Alkujaan tämän lähetti
Ju$$i
Tää liittyy vähän niinkun tohon edelliseen. Älkää tappako kivijalkoja. Itse asioin Pääasiassa Sportax, Signature, R-Kioski ja Sup-Nokia. Oon mää Pelotonissakin käyny. On vaan vähän syrjässä. Kauppiaat (ja myyjät) on noissa persoonia ja kaikki asiat ei aina synkkaa kaikkien kanssa. Ei munkaan kanssa, mutta aina ollaan tehty helvetin hyviä kauppoja ja asiakas-suhteet jatkuu. Itse-asiassa yleensä parempia kauppoja kuin netistä. Tosin en oo netistä tilannu muistaakseni kun yhet vanteet ja navat. Ei ole ollut tarvetta, kun oikeesti on haluttu myydä. Meillä on Treen alueella mielestäni oikeesti laadukasta kivijalkaa tarjolla joten tukekaa niitä. Mahdolliset takuuasiat on myös kätevämpää hoitaa suoraan kasvotusten. Ja se mikä miellyttää Tampereen kaupoissa on se (omalla kohdallani), että jos et jotain palvelua tai tavaraa saa, ehdotetaan heti, että käy kysymässä sieltä tai tuolta. Se on oikeesti järkevää ja kaikki voittaa. Ja muistakaa myös, että tilaamalla kaikki netistä ulkomailta osaltanne edesautatte myös taantuman pitkittymistä ja verot jää ulkomaille. Ja mitään en hyödy tästä kirjoituksesta. Ilmaisin vain mielipiteeni.