Jep, talviterässä on cc ja äijätkin. Mulla taitaa olla aikaa n. 3 tuntia, että joku Nikkilä-versio varmaan? Jep, Östersundom, Sotungintien risteys ja kaatosadevaraus. Pieni tihku ja kosteus ei haittaa.
Printable View
Jep, talviterässä on cc ja äijätkin. Mulla taitaa olla aikaa n. 3 tuntia, että joku Nikkilä-versio varmaan? Jep, Östersundom, Sotungintien risteys ja kaatosadevaraus. Pieni tihku ja kosteus ei haittaa.
Ilmestyn paikalle talvikuosissa olevalla CC:llä, jos sade edes kohtuudessa pysyy.....
Voisin tulla kokeilemaan, jos vaan pärjää ilman maskia ja snorkkelia...
Mäki voisin joku kerta lähteä baanalle teidän Itä-Stadi-ryhmän kanssa, mut mulla noi ajot menee väkisinkin tonne viikonloppuun.
Selkä on taas sen verran krempannu, että meni pari kuukautta toipilaana ja eilisellä lenkillä huomas että kondis oli aika pahasti hiipunu sillä välillä...
Jos kuitenkin kestätte kirittää tällasta Itä-Stadin hitainta, niin voisin toki osallistua jolleki kivalle lenkille tässä tulevina viikonloppuina.
Meilläpäin tulee vettä niin lohduttoman näköisesti ja tauotta, että siirtyy multa kauden avaaminen hieman tuonnemmaksi. Harmittaa kun pyörä on tuossa valmiina, varusteet katsottu, ukko hereillä ja ravittu..
Niin tulee vettä myös täällä itäisellä Vantaalla. Täytyy kattoo iltapäivällä uudestaan... Mutta tuleehan sieltä formuloita......
Täällä ei näytä pahalta, mutta joudun siirtämään puolella tunnilla, kun äsken vasta hiffasin kesä-ajan. Eli 10.30 pizzerialla jos ketään kiinnostaa.
Jazman mukaan, jos et kastumista pelkää, mutta 10.30 tällä kertaa. Ei tässä mitään projengiä olla. Tavoitteena on saada enemään matkaa, ei vauhtia.
Tuollaisen vakiolenkin sisskomppanien yhdenmiehen partio suoritti tänään 10.30 Pizzerialta (tässä liittymät mukana)
.
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=2244121
Ei olosuhteissa ollut mitään valittamista. Vettä tuli joku pisara silloin tällöin, muttei häiriöksi asti. Mutta kun ei ollut tuulta, niin oli oikestaan kiva ajaa. Vähän lyhensin aiotusta Nikkilän suunnalla yksinäisyyden tunteen ja ajan loppumisen vuoksi. Pari MTB-miestä näkyi olevan liikkeellä, ei muita. Paitsi palatessa tässä ihan kotinurkilla joku teki vasta lähtöä? Kohta kai tuolla aurinko paistaa.
Joo, ilma tosiaan kirkastui sen verran että uskaltauduin kymmenen jälkeen itsekin ulos. (50 km länsisuunnalla) Harmi, etten seurannut keskustelua enää sen jälkeen kun laitoin oman jänistysviestini. No, seuraavalla kerralla sitten. Ehkä ihan hyvä, ettei ihan kärkeen tullut yritettyä ysikymppistä, mikä mulle olis tuosta yhteensä tullut..
Mä kävin kanssa ajelemassa. Märkää oli, mutta sade oli kyl todella minimaalista (lähdin vasta n. 18.15 liikkeelle tai jotain...). Nyt näki sentään eteenpäin toisin kuin eilen Hindsbyn sumuisilla pelloilla.
Mitäs se tiistain vakilähtö? Klo 17.30 Mustavuoren parkkis. Oisko lähtijöitä 2 tunnin kevyelle lenkille?
Koska kaikkia kiinnostaa aina keskinopeudet niin mä sanoisin mun keskituntinopeus ois max 24km/h (Meitsin sadan kilon mtb ei kulje lujempaa nykyisessä varustuksessa). Eli hissukseen mennään.
Tänä tiistaina on pimeämpää kuin viime tiistaina :p
Mut mul onki semmoinen lamppu että se mykistää kaikki lähellä olevat tietokoneet ja mittarit. Mutta valaisee niin pirusti :)
Pahus, huominen on jo bookattu, muuten olisin kyllä lähtenyt messiin.
Mutta kyllä mä vielä joku päivä...
Minä voisin alustavasti ilmoittautua, jos sopii. Täytyisi päästä kokeilemaan maantiefillaria ennen mahdollista kuusijärvikaahailua viikonloppuna. Kelivarauksella kuitenkin.
Jos ajan kehä 3:n pyörätietä ja käännyn itäväylää lännen suuntaa ja sitten ekasta vasemmalle, niin olenko perillä?
Tossa starttipaikka.
http://dl.dropbox.com/u/2910020/star...mustavuori.png
Musta tulee kohta ulkomaanvahvistus...muutamme nimittäin Haagaan/Taliin. Tämä viikko menee muutenkin muuttohommissa mutta sitten seuraavalla voisi katsella - kelivarauksella.
Heh, melkein 20km siirtymää suuntaansa.
Mutta pyöräteille en suostu menemään!
Noo en minäkään suosittele pyöräteitä maantiepyörälle vielä. Sohjoa on jo riittävän vähän, mutta sepeliä liikaa. Kävin kokeilemassa Puistola-Mustavuori-Sotungintie-Puistola ja vain yksi rengasrikko paluumatkalla Ikean kohdalla. Tulen maantiepyörällä, kun menin CC:n myymään...
Tähän asti mää olen luvannut ja luvannut tulla paikalle, mutta jos huomenna sitten. CC:llä ja nastoilla. Nastat kelpaa myös pyörätielle sepelin sekaan....
No aika pitkäänhän noi itähelsingin lenkit on ollut Ejex:in sooloja.
Pitäisiköhän perustaa maantielenkit vesterskogista topikki?
Onx tämänpäiväisestä reitistä tietoa? Kattelin reittioppaasta että jos vetäis Immersbyntietä Nikkilään ja Kuninkaantietä takaisin niin olisi about 2 tuntia 23-24 keskarilla.
Olen varmaan ainut maantiepyöräilijä tähän vuodenaikaan. Jos tiet nyt ovat ihan mahdottomassa kunnossa, niin voin sitten hipsiä omalle lenkille. T.s. mikäli renkaita paukkuu... Mielellään koettaisin päästä porukkaan.
Jos se on hiekkapintainen niin ei mennä siitä, pelkkää asvaltti on hyvä vaikka nastat varmaan kuluvatkin. Voisihan sitä suunnata Sotungintietä ylös ja etsiä reittejä sieltäpäin, meinaan vaan että jos mulla tulee "noutaja" olisi lyhyenpi matka ajella kotiin kuin vaikka jos simahtaa Nikkilästä mistä ei ole oikeen suoraa reittiä kotia kohti:D
Immersbyntie on hiekkaa. Ja veikkaan että siellä on vielä lumisohjoa jäljellä. http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=60...47.69,,0,12.41