkaan.
Ensi sunnuntaina 22.5 tahkolle ajamaan 60km kieppi olosuhteisiin tutustumis asenteella. Mie ja mää ainaki lähden, tälle jopa kottoo lupa!
Tuun tuun mie kans. Kyrdis ja Sammy vois käyvä ajaa edellisiltana iisalmen lenkin 42km/h keskarilla, niin mulla ois taas paljon hauskempoo. Mut tuun mie vaikketta käykkään ajaa.
Lähen jos saan kotoa luvan.
Kaipa sitä on tultava, kun itse kerran menin alustavasti ehdottelemaan ;)
Mie oon tuolloin Nilsiässä. Laitan viestiä jos pääsee mukaan. Aikataulu?
Pushing the rope.