-offari alkoi -
hitu offaria suotaneen universumin kolhimalle taistelijalle... Tiedätkö mitä on viira? En mäkään ennen, mutta Sulkavan soutu opettaa. Menin mukaan soutuun takki auki, ilman käyntiä harjoituksissa. Virhe oli paperikoneen viiralla päällystettyjen housujen puuttuminen. Se on törkeen liukasta materiaalia, jonka päällä liuutetaan tonnien painosia paperipaaleja. Jos soudat riittävän pitkään kirkkoveneessä, huomaat tuon tarpeelliseksi. Mä ainakin huomasin. Pari euron kolikon kokoista ihosiivua puuttui ahterista reissun jälkeen.
Sain ihan apteekista loistavan vinkin kerrottuani vaivani. Ostas multa Compeed laastari, se auttaa. Pidät vaan sitä muutaman päivän ja iho on kuin uusi lopulta. Joo, laastari tippuu sitten pois, kun prosessi on valmis.
Mä olin valmis prosessiin alle kahden päivän jälkeen ja hyvä niin, koska nahaton paikka compeed - laastarin muhittamana on puistattavan hyvä bakteerien kasvualusta. Tästä tapauksesta on kymmenisen vuotta aikaa, ja uskoin auktoriteettiin liikaa: Kyllähän apteekissa on ammattilainen asialla. Jenkkilässä olisin vienyt jutun rosikseen ja netonnut miljuunia, suomessa jutusta olisi jäänyt vain kipeä p, ja sehän mulla oli jo.
- offari loppu -
Ainoa mikä oikeasti auttoi, oli bacibact jauhe haavaan ja ilmakylpyjä, niin parissa päivässä haava on kunnossa eikä tulehduksia tule.