Tarjous josta ei voi kieltäytyä.
Printable View
Vaikka olenkin Muklukin onnellinen omistaja, niin siitä huolimatta tulen Nikolailla arvokkaasti.
Kävin vierailemassa eilen keravan puolella, ~45km ja yks 3cm peltiruuvvi päivän saldona, hienosti Stani paikkas kumin.
Kirianpidossa on yksi 150mm sveitsinihme ja yksi pajalla piileskelevä 100-130mm manitouvi fillaritta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Mistä sieltä 3cm peltiruuveja löytää :D
Oli näköjään lähtenyt viime lenkillä kävelemään osa ala ohjurista. Hi5bikes sano eip ole ny hyllys :(
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...7&d=1343395014
^ mullon tommonen osa mustana ja joutavana jos tarttee. YV
Tulihan siitä sitten oikea setälenkki neljän urhoollisen voimin. Tai kahden, minä ja kuntoilija tultiin vaan mukana. Kodista kotiin liki 5h, josta osa oli ihan ajoakin.
Nyt mun matikka ontuu kun portilla oli kolme ihmettelemässä bokkerien mellastelua. *scratch*
*pätsh*
Nikolain ylettämän nitkumisen syynä löysällä olevat päittäiskiristysjutut.
Arpominen johtui melko väsyneestä saintista, joka muuttui huomattavasti täsmällisemmäksi momenttia "ihanhirmukiree" käyttämällä. Saattoi olla osasyyllinen seuraavaan:
Räminä taas johtui takarattaista, tai niiden kiristysruuvin ei kireällä olemisesta. Lääke kts edellinen kohta.
Taisi olla tämän päiväinen setäjaoston alamäkiosaston lenkki. Niin hirveä oli se Mutiksen sanoin enduropolku, jossa kaksi droppia meni tunkilla ja niiden välillä
sattui vielä otb. Sen verta kylki on pipi, ettei viitsi enää iltasella mennä tarmakin puolelle. Muuten oli ihan mainio lenkki, mitä nyt vähän oli viileä keli.
Jo kerta Apasta on tullu lähimetsän asukki niin voisin joskus näyttää lähimetsän "parhaat" polut, joille ei "valitettavasti" sisälly mitään karmeita droppeja.
ps. onkos meistä tullut ihan oikeasti vanhoja, kun helteisellä terassilla kukaan ei tilanut kylmää alkoholijuomaan vaan ihan vaan kahvia, vissyä ja limpparia.
Mä katsoin tuoppia niin kaihoisasti, että emäntäkin kuuli väärin kun tilasin vishyä.
Mihnä uitussa te ootta käyneet mellastelemassa? Droppeja ja vissyä.... *puuf*
Kunhan tää telahärpättimellä ryskätessä murjottu persiinjatke tästä vertyy niin kyllä määkin lähren tunkkaamaan, nih.
Nämä herrat ja joku ulkopuolinen on tehnyt kaksi ainakin mulle uutta enduro polkua, jonka toisen pystyn ajamaan alas asti seuraavan kerran ilman tunkausta, mutta
toista polkua en tule enää koskaan ajamaan vaan kierrän sen. Nämä siellä toisella puolella Ylästön tietä kuin Shimaani budjaa.
Aaaaa, siellä sähkötinlinjan nurkilla ne hubapätkät. :)
Häätyy muistaa ottaa oksasaksuttimet mukaan kun seuraavan kerran lähen juniorin eli Turbonuuskun™ kera sinne päin, se polku on paikoitellen melko kapoinen.
Joko on paksutin tilattu Kuntoilijalle?
Tää huiteli jo vezurilla kuin joku (kuuluisuus) konsanaan. Apa pilkko runkoja jatkettavalla sahalla, että nii sitä vaan muutamaan paikkaan tuli mutiksen mentävä reikä.
Mä oon harkitseva kuluttaja joten menee vielä pitkään pähkäillyn puolelle.Lainaus:
Joko on paksutin tilattu Kuntoilijalle?
Mutta että osashan olla mukavat ja köykäset nuo g-formin polvarit. Polven paksuus on noin 39cm, joten menee just siihen XL:n ja L:n väliin.
Nuitahan häätyy joskus sovittaa jos vaan passaa? Ovat mokomat niin hillityn väriset.... *grin*
Pähkäily saattaa venähtää kun nuitten saatavuus on melko kehno.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija
Muok: Rammstein America (Live at Nimmes) ja lujasti. Naapurin paljuilijat saa nyt taustamusiikkinsa ilmatteks kun mun talo haisee tulipalolle
Alkaa taas voorumi pykiä, oliskohan aika hautaa noi eniten luetut valokuvaamio ja siklokrossaritopiikit?
Ja taustamusiikki eiku lähenee -3dB tasoa.
Ttu mtn reteoja vaan 5 +1 ja sit vaan pääteasteen käryä nuuhimaan.
Häätyypä tapailla paria tanssiaskellusta...
Hmpf, en lähde kisaamaan tuolla vanhalla vaatimattomalla integroidulla virvalla ja 4.1 -systeemillä... muuteski kun muut oli ajamassa niin minä olin ingvarin liikkeessä. :(
nyt välkkyy jo...
http://vimeo.com/44054820
tästä puhutaan
Kuuminta hottia - pyöräsienestys. Testilenkillä sain muulillisen kanttarelleja :)
Seuraavaksi integroin sienikorin Pinkuttimen™ ohjaamoon... :cool:
Edith: kukahan lie paksutellut Ülästön poluilla tänään? Ihan kuin BFL olis olluna rengastuksena
Tais sedät ajaa tänään salaa, mä näin :)
Itse pyyhkäsit tänään plantagenin ympyrästä.
Onko muita setämiehiä enää lomilla? Meikäläisestä saa päivisin seuraa rauhallisille lenkeille elokuun loppuun. Vauhti ei tule päätä huimaan ku pääsin pyörän päälle viikko 3kk tauon jälkeen.
Larstaihin on vielä matkaa, mut kyselenpä näin alustavasti oliskos seta-väestä innokkuutta semmoselle
4-6h mettä-kallio-mettäpööräilysessiolle välillä ap - ip tulevana lauantaina ? Tällä loppuu ajokielto (lääkärin määräämä)
jo perjantaina ja ajokunto voinee olla tai sit ei, sääkin on tilattu. Ilmansuunta määräytyy sit jahka arvautuu
potentiaaliset lähtijät. Saap arpoo.
Arvontakone on ollut käynnissä jo jonkin aikaa eikä ole ihan selvillä se onko ajokuntoista jopoa vielä tuolloin. Mutta arvonta jatkuu.
Tämäkään selittelijä ei ole pahemmin ajanut kolmeen viikkoon, parit vuokrapyöräDH:t + muutamat kikkailut melkein sopivalla 14" Scandalilla ei vielä kuuhun vie mutta eipä ainakaan ylikunto uhkaa.