Vihreät ei lähde ydinvoimaa rakentavaan hallitukseen :rolleyes:
Mitä? Joko taas :)
http://is11.snstatic.fi/kuvat/annis/...416811481.jpeg
Printable View
Vihreät ei lähde ydinvoimaa rakentavaan hallitukseen :rolleyes:
Mitä? Joko taas :)
http://is11.snstatic.fi/kuvat/annis/...416811481.jpeg
Että asioiden hoituminen vaati taas soittoa perään.
Että yöllä "umpiräkäisenä" ollut muksu on nyt täynnä virtaa kun sen kanssa joutui jäämään kotiin...
Pöllövirtaa löytyy, kun joutuu kipeenä sisällä möllöttää..
Se, että flunssasta tuli jälkitautina poskiontelontulehdus.. ( onneksi on suolaa ja sarvikuono!)
Viimeaikaisia:
Kesärenkaiden vaihdon vaikutus fillarin kulkemiseen
Rasvan vähyys Shimanon navoissa
Voitelemattoman ketjun kitinä
...
Eka maantielenkki. Eka mersumulkku. Me vaan ei mahduta samalle tielle..?
Pääsiäisen sääennusteita on korjattu huonompaan suuntaan: sadettakin luvassa.
suunnaton hinku/himo päästä fillaroimaan...
Se että on vapaata riistaa autoille tuolla ulkona kun ajaa maantiefillarilla. Laskettelen sopivaan myötäiseen kuningasvauhtia tasaista baanaa (>40K vauhtia). Kaksi liikkuvaa valasta (=läskiä muijaa) tuli jollain tila-autolla vasemmalta jonkun talon pihasta seisomaan päästäkseen kääntymään samaan suuntaan kuin minä olen ajamassa. Muijat katsoo minua, tulen sitä >40K vauhtia 10 metrin päässä risteyksestä. Muijat siitä sit päättää nostaa kytkintä ja mun eteen kaartaa. Tai yrittivät. Iskivät keskellä tietä liinat kiinni ja renkaat vinkuen pysähtyivät siihen keskelle tietä samalla kun minä takapyörä sladissa vedän auton keulan ohi samalla nyrkkiä niille toisella kädellä heristäen... Mikä #¤%#¤%&#¤ siinäkin oli kun oli pakko kiihdyttää siihen eteen vaikka näkivät että minä suhahdan sekunnin päästä siitä "miljoonaa" ohi anyway. Ja puhumattakin tietysti selvää että minun takana ei olis ketään tullut --> muijat olisi sen tilakoslansa saaneet ihan hyvin tielle minun jälkeen siinä niinkuin liikennesääntöjen mukaan olisi pitänyt tehdäkin.
Siitä tantat sitten jatkoivat matkaa Tuusulaan kun minä käännyin Rusutjärvelle päin.
No, onneksi oli hyvä keli. Oli kiva ajella.
Edit: Ei sattunut tänään mut edellisellä ulkolenkillä...
VesaP, sun jatkuva valitus ei yllätä. Milloin on pepsi/viini lopussa tai milloin autoilijat häirii Sinun ajoasi. Pyörällä Sinä ilmeisesti?
Aja tien sivussa, sovita se huikea vauhtisi muun liikenteen mukaan jos hoksaat jossain on autoa tulossa, voi olla varovaisempi?
Mie en tajua, miksi aliarvioin muita, hei ITSEÄNI. Tai realismia se on, koska:
Minä se olen se joka ei jaksa, ei osaa mitään. Ja on vielä rumakin. En tunne ketään kun olisi näin "onneton" ( en tarkoita tunnetilaa vaan että elämä ei ole mennyt ihan just jetsulleen..) ja muutenkin oon vähän keskenkasvuinen. :rolleyes:
Ei nyt oikeasti tule mieleen yhtään asiaa, josta voisin itteäni kehua ihan oikeasti, huumori on tietysti eri asia. Jos on joskus ollut jossain pikkukisoissa eka tai peruskoulussa/lukiossa hyvä, se ei ole elämänjuoksussa yhtään mitään.
Jos Vesa hyvä tarkoitat kun olen jotain merkannut "ajoin 711km" niin sitä samaahan te nyt teette, merkkaatte pitkiä lenkkejä - jollaisia minä en pysty ajamaan. Ja ainakin ajatte paljon kovemmilla keskareilla, mä köröttelen reilua kahtakymppiä. Maantiepyörälläkin.
Pääasia kuitenkin että olen melko terve ( voi ajaa jos sattuu jaksamaan) ja ei masenna ( on nimittäin ollut syvempääkin masennusta ja elämänhaluttomuutta).
Kannattaisi jo vaihtaa ajatuksia privana, ettei kaikkien noita tartteis selata.
µ
Kiitos Mari1970! :)
ps. eipä yllätä, että sitä mun koko viestiäni ei jakseta lukea, kuitenkaan.
Ei mitään aihetta ruikuttaa tai valittaa, Hieno Takki tulossa :cool: se on huomattavasti tärkeämpi asia kun joku ...lenkki.
pps.Mutta se sama ei yllätä ikinä, aina jollain on jotain valittamista mun viesteistä. Ei ole kuitenkaan mun ongelma.
Että uimahallin yleisellä vuorolla altaassa on aina vähintään yksi tollo joka ui leveästi keskellä rataa, ei katso eteensä, jää päätyyn keskelle notkumaan estäen muiden kääntymisen ja lähtee hitaanpana (kuin tahallaan) nopeampien eteen kellumaan jolloin ohittelurumba kuumentaa kaikkien hermoja.
Kaikkihan sinne saa toki tulla, mutta joku järki ja muiden huomioonottaminen olisi paikallaan. P*****e.
Että lensin taas stongan yli tantereeseen oikein vauhdikkaasti - kuten joka lenkillä.
Ja että sattui, mutta ei muita pysyviä vammoja kuin henkisiä.
-E
:seko::seko:
Edit: Mää kiihdyttäisin muilta karkuun, en jäisi tientukoksi. Toi tukko ajaa varmaan mopoautolla normaalisti. Äsken just opetin työmatkalla Vihdintien liikennevaloissa jollekin isolle Audille ettei kannata hyppia silmille... Eikä tarvinnut edes oikeaa nilkkaa suoraksi asti painaa. :D
Jälleen joku vähä-äly levitellyt maastoon myrkytettyjä ansoja Vantaalla, pari koiraa kuollut Korson alueella näitä "herkkuja" napsittuaan :mad:
Tuusulanväylän vartta Helsinkiin tullessa pyörälle tarkoitettu ajoreitti keskustaan ei ole ilmeinen. Harhauduin tosin vain kolme kertaa, kun olin hoksannut tutkia karttaa etukäteen.
Ei yllättänyt lainkaan, että taas kerran keskiön ja kampienvaihtoprojektin seurauksena etuvaihtajan säätäminen ei ota millään mennäkseen putkeen, PERKELE.
Leijonien juhlien jälkeinen jeesustelu.. Nopeasti se MM-kulta unohtuu, edellistä kun hehkutettiin vain 16 vuotta..
Jéesustelulle +1 täältäkin. Alkoi oikein vituttaan taas. Pistäis "leijonat" lapun luukulle ja sanois ; Sorry! Yksityistilaisuus.
Ei nykyisin mikään kestä, hyvä fiiliskään. Nurminen nyt on mitä on, ei siinä mitään uutta ja aika hauska se kaatuminen oli. Ainoa mikä meikäläistä alkoi tökkimään oikein huolella oli Anssi Salmelan touhu. Ei siinä mitään, vaikka olisi Tarjalle antanut kielisuudelmia, mutta meni tyhjäpää dissailemaan Joensuuta ja Hovista törkeästi, eikä jutuista jäänyt epäselvää kuinka kateellinen oli Granlundille. Olisipa Vatanen ollut ääliö-Salmelan tilalla, huoh...
Jeesustelu juhlinnasta.
Ilo ilmaan viinaa ei ole aitoa, Suomessa.
Kusipäätiheys lienee vakio kaikissa ammattiryhmissä. Poikkeuksena lakimiehet.
on tainnut unohtua, että kultaa toi jääkiekkojoukkue ei kirkkokuoro...jos leijonat olisivat itse saaneet valita niiiin olisivatko halunneet juhlan vasta parin päivän päähän....olisivat ehtineet palautua ja bilettää ilman TV-kameroita....täältä iso peukku pelaajille IHANAA LEIJONAT IHANAA
Eiköhän nämä päivystävät kukkahatut alkaneet kirjottelemaan paheksuvia replojaan heti ottelun ratkettua. Olihan se selvää jo siinä vaiheessa, että jos juhlakalut tuodaan seuraavana päivänä Torille, niin eivät ne nyt ihan parhaassa terässä ole. Numpan sukellus nyt ei miehelle ensimmäinen kerta ole, kun juhlakuntonsa vuoksi otsikoissa on. Hyvä johtajahan tuo on, suurin jeesustelu kohdistuu nyt pelaajien asemesta Nurmiseen.
Sponsorit paheksuu? No tuskin, eiköhän joka ikinen viinantilkka ole jonkin sponsorin pussista maksettu. Jokainen sponsorit haluaa Leijonat kökkäjäisiinsä, tuskin niissäkään mehukattia tarjoillaan. Roolimalli lapsille? Eiköhän nämä lapset ole kotonaan jo nähneet pahemminkin örveltäviä aikuisia. Ehkä on parempikin nähdä että viinaa juodessa voi tehdä muutakin kuin hakata äitiä.Väärin voitettu ja väärin juhlittu. Kannattaa voittaa korkeintaan hopeeta, niin saa juhlia rauhassa. Seuraaviin kultajuhliin Suurkirkko varaukseen ja arkkipiispa pitämään meininkejä. Korkeintaan Cantores Minores esiintymään. Siinäkin vaarana että joku oksentaa flyygeliin.
Vanha äitimuorikin jaksoit tuohtua alkoholihurskastelusta ja totesi, että hänen puolestaan nuoret miehet saavat juoda vaikka päänsä täyteen joka kerta kun voittavat maailmanmestaruuteen ja että on naiivia odottaa muuta ja että "huonoa esimerkkiä" otetaan kyllä huomattavasti tavanomaisemmista tilanteista.
Ei muuten sitten myöskään yllättänyt sekään, että jollekin ei ollut huomionarvoista se että kultariemuun ottivat osaa kaikenlaiset suomalaiset vaan se että joku kusipää juntti jossain ratikassa oli tapansa mukaan heilunut kännissä ja käyttäytynyt aggressiivisesti jotain "uussuomalaista" kohtaan.
Aamulla nautittujen kalaöljykapseleiden viipyilevä maku :eek:
:D -10000000 ei varmaan yllätä. Tosin en katsonut, not interested.
Joku kertoo, miksi käsite "juhlia", "pitää hauskaa" = juodaan alkoholia, paljon.
Mun mielestä siittä on juhlat kaukana, alkoholin liiallisesta käytöstä. Mä mieluummin esimerkiksi: menen konserttiin, elokuviin, tai ostan jotain tosikivaa itelle. Laittaa jotain parempaa vaatepartta päälle, on heti juhlavampi olo.
Sitten vielä oikein uutisoidaan tutkimuksista jonka mukaan "Jääkiekkokulta on yhdistänyt suomalaisia" ja jotenkin eheyttänyt kansallista itsetuntoa. Pyh. Ja vielä "..nämä kuvat ovat painuneet mieliin ikuisiksi ajoiksi ( kuva jostain jääkiekko-ottelusta)". No, kuvansa kullakin mä valkkaan toiset kuvat kyllä. hähhää.
minua EI yllätä se, että jokainen meistä ei kykene tuommoisia otteluita pelaamaan...tiukka peliputki takana ja rankkaa kritiikkiä edessä :)
Aki Kaurismäki ei voittanut Cannesin Kultaista Palmu-palkintoa.
Etukäteen hehkuttelu ( kuten euroviisuissa) ei sekään yllättänyt.
No, Aki sai kriitikkojen palkinnon, ja Paradise Oscar viisuissa lehdistöpalkinnon, eli paljo samaa. Suomalaista?
Kävin viikonlopun kuluessa pariinkin otteeseen Ferrari Store:ssa enkä löytänyt mitään ostettavaa :p
Vapaapäivänä sataa vettä.