Espoosta kaksi tulossa mukaan.
Printable View
Klaukkalan lenkkejäkin vois joskus harkita, asun kirkolla. Jätin Viinerille Mallorcalle hyvät kelit. Hän pongasi minut kadulla keskiviikkoiltana, kun palautin pyörää Hyrzlerille.
http://jaribirling.kuvat.fi/kuvat/20...rca+30.3-10.4/
Klaukkalan klo 12 road ajoi 5 hlön voimin speksilenkin. Nurmijärventie 3min mäki otettiin täpöillä, muuten suht rauhallisesti. Kiitos mukana olleille. To klo 17...18 vois taas yritellä jotain tehopainotteista (nää speksataan siten, että sopii mahd. monille) ja mulle sopis la iltapäivä sitten 3-4h PK lenkki. Ilmotelkaa tänne, jos natsaa ajatukset ja ajat.
Kiitos kaikille, mukava lauantailenkki oli. Mulle sopii sepä speksit että ajat hienosti.
Kiitos ja kumarrus täältäkin suunnalta. To ja enkä myös la sopii. Mutta nyt palauttavan pariin ;)
Alkaa Klaukkalan maastolenkit olla aika hyvin tiedossa mutta mäntysalo aika pimennon peitossa. Kellään kepsi jälkiä mantysalon suunnilta?
TO 17.30 Kirkolta reipas 2h lenkki. Ajellaan lepsämän ja otalammen kautta Nurmijärventien "3min" mäkeen jota tahkotaan omaan tahtiin ja oma määrä kunnes kuollaan. Ajellaan sitten fiiliksen mukaan nummenpääntien tai haimoon kautta takas. La ajattelin että klo 12 lähettäs ajaa kytäjän kautta hikiälle ja takas tultas sitten jokelan kautta. noin 120km ja 4h olis tavoite. Jos tuntuu että on pidettäävä kaffitauko jossain niin sopii. Tää olis PK1 eli kevyttä. Ajat ovat noin ehdotuksia, pientä säätöä voi tehdä jos tarpeita.
En todennäköisesti pääse torstaina mukaan, mutta lauantain pk-lenkille olen tulossa.
varmistetaan eli onko to 17.30 maantielenkille mäkiin tulijoita, ajan muuten suoraan töistä
Voisin tulla mukaan.
Mukana myös.
Hyvä nähään kirkolla 17.30 ja evästä noin 2h mukaan. + sellainen vaatesetappi, että voi mäkiharkan aikana vähän keventää ja sitten vähän lisätä paluumatkalle
Osuu lähelle ja tulen myös mukaan
Kiitos to mäki-porukalle. Jäätävän kova treeni. kovempi kuin ti bianchi-kisa. Jalat ihan kabut. La sit kevyttä.
Kiitoksia myös täältä, kauden paras treeni. Näitä lisää. Ei irronnu omalla sakkolenkillä enää kiriä Rinnekodin mäkeen, mutta ylös sentään pääsi.
Hieno sahanterä tuli:
https://farm8.staticflickr.com/7126/...d19f0834_c.jpg
Hmm, mitäs varten sulla on noita sahanteriä enemmän kuin mun käppyrässä ;)
Tälleen mäkiä vierastavana todellakin kova keikka. Eikä noi siirtymätkään menty ihan kevyesti...ainakaan mun kuntoon nähden.
Loppumatkan kiriopit tais jäädä sisäistämättä. Liekkö syynä väsymys vai tyhmä pää. Joten kp voi henkisesti valmistautua antamaan lisäoppia.
Aika monta kisaa on ollu kesympää kuin to lenkki. Mahtavassa kunnossa ootte ja kausi vasta alussa! Lohduttaa kuitenkin hivenen kun muillakin tuntui jaloissa.
toki pidetään. speksinähän on ulkoilu ja naatiskelu. voitas sitten koukata vaik hyvinkään keskustan kautta takas eiköhän sieltä joku terassi löydy. hikiällä ei taida olla ?
Tulen porukkaan mukaan perttulantien ja hongisolantien risteyksessä. Kirkolta sinne menee ~20min? Tai sitten ajan teitä vastaan jälkimmäisellä tiellä.
Lähetetty minun GT-I9195 laitteesta Tapatalkilla
Kuudestaan köröteltiin upeassa säässä. Hikiältäkin saa kaffia jne eli pakollinen tauko pidettiin paikallisen kaupan terassilla. Loppu telaketjuiltiin ja koko lenkin rasitus ainakin itellä just nappi PK1. Kiitos mukavalle porukalle. itellä menee aika monta vkonloppua kisaillessa, toivotaan että muut kerää porukan kasaan.
Hieno lenkki taas kerran, kiitoksia.
Eiköhän me muut kisaamattomat mennä samoihin aikoihin kuitenkin ? Lauantaina vois lähteä vaikka Lohjan suuntaan tämänpäiväsin speksein jos joku osaa järkevän reitin Karstuntieltä Otalammelle ettei tarvi ajella kelviä tai 25:sta.
Kiitos minunkin puolestani lenkkiseuralle. Itselläni tais mennä PK1:llä peesissä ja PK2:lla vetovuoroissa. Sykemittari kuoli tunnin kohdalla, joten varmuutta asiasta ei ole. Note to self: pelkkä garminin kiinnittäminen laturiin ei riitä, jos laturi ei ole seinässä kiinni.
Minulle sopii ensi lauantaina lenkki Lohjan suuntaan. Vauhdikkampi, XC-henkinen, maastoyhteislenkkeilykin maistuisi, jos seuraa löytyy.
Aattelin lähtee huomenna maanantaina etsiskelemään reittiä Valkjärven ympäri. Pätkittäin polut on tiedossa, mutta muutama yhdistävä osuus on vielä löytämättä. Tiedossa siis mutaa ja savea sekä poluttomia metsätaipaleita. Saattaa pätkittäin myös olla ihan oikeaa ajettavaa polkua/tr-uraa. Tavoite on asfalttisiirtymien minimointi, joten niitä ei mukaan paljoa mahdu. Reitti siis suurinpiirtein Harjulanranta-Kuonomäki-Lintumetsä-Mustikkamäki-Suoranta-Holma-Tulvatie-Talvisto. Jos ehtii niin voisi poiketa Numlahden mopopaanalla ja Talvisto-Ketunkallio alueen poluilla.
Matkaa kertynee noin 20 km ja aikaa voisi budjetoida kolmisen tuntia. Vauhti on kuitenkin TOF ja osa aikaa menee haahuillessa parasta linjausta poluttomille osuuksille, joten hirmuraskasta ei ole tulossa. Lähtöä plaanailin noin klo 10:ksi Kiilakiventien lämpölaitokselta.
Kapulla mielenkiintoinen idée, mutta huomiselle on jo tekosyy. Iltapäivemmällä saatan ottaa Aeron varastosta. Kai se sen verran kesä jo on :)