No mahdollisesti molemmat päivät mutta la ny eka...
Printable View
No mahdollisesti molemmat päivät mutta la ny eka...
No joo voin tähdätä sinne siihen aikaan
11:30 pyrin myös tesoman jäähallille.
pääseekös kaupissa kapearenkaisella eteenpäin vai onko isorenkaisten hommia vielä?
Huomen aamulla olisi taas klo 9.00 lenkki seuraa Lapintieltä Kauppiin
Kiitos Tesoman laskijaokselle ajoseurasta ja opastuksesta. Paluumuuttajan ajokalusto kuulemma pitaa paivittaa, jos toistekkin haaveilee mukaan...:cool:
Kiitti seurasta 3 läskiä ja hetken 1 "nakkikumi" pörräs pitkin Länsi polkuja. Mahtaavaa homma. Kotona mittari näytti 4h ja 42km. Jos en oo aamulla ihan jalaton niin su ajetaan taas.
Taitaa suurin piirtein päästä toistaseksi idässä ja lännessä poluilla mutta ikean spooria ei oo kukaan avannut lapiolla eikä läskit pysty sielläkään meneen
(ihan arvoitus minkälaiseksi keli menee kun lämmin massa pääsee vaikuttaan ensi viikolla)
Suolijärven kielletty polku 10/10.
Särkijärven jää 9/10.
Hallila highway 7/10.
Pehkusuo 10/10. Siellä on nyt sellainen kiekka itse suolla ettei tarvi mennä metsäpolkuja ollenkaan.
Karkunvuoren suunta 8/10.
Hervantajärven polut 8/10.
Muut polut ehkä jotain 7-8 luokkaa. Monet yleensäkin kuljetut polut pehmeitä ja kapeita. Ihmeen vähän porukkaa liikenteessä.
Onko sunnuntaina länsiläskejä liikkeellä? Jotain kevyttä?
Mä oon lähdössä länsipoluille huomenna mutta ennen 11 ei pääse liikkeelle, lunta vähän luvataan että takuupolkuja täytyy varmaan ajella ja kevyesti ku on flunssasta toipuminen menossa.
No koskas olisi startti. Siis lähekkö kotoo 11 vai Tesomalla?
Makin lahden ajeleen. Mutta jos tulee kovasti lunta tupaan, niin ehka tan laskin pitaa pysya kevlilla..
Tesoman uimahallilta 11.00 lähdössä porukkaa, kevyttä ja helppoo polkua.
Mä lähen mukaan. Kauan olis tarkotus ajella?
Sent from my iPhone using Tapatalk
No hallilta hallille meni tänään n 2h ja kotosiirtymät päälle.
Hyvältä kuullostaa[emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kävin eilen kokeilemassa semiläskillä, Ikeassa on sama vika, kuin aina ennenkin – ura on uskomattoman kapea. Tavallinen kuski ei millään pysy pystyssä noin kapeassa urassa. :rolleyes:
Peruspolkuja köröteltiin tänään lännessä 8 kuskia 5 läskipyörää ja 3 kapeerenkaista hyvin tuli kaikki mukana ja polut ajettavassa kunnossa.
Suurkiitos vetajalle. Hieno reitti ja paaosin hyvaa polkua. Mitaan ei jaany hampaankoloon, mutta loppunousussa kylla kapearenkaista noyryytettiin vahan tarpeettomasti...
Atalasta Kauppiin ihan ajettavaa 2,4" nakkikumilla, suojasää tekis kyllä hyvää pohjille.
4,5h tänään ja eilen 4h kyllä läskeily on nastaa, vaikka renkaassa ei oo nastaa. Loppu nousu oli kyl maukas.
Tiistaina, jollei vettä nyt ihan kaatamalla sada ja Helsingistä ehtii ajoissa, voisi käydä tamppaamassa länsipolkuja keskiviikkolenkkiä varten :) Tessun uimahallilta klo 1830 max 2 h. Vauhti porukan mukaan.