Sieltä Canyonin sivuilta näkee joka pyörän kohdalta saatavuuden, esim Duden perusmalli kaikki koot viikko 28.
Ja mun Farley kutosta pääset testaan esim keskuspuistossa jos kiinostaa, koko M.
Printable View
Sieltä Canyonin sivuilta näkee joka pyörän kohdalta saatavuuden, esim Duden perusmalli kaikki koot viikko 28.
Ja mun Farley kutosta pääset testaan esim keskuspuistossa jos kiinostaa, koko M.
Osaakohan joku jo tilannut sanoa onko aikaisemmat aikataulut pitäneet paikkaansa? Söisi miestä rotan lailla mikäli nyt tilaa Duden ja se ei saapuisikaan ennen talvea.
Kiitos tarjouksesta, laitan yksityisviestiä tulemaan mikäli alan päätymään Farleyhyin niin koeajo olisi tosiaan hyvä homma.
Uusien mallien ensimmäisen vuoden toimitukset ovat olleet vähän herran hallussa aiemminkin. Eiköhän kaikki 2015-malliset kuitenkin toimiteta ennen syksyä. Nyt tilattu Dude siis luultavimmatusti ehtii talveksi kun komponenttien toimitusongelmat on nyt saatu (?) hallintaan. Jos odottelet "loppuunmyyty"-kyltin ilmestymistä tilaussivulle, voi olla, että talvikausi jää ajamatta, koska 2016-mallin ensimmäiset toimitukset saattavat venyä kevääseen.
Enköhän mä tässä viikonlopun aikana laita duden tilaukseen.
Se alkaa viikko 23 olla kohta pulkassa. Onko ketään, jolle toimitus on tälle viikolle siirtynyt saanut Canyonilta vahvistusta toimituksesta ? Ensi viikolla pitää taas kysyä mitä viikkoa silloin tarjotaan toimitukselle.
No ei prkl oo vahvistuksia tullu. N. 2vkoa sitten sanoivat et 1.6 näkyy olevan toimituspäivä. Odottelen vielä alkuviikkoon ja sen jälkeen alotan pommituksen canyonin suuntaan.
Onneks ei kuitenkaan ajot ole läskistä kiinni kun muitakin kulkineita löytyy.
Tilasin joskus ennen pääsiäistä ja silloin vko23 vahvistettu L-kokoiselle. Kyselin vielä ennen maksamista vkolla 21 pitääkö vielä kutinsa ja vastasivat että pitää, vko23 on järjestelmässä toimitusaikana.
Järjestelmä kusee.
Mulla petti jo hermo ja kysyin. Viikkoa ei kerrottu, mutta pian kuulema, kun vasta viime viikolla on tuotanto saatu käyntiin ja toimitukset ulostuvat nyt kiihtyvällä tahdilla. Hyvitystä kuulema tulee jossakin muodossa viiveen pituuden mukaan automatik.
Tänään aamulla tuli viesti jotta:
"You're almost there! We are currently preparing your order for shipment. Within the next
48 hours you will receive shipment confirmation by email."
Mikä malli px:lle oli tulossa?
No niin, piti se tämäkin nähdä, liityin sitten odotus-kerhoon, eli pitkäaikaisen kuvien, videoiden ja fatbike-fiilistelyketjun uuvuttamana sormi hakeutui tilaa-namiskalle canyonin nettikaupassa. Näköjään alkaa olla jokavuotinen ilmiö että tuskalla tienatut roposet valuvat teutoonien taskuihin..Viime talveksi jo läskikuume oli kova, nyt kerrankin (ehkä) ajoissa liikkeellä. Ja kuten muinoin, saanen syyttää köyhtymisestä jälleen nimimerkki Antza44:jää..:p
"Dear xxx,
The wait is almost over! We have transferred your order to our logistics partner UPS so it
will reach you within a few days' time. Your delivery number is: ..."
UPS ennustaa seurannassaan että perjantaina ois perillä. Saapa nähä tuleeko Ouluun asti nuin pian.
DUUUUDE!!!
http://i.imgur.com/QGsRZFyl.jpg?1
Tammikuun lopulta alkanut odotus on vihdoin ohi!
Great homma!
Onnittelut kunnon kulkineen omistajalle. Kun ehdit niin kertoile vähän koeajofiiliksistä.
On kyllä hieno läsky!!
Kateelliseksi vetää! ajoraporttia ja lisää kuvia!
Ai että! Onhan se nätti :)
"You're almost there! We are currently preparing your order for shipment. Within the next
48 hours you will receive shipment confirmation by email."
Yksi 9.0SL koko M on myös lähtökuopissa tännepäin. Tilaus lokakuun loppupuolella muistaakseni. Ou jee...
Oisko jollain ehdottaa hyvää sisuriehdokasta ghetto tubeless hommiin jos heti koittais tubeless viritystä ?
Edit: Nuo taitaatakin olla tubelekseen sopivat nuo vanteiden "beadit" eli teippitubelesskin luultavasti onnistuisi...
Motonetistä tai jostain leveä Gorilla, ja yks kierros, venttiilin kohalta päälekkäin. Sisurilla hetkisen painauttaa teippiä ja eiku litkua desi sisään ja kompuralla painetta. Helppoa ja nopeaa. Ei mitään ghettoa tai virityksiä :)
Mulla on pelkkä orggis nauha ja sen päällä gorilla.
Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla