-29° aamutuimaan
Printable View
-29° aamutuimaan
Täällä oli vaan -10°C. Mukavaa.
Aamulla 16,7 nyt näkyy 20,8
Miinus 11
________
Rapsakat -15,6°C
-12+ .
Kohtuulliset -12,6°C ...
-16,3 C ja kohta pitäs lähtee lenkille.:( Pakkokai se on kun polut niin loistavassa kunnossa.:)
- 24 Celsiusta
-18.5 normipäivä
-17°C klo 8.53
-15,3 Ei tämmönen vilukissa pysty pyörän selkään hyppään.
Kuopiossa -20, tyyntä ja aurinkoista. Lunta vain viitisen senttiä, metsässä vähemmän, joten routa menee tänä talvena syvälle ja jäistä tulee paksut.
Oulussa 22,8 näytti mittari 7 aikaan nyt näyttää laskusuuntaan 21,6 enään
Keski Suomessa Kanssa -20c jko pyöräl tai kävelyy luvassa tänään:)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
-28 muutama tunti sitten, nyt -25
-23°C muutamat tunnit sitten.
Kaksikymmentäviisi on tuo raja kun laitan karvahatun. :)
- Tämä talvi on siis vielä kuljettu ilman hattua...
-24 C tais olla aamulla kylmimmillään, nyt lepposet -20 C eikä 3 tunnin puusavotta tuntunut ollenkaan pahalta sopivalla pukeutumisella ... Hyötyliikuntaa pyöräilyn asemesta, kun se laji ei tässä pakkkasessa oikeen houkuta :(
-28, alkaa hiljaista miestäkin kohta vituttamaan.
Pakkasta on täälläkin yli kaksikymmentä ja saa nähdä päästääkö kilometreissä yli viidenkymmenen jos takanapa jäätyy
aamulla -26 astetta, mutta nyt enään -22,5 C .. Taitaa tulla kevät :o
-15, leppoisaa täällä etelässä
-15 Keski-suomes kan pyöräkeliä!:))
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Miinus 15
_______
-22. Hyöty-ajoa vaan ei mitään turhia ketunlenkkejä.
-22. Voihan vee tätä pakkasta. Saatanan siperia mistä tääkin kylmä ilma taas hönkii tänne.
^Ihania noi VesaP:n avautumiset :)
Mä katon nykyään aina pakkasen purevuusvaikutuksen enkä niinkään pelkkää lämpötilaa. Tänään moinen indeksi näytti noin -23. Siinä pystyy vielä ajamaan töihin, muttei kyllä mitään pidempiä mutkareittejä.
Kanta-Hämeessä mittari näytti aamulla -24. Purevuudesta en tiedä. Kylmä tuli autossakin.
aamulla -20 astetta kylmää, nyt enää -16,5 :p .. Viikonlopulle jo luvassa hieman lämpösempää pyöräilykeliä , alle -10 asteen :o