Alkujaan tämän lähetti
Sotanorsu666
Itse vaihtelin sunnuntaina Continentalin Nordic Spike 240 nastaiset crossariin alle, vaikka Helsingissä asustelenkin. Ihan hyvän tuntuinen rengas ja pitää kyllä jäällä todella hyvin, eilenkin oli työpaikka-koti välillä tuomarinkylän pitkä suora jäässä ja ihan hyvin pystyi posottamaan ns. täysiä eteen päin. Eihän rengas tietenkään rullaa samalla lailla, kuin nastattomat renkaat, mutta mielestäni pitoon nähden rullaa ihan riittävän hyvin ja loput otetaan omista reisistä. Ihmeellistä valitusta aina, että nastat ei rullaa ja nää on ihan paskat renkaat, mutta se nyt on vaan mahdoton yhtälö saada hyvä pito nastoilla ja kesäkumin rullaavuus. Itse ainakin olen tyytyväinen noihin renkaisiin ja mielestäni paremman tuntuiset kuin schwalben marathon winterit mitkä oli viime talvena alla. Ehkä en kärsi tuosta rullaavuusongelmasta niin paljon kuin muut, koska ajelen työmatkaa silloin tällöin myös fatbikella. Kaikki työmatkat on silti mukavampi viettää pyörän selässä, kuin auton ratin ja penkin välissä. Itse siis voin suositella myös noita Continentalin Nordic Spikeja rohkeasti vaan crossarin alle, niin pysyy ainakin pystyssä.