Poistetun ? Nato-ketjun paluu. Hyvä.
Printable View
Poistetun ? Nato-ketjun paluu. Hyvä.
Nallekarkkikaupan paketti näyttää tulevan suoraan ovelle eikä Postiin.
Ei taida olla poistettu ainakaan tuo Nato, lienee tippunut jonnekin sivulle Ö josta nostettu kommentoimalla
Yllätti kun töpselin moottori pyörikin tyhjää aamulla kun meinasin lähteä luistelu-hiihto-tutkimusmatkalle lähijärville. Pitänee sitten käydä gravelilla katsomassa miltä siellä olisi näyttänyt.
Tommin ja Katri-Helenan ikäero on tosiaankin 30 vuotta. Tommi on vasta 70 kun nainen täyttää 100.
Joka kolmas yli 16-vuotias suomalainen on eläkkeellä.
https://yle.fi/a/74-20026567
Pimppojen kuvia Hesarissa :eek: Nyt menee kukkkahattutädeillä kahvi väärään kurkkuun.
Mutta "vain tilaajille", tuleekohan paljon uusia miestilaajia?
Venäjän kätyreitä ollut eduskuntaan ehdolla
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009519121.html
Heidän puolueensa ei yllätä.
Nuo Vapan veljekset on kyllä sen syvimmän päädyn sukeltajia. Molemmat täysin pihalla todellisuudesta. TieIsittekö mm. että Suomenkin maaperä on täynnä toisiinsa yhdistyviä salaisia tunneleita joiden kautta USA:n demokraattipuolueen pedofiilijohtajat ovat kaapanneet lapsia riitteihinsä. Ja hetkenä minä hyvänsä tosin Trumpin johtamat valon joukot tulevat käyttämään samoja tunneleita kun ne tulevat hakemaan kaikki Suomen korruptoituneet johtajat teloitettaviksi. Hetkellä. Millä. Hyvänsä!
"VANGITTAVAKSI vaadituilla veljeksillä on ollut yhteistä yritystoimintaa veripalvelu yrityksessä. Yritys on väittänyt mittaavansa syntiä verestä."
Erittäin kätevää. Rattijuopon verinäytteestä voitaisiin katsoa paljonko on tehty muuta syntiä ja rangaistus sen mukaan.
^kuinkahan on voinut suunnistaa, jos oma kompassi on noin hukassa?
"– Helsingistä pääsee tunnelia pitkin ainakin Ivaloon, veljekset väittävät Bäckmanin videolla."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009521224.html
Tämä yllätti minut! Aika kätevää.
Jospa ne velloset perustavat f- foorumille tunneleita lenkillä -topicin. Heillä kun tuota aineistoa tuntuu olevan. Tietysti kuva tunnelista ois suotavaa.
Kuvituskuva:
https://lh3.googleusercontent.com/pw...-no?authuser=0
Luujohdekuulokkeet. Kuinka hyvin ne istuu päässä kypärän ja lasien kanssa. Äänenlaatu pyöräilyyn vähintään riittävä.
Alkoi virkamiesruotsin kurssi ja se ei tuntunut yhtään pahalta, eikä aiheuttanut kiukkua tai inhoreaktiota kuten yläasteella joskus vuonna 1994[emoji28]
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Tapiolan vakuutusten hinnankorotukset. Esimerkkinä 8 vuotiaan lapsivakuutus maksoi 2020-2021 kaudella 331 euroa. Nyt irtisanoivat vakuutukset yksipuolisesti ja korvasivat uusilla vastaavilla tuotteilla terveysvakuutuksilla. Omavastuu nousi 100 eurosta 150 euroon vuosi ja vakuutuksen vuosimaksu reiluun 700 euroon! Lähetin tarjouspyynnön pariin muuhun yhtiöön. Samalla auto- koti- ja matkavakuutuksista.
Tapaturma, ja pysyvän haitan osuus uudesta vakuutuksesta 110 euroa. Se sairauskulu siis 600. Jos ottaisin uutena asiakkaana tapaturman ja pysyvän haitan vakuutuksen samoilla ehdoilla olisi maksu 62 euroa. Vanhoja asiakkaita siis kusetetaan aivan kuten puhelinliittymä ja lehtitilausasiakkaita.
Äsken kauppareissulla seurasin pitkän matkaa auton ikkunasta kahta alle kouluikäistä pikkupenskaa, jotka keskenään ajoivat kelvejä hirvittävää vauhtia.
Kuvittelivat kai olevansa kahdestaan maailmassa, ei tuntunut olevan tajua muista liikkujista ja etenkään siitä, ettei autot todennäköisesti huomaa tai ainakaan väistä. Törmäilivät lisäksi toisiinsa ja kaatuilivat. Liikenneympyrän jälkeen taisi toinen törmätä ihan sivulliseenkin.
En ennusta pitkää ikää ja kuka aikuinen päästää lapsensa tuonne tuollalailla?
^Lapsukaiset katselleet maantiepyöräilyä televisiosta ja samalla mallilla menivät.
Kuinka paljon 160mm täpäri säästää kuskia kivijuurijumpassa versus jäykkis samoilla poluilla.
Kolmessa vuodessa kerennyt unohtamaan kun on ollut vaan jäykkis ja enimmäkseen ajellut gravelilla assua sekä helppoja polkuja.
MyHeritage sanoo mun perimän olevan 100% suomalaista[emoji2369] Jotenkin oletin edes pientä tvistiä liemessä olleen, etenkin kun ei isästä tai sen suvusta ole mitään tietoa itsellä, mutta kai se on uskottava[emoji1787]
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Etsin yhtä fillarointikameralaukkua enkä löytänyt. Mihinköhän olen piilottanut sen?
Lauantain pannutuksen jäljiltä satulan pinta onkin rikki. Fak.
Maastopyörään tuli uudet kiekot, sisäleveys 30mm. Oikein hämmästeli kuinka leveiltä ne näytti, edelliset on 23mm.
No nyt oli erikoinen foto tuo yllä oleva!
Mut yllätti äsken lämpömittarin lukemaa paljon kylmemmältä tuntunut ilma. Viisitoista astetta mittarissa sai mut menemään juomaan ip kahvia ulos ja otin kulhossa jätskiä kaveriksi. Mutta puun varjostaman auringon ja yllättävän kovan ja kylmän tuulen takia santsikuppi juodaan kyllä täällä sisällä.
Joku oli käynyt pöllimässä takapihalta mun ajopaidan... avannut portin, tullut pihalle ja vienyt ajopaidan ja samassa hengarissa roikkuneen buffin. Ja sen hengarin... Vieressä olleet Enduran takki & TLD:n ajohousut & Löfflerin bibsit eivät olleet kelvanneet, vaikka nekin roikkuivat vain yhdessä hengarissa.
Toivottavasti meni tarpeeseen. Hikinen ajopaita.
^***** täytyy olla epätoivoinen ihminen kuka tuollaista tekee.
^fillaritalebani?
Junissa on liian vähän tilaa fillareille.
Mä olen aina luullut, että ne feissarimokat, ym on vaan feikattuja juttuja, eikä kukaan oikeasti ole niin yksin... ööh... siis tyh... eiku siis luonnonlapsi.
https://twitter.com/maitokalevi/stat...567054849?s=20
^Onhan tuo totta, onhan?
Uusi osio foorumilla…
Melko vilpoinen ajokeli huomiselle.
Puhelinmyyjä... joo, ei olisi pitänyt vastata, mutta kun duunipuheluita voi tulla tuntemattomista numeroista, niin tulin vastanneeksi. Mikä vttu siinä on, että pitää suoltaa sitä tekstiä niin, ettei väliin ehdi sanomaan mitään ja sivistyneesti katkaisemaan puhelua. Piti sitten vain lyödä luuri korvaan.