Startti paikalla nähdään.
Printable View
Serkulle tuli este, mutta mut nähdään ainaki startissa.
Eilisellä lenkilla onnistu ekaa kertaa Tuusulan varuskunnan aidan vierustan kierron kikka paikat, kaikki ykkösel läpi jee :) Yks OTB tuli aidan vierustan kierron jälkeen, jonka takia ny on peukalo vähä turvoksissa ja nivel rusehtavan värinen :p Noo liikkuu onneks ni pystyy duunit tekemään :rolleyes: Pari päivää lepoa sormelle ja sit taas takas metikköön.
PS:Jazman laita sit kun kerkeet ni videoo tulemaan. Toivottavasti se mun OTB tallentu videolle.
Pitää laittaa videoo nettiin, kuhan ehdin editoimaan siitä sellasen 15 mins pätkän. Youtubeen en saa pidempää, eikä mulla ole vimeo-tunnareita (enkä jaksa tehdä).
Jospa sitä illalla ehtis...
Tänään lähtis letkeä setälauma Klaukkalan tornimäen juurelta leikkimään kalliolle maastopyöräilijää. Saap tulla mukaan enivan 18:30.
Hei. Itel alkaa kesäloma tos 6.8.2012 siit 12.8.2012 menee Tahkolla pyöräillessä, mutta sen jälkeen voisin tulla sinne etelään päin lenkeille mukaan. En omista autoa joten siirtymiset menee joko pyörällä tai julkisilla :rolleyes: Esim Diilerille voin hyvin tulla vaik pyörällä(onhan sitä Fillariosassakin käyty pyörällä) ja jos ei jaksa nii sit vaik bussiin tsygä :o Et älkää ihmetelkö jos rupeen hirveesti kyselemään tääl siin lomalla et "millon, missä ja minne" ;) Varottelen vaan jo täs vaiheesku kiinnostais ne etelänkin mestat mutku liikkuminen on vähän pidempi kestoinen projekt ilman autoa.
Yli kolmetuntinen setälenkki Klaukkalan upeassa teknisessä maastossa vei mehut ja meinasin heittää pelin kesken kaiken, mutta olin kostoksi jarruna loppuun asti.
terkut ilolasta, tää on nyt uus tukikohta, lenkkejä saa tulla vetämään myös tänne että saa noi polut hyötykäyttöön
Ilolan kartasta on tulossa vähän päivitetty versio 25.7. rasteille, pitää ajella tsekkaamassa uria lähipäivinä.
Viimevuotinen:
http://www.pihkaniskat.fi/ar_gadget/cgi/reitti.cgi?act=map&id=95&kieli=
Minä voisin lähteä joku kerta ajamaan omat suosikkireittini Ilolan-Mätiksen nurkilla, kun vaan sovitaan ajasta. Eikä tuosta ole pitkäkään matka Sipoonkorpeen, jos polut loppuu kesken. Tuusulan varuskuntaa lähestyttäessä minun opastus alkaa sitten perustua enempi höpsismin keinoihin, eli tuurilla mennään. Saisi hyvän syyn hypätä taas maasturin selkään, kun on polkuajelu jäänyt viime aikoina turhan vähiin.
thanks kamut, pitänee sitten huudella täällä jos ajopäiviä ilmaantuu. Kävin tuossa simonkylänmäen ja ilolan kivilouhosmäen välillä kurvaileen , hyvää polkuahan siellä on ku vaan pyöriskelee.
Kaks setä miestä kävi amupäivästä lähtien Keravan pohjoispuolen polkuihin tutustumassa, oli helvetin hyviä ylämäkiä ja vieläparempia pudotuksia. Hauskaa oli neljän tunnin edestä, tais molemmat tuntea jaloissaan kun kahviteltiin ajon jälkeen. Kiitos ajoseurasta.
Tiileriltä tänään iltalenkki alkaen kello 19:00. Pari tuntia ylästöä ja ympäristöä.
Tässähän täytyy aloittaa valmistelut.
Meanwhile in Lev inski:
- aivan käsittämättömästi sääskiä, en ole ikinä nähnyt yhtä paljon täällä.
- sääennustus ja raportti.
- viikon vinkki: älä törmää autolla peruuttaessa jos koukussa on pyöräteline ja pyöriä. Se saattaa harmittaa jonkin verran, varsinkin jos omasta pyörästä sattuu ratkeamaan takaswingi törmäyksessä 2 viikkoisen pyöräilypainotteisen loman ekana päivänä.
Kylläpä marcolla riittää vastoinkäymisiä fillarin suhteen :(.
Meanwhile in Etelä:
-Hyttysiä ei nimeksikään
-Kuivaa
-Hyvää ajoseuraa (mutikselle ja Sakulle kiitos)
Kiitos vaan hooceelle ja Sakulle henkisestä tuesta ja hyvästä ajoseurasta. Taas sen huomas, että kyllä metsä, seura ja itsensä ylittäminen aina vaan parantaa oloa, teistä on isompi apu kuin arvaattekaan.
Olisikos kenelläkään sedällä orastavaa paksupyöräkuumetta? Mukluk kokoa pieni tarvitsisi uuden kodin, kun itse lähden tutkimaan eteläistä pallonpuoliskoa hiukan pidemmäksi aikaa ja matkaseuraksi pääsee järeämpi pyörä.
@HC Jeps, 15" tuossa lukee.
Oliko se 15"
Noniin palaneen talon kallio kikkailut takana Zipon ja Kybällä Tsygäiliän kanssa. Peukalo vähän ärty loppu matkasta, mutta ei mitään pahaa. Taas tuli voitettua monia mestoja mitä ei aijemmin päässy/uskaltanu. Törkee vesi sade alkoi kilsa ennen omaa kämppää ja ny on pyörä iha moskassa :) Onse kummaku metässä pysyy puhtaana mut asvaltilla menee kuraseks :rolleyes:
PS:Sw` minnes etelään olet menossa pyöräilemään, jos saan udella(et voi olla kateelinen)?