Viimeset kilometrit on mukava palautella hitaasti....:cool:
Printable View
Aamula Cibli Bee kaupungin kautta Suurjanoon lounaalle ja ruokaostokset samalla. mittariin 10 km
Päivällä kolmekymmenvuotias Tunturi lähti Pimeesalmen telakalle ja Raviradalta Tesomalle... matkaa mittariin 51 km
Illalla Tunturi Autokirppiksen kauttä Säijään pyöriin ja Birkalan keskustan kautta pois Nekalan kautta koukaten ja tyhjeni vielä rengas loppukilometreillä. matkaa mittariin 77 km
Tää päivä meni yli satasen reilusti... päivän matka 138 km
Kisu myönsi mulle vapaata, mutta mä ajoin silti tänään 101 km. 13 km kaupunkiajelu ja 88 km cycloreissu kaatosateen jälkeen illalla Valkeakosken kautta Lempäälään. Kyllä mä jään reilusti Kisulle koko vuoden kilometreissa, ei siinä mitkään sataset kesällä auta. Näitä kesäsatasia nyt menee ihan helposti, kunhan vain aikaa ja keliä löytyy, mutta syksy, talvi ja kevät ovatkin jo vaikeampia aikoja.
Mä nostan pojat hattua teille, ootte te aika koneita. :D
ps. Hävettää oma 220km viime viikko.....
Ei piruvie, pakko tässä on taas jaksaa lenkille. Mutta eilen yöllä oli migreeni ei voinut lähteä. Otin vielä lisää töitä niin nyt on tiukalla myös aika, pakko ajaa vaan vaikka 12-06 tjsp.
Onneksi vuodenajalla ei sinänsä ole merkitystä, paitsi että kesällä on kesänopeus ja talvella menee hitaammin. Talvella on helpompi pukeutua ( talvihousut, -monot,-takki-rukkaset..), eikä tarvii ihmetellä milloin lähtisi kun pimeetä ja kylmää on kumminkin.
syksyä odotellen..
ps. ei 220km/vko mitään häpeemistä ole. sit vaan oli semmoinen viikko, ja on niitä täälläkin ollut.
Hattu on tietenkin lentänyt päästä jo aikoja sitten kisun, Pirkan ja kumppanien kauhistuttavien vuosikilsamäärien edessä! :eek: Itselläni ei oo mitään jakoa moisiin määriin.
Mutta kyllä tää pakkosatanenkin vaatii hyvistä keleistä huolimatta roppakaupalla asennetta. Jonkinlainen (virtuaali)seremonia täytyy kyllä järjestää kuun lopulla, jos joku teistä maaliin asti pääsee... :)
^^+1^^ :eek: :eek: toiset ne jaksaa http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.gif
Itte tässä pitää arpoa lähteekö ollenkaan iltalenkille , kun sateen riski on ilmeinen :o
Jos en ihan väärin nähnyt Lempääläntiellä neljän aikoihin vastaan tullessa , niin ylituomarilla oli kokonainen kiekko varalla tämän päivän pakollisella :)
102 km tänään, josta 13 km kaupunkireissulla ja 89 km Teiskon radio/tv-mastolle mukavalla porukalla.
9.8 vain työmatkat 31,8 km, joten vapaapäiväkortti käytetty
10.8 työmatkat 31,5 km, Säijää ympäri 80,0 km = 111,5 km
Aamulenkki Cibli Beellä Pyynikintori Tammelantori Suurjako 14 km
Päivälenkki titaanimaasturilla Nokian kylälle kahville ja raviradan kautta Ylöjärvellä pieni lenkki ja keskustan kaupasta varakiekko mukaan 46 km
Iltalenkki titaanimaasturilla Mustalahti Pispala Ylöjärvi keskusta ja Lamminpäähän jossa keskiviikkolenkki meni Julkujärven taakse ja takaisin 51 km
Tän päivän matka yhteensä 111 km
Kaverit vaan ajelee ylipitkiä matkoja, kun ei satanen ole tarpeeksi.
Joko kaikki puolipakkolaiset on tippunu leikistä?
Te ootte sekaisin!
Toissapäivänä putosin puolisarjaan ja eilen sitten siitäkin pois. Matka ei ollut niinkään ongelma vaan se pakko eli junnaaminen ilman lepopäiviä. Vielä kun ilmaantui ulkomaanvieras, oli projektista luovuttava.
Tsemppiä kaikille pakkosatasten vetäjille vain! Itse olen niin yllytyshullu että olisin ollut mukana mutta sattuneista syistä ei vielä satasen lenkkeihin kykene. No, ensivuonna sitten ehkä! Tai "pakkaspakkosatanen tammikuussa" sitten. :D
10 ekaa päivää näyttää tältä eli mukana ollaan. Työmatkoja vähän täydentämällä täyttyy 50 km aika kivuttomasti. Mutta satanen on varmaan 10 kertaa rankempaa.
Joo näitä pakkosatasen ajajjia pitää ihmetellä. Mutta miten se on, eikö teille tule sitten mitään jumia, kun ei yhtään taukoa ja nyt jo 12 päivää 3-4 h minimi niin luulisi jo jalat oleva pipi:seko: Vai puujalkojako teillä on?
115 km tänään, josta 13 km kaupunkireissulla ja 102 km porukkalenkillä Valkeakosken, Lempäälän ja Pirkkalan kautta takaisin Tampereelle.
Niin ja mä ihmettelen että miten ihmeessä izmo pystyy ajamaan maastossa tämmöisiä kilometreja. Maantiellähän pyörä kulkee ihan kuin itsestään, kun kotiin tulee satasen lenkiltä, niin tuntuu kuin ei millään lenkillä olisi ollutkaan.
Aamulenkki Cibli Beellä Pyynikintorin ja Tammelantorin kautta Suurjanoon lounaalle... aamulla tuntui jalat vähän raskaalta mutta näkyi keskustan linja-autopysäkillä olevan kaksi jampaa ja eivät päässeet enään ylös, oiskohan juosseet jalat alta lie? paluumatkatkalla Tranportteriin talutettiin väsyneitä juoksijoita ja ehkä nekin palautuu huomiseksi. mittariin matkaa 15 km
Päivälenkki titaanimaasturilla Lamminpäästä Metsäkylään latupohjaa ja takaisin 45 km
Iltalenkki alkoi heti päivälenkin jälkeen ja pyörä vaihdettiin kotona punaseen isopyörä maasturiin ja Lamminpäästä lähdettiin kiertään Tampereen maratonin reittiä ja lenkki tuntui palauttelulta ja ylämäet yllättävin kevyesti nousi, matkaa 53 km
Tän päivän matka yhteensä 113 km