Silti ovat halvempia kuin juroopasta hankittuna......Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Reino Hoo
Printable View
Silti ovat halvempia kuin juroopasta hankittuna......Lainaus:
...juu, mutta se tullissa asiointi on yleensä jotensakin tympeetä touhua:(
Pöh, tossahan se on nurkalla ja siellä on yksi aivan upea tullivirkailijatar! :)Lainaus:
...no sehän muuttaa kaiken. Eipä sitten sitäkään ongelmaa enää.:D
Mistä saa 6V halogeeni polttimoita? Sigman 20w ei riitä puusilmälle, pitäisi saada enemmän valoa ainakin 30w. Akku on jo riittävä 12ah.
mistä sait 6v 20W? sellaisellekin olisi kysyntää..Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti kumppis
Tuskin mistään. Olen etsinyt itsekin pitkään.Lainaus:
Vanhemman mallinen mirage x lisävalo on 20 wattisella , kun tämä uusi näyttäisi olevan tuolla 10 wattisella. Luulisi varaosana saatavan edelleen tuota 20 wattista, josko se kävisi tähän uudemman mallisen lampun tilalle ?
No ihan tavallinen sigman 20w..Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti p-veli
täältä ainaskin löytyy, eikä ole kalliita:D
http://www.batteryspace.com/index.as...S&Category=743
Ja lukiko kukaan pienellä painettua tekstiä:
Due to the long shipping time for international orders, we would NOT provide any warranty for orders outside of USA.
Tietty luin.
Ainahan tavaran voi palauttaa ja saaha rahat takasin, ku ameriikka on kuluttajan taivas ja suojapaikka.
Jos ei onstu niin onhan sit mistä vaahdota täällä. :)
Ai, sää vissiin tunnet sen sheikki Naderin...
Eipä löytynyt 6V valikoimasta 20 wattista stydimpää. Elikkäs ei kannata lähteä tässä kohtaa merta edemmäs kalaan....Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti GF229
Kannattaa kolata lähiseutujen rautakaupat ja lamppuliikket läpi. Saattaapi niistäkin joskus löytyä laatikonpohjalta jotain.
30W / 6V = 6A !!!!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti noniinno
Aivan älytön virta, siinä ei 12ah akku pitkäksi riitä!
Laittaisit vaan pari 20 wattista rinnan...
:rolleyes:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti lcdpiggy
http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/80_406iso.jpg
Tämmösen ostin. Ei sovin litran juomapulloon (suu liian kapea), mutta sopii pullotelineeseen.
Millaista koteloa ehdotatte? Pitäis saada helposti pois myös kotelosta koska kielletään lataamasta kaasutiiviissä kotelossa.
Muistelisin nähneeni täällä kuvan, jossa juomapullo oli pätkäisty poikki ja teipattu sitten akun asettamisen jälkeen kasaan. Itse tukisin akun vaikka valueristeellä (sitä retkipatjakamaa Etolasta) niin, että ei hölsky pullossa. Poishan akkua ei tarvitse heti ottaa. Latauksen ajaksi voi aina kiertää kannen auki niin pääsevät mahdolliset kaasut karkuun.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Tuota samaa akkua muuten harkitsin itsekin pitkään ja juuri juomapullovirityksenä. Päädyin sitten kuitenkin 4,5 Ah:n akkuun. Painoa vähän arastelin ennalta, mutta eipä se missään tunnu lopulta. Kaiken kaikkiaan olen pienemmällä kuormalla liikkeellä verrattuna kevääseen, kun aloitin vanhalla raskaalla maasturilla ja itse 6 kiloa painavampana :)
Noh niin, nyt se mopo karkas. Hain eilen harrasteesta lasikuitu vermeet ja rautakaupasta finnfoamia ja muovikittiä. Akkuteline muotti mallia proto 1 on jo tehty ja mitoitusvirheen takia hyllytetty. Proto 2 on hyvässä vauhdissa. :D
Kun ei sitä alumiini profiilia kunnolla löytynyt ajattelin testata olisiko tosta lasikuidusta mihinkään. Saas nähdä kuinka äijän käy.
hiukan on pieni ihminen kummissaan:Lainaus:
hallmanin sivuilla tuollainen tuikku on, kauppiaan kansiossa taas ei ole ja kauppojen hyllyt huutaa ei oota.
onko espoo/keskusta -akselilla varmaa näköhavaintoa? ei tartte olla sigma, kunhan on 6V 20w, 35 mm, etulasilla ja GU4(muistaakseni) kannalla. lisäksi keila saisi olla mallia spot eli suht kapia..
Jos tuo kerran on Hallmanin sivuilla, niin eikös tuon silloin saa tilattua ainakin Leppäsen pyörästä?
Mun Vistalite:ssa on tommoisia, kulkee nimikkeellä Halogen OverDrive ja mä oon ostanut niitä ihan tsadista siitä Annankadulta. Se liike kun on länsipuolella katua mutta ei oo kauppaveljet, mikäsenyo.... Urheilu-Aitta?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti p-veli
Pieni pruiskaus SikaFlexiä tai muuta polyuretaanivaahtoa ankkuroi akun pulloon, samaa kikkaa käyttää Cygo-Lite akkupaketeissaan. Kannattaa laittaa liittimet kunnolla napoihin kiinni (ja vaikka kutistesukattaa) ennen pruiskausta :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Vilmart
Lyöntivirhe 5A tietenkin, enivei aika paljonLainaus:
Alkujaan tämän lähetti lcdpiggy
sinne! tänks!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Shimaani
Ei tarvinnut ankkurointia tuo akku. Pullo puoliksi poikki ja akku sisään. Mahtui juuri ja juuri. Jeessusteipillä taas kasaan. Mokasin kun laitoin kuristeputkea. Nyt en saa korkkia auki, kun johdot eivät pääse liikkumaan. Mitenkähän mahtaa lataamisessa käydä kun akku on vakuumissa?Pitääköhän tehdä reikiä korkkiin?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Shimaani
Vois olla ideaa tehdä pari reikää ettei latauksella oo räjähtäviä sivuvaikutuksia. Ja tietty joku viritys että saa reiät sateella tilkittyä :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Mulla on Bliteman akkuloi Vistalitessä, hyvin riittää valoa. Eikä hirvitä heivaa keräykseen kun ei pidä enää jännitettä pitkään...