Nostin siltanosturilla tonnettain tavaraa.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4
Printable View
Nostin siltanosturilla tonnettain tavaraa.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4
Söin liikaa lihapullia
Halasin vaimoa ja sanoin rakkaaksi.
Menin autolla katon kautta ympäri. Kylläkin simulaattorilla, mutta kuitenkin
Anoin g-klubin jäsenyyttä.
Silakkalaatikkoa Hakaniemen hallista ostetuista suolasilakoista ja siankylkiviipaleista. Ainoa ruokalaji mitä entisajan äijä saattoi kuvitella tekevänsä kaupunkioloissa. (Tosin tosiäijä olisi samalla reissulla käynyt Ympyrätalon Alkossa.)
No hei, mä korjasin sen mopon. Vaikka tattiksen Guru sano, että varaa aikaa 2h asennuksiin äläkä hermostu. (ihanku mä muka hermostuisin herkästi, nyyh nyyh) en tiedä mikä meni oikein. No, vaimo tuli auttamaan ja mä tulin jo takaovella vastaan. Eiks ne mene, se totes? Mä laitoin ne jo. Sen ilme oli semmoinen, eksyneen ja viattoman olone, oli pakko halata ja sanoa jotain tommosta. Toinen oli kuitenkin tulossa toppatakki päällä katsomaan tarvitsenko apua. Menin paniikkiin ja toimin vaiston varassa. Se parituntia käytettiin sitten toisin.
Kattoin elokuvan Machete.
Oli aika äijä.
Ja Jessica Alba suihkussa..
Sahailin moottorisahalla kuormalavoja takkapuiksi tunnin ajan. :D Lenkin jäädessä lyhkäseks rengasrikon takia hieman hyötyliikuntaa :)
Huusin APUA!! Keittiössä. Ensimmäinen kerta elämässä. Käsi lipsahti uunin puolelle ja sormi osui semmoisen hehkuvaan vastukseen. Taas saan reenaa vasuria.
Kaaduin aamulla aika pahasti ja sattui, mutta jatkoin silti jäljellä olevat n. 13km työmatkan töihin. Kohta ajan kotiin mutta varmaan pitäisi syödä buranaa
Hain paikallisesta A-kaupasta yli tusinan erilaista jouluolutta. Siinä on tämän äijän ainoat jouluvalmistelut. No, ehkä joka toinen joulu pesen myös saunan. Äijämäistä siinä hommassa on se että lauteiden alla on h******n ahdasta.
Iltasella vaihdoin kaaraani pentsiinipumpun,parkkiksella ja fikkari suussa.Lopux oluella höyryt kurkusta alas......
Täysin sama homma. Tuli aika ruma osuma katuun aamulla, mutta jatkoin urhoollisesti töihin asti. Joka paikkaa särki ja tunsi miten veri tarttui vaatteisiin monessa kohtaa. Tankokin vääntyi enkä saanut sitä suoraksi, joten ajoin sitten vinossa olevalla tangolla loppumatkan kun en jaksanut kaivaa työkaluja esille. Nyt vaan särkee paikkoja niin paljon että tulee tosi tuskainen kotimatkapyöräily, ensi yöstä nyt puhumattakaan.
Samalla sain hyvän muistutuksen kypärän tärkeydestä. Jos ei olisi ollut potta oikeaoppisesti päässä niin nyt olisi jokseenkin varmasti vähintäänkin aivotärähdys ja rivi tikkejä päässä. Nyt selvisin rikkoutuneella kypärällä eikä päähän tullut naarmuakaan.
Tsemppiä! Ja hyvä jos/kun ei käynyt kuitenkaan tuon pahemmin.
En halua masentaa, mutta mua ei eilen sattunut (kotimatkallakaan) yhtä paljon kuin tänään aamulla. Nyt on lonkka/persaus ihan sikakipeä, ja tulin autolla töihin... Ups, sitä ei olisi kuulunut todellakaan tähän ketjuun kirjoittaa. Mutta näin :)
Ylläolevalla perusteella Hiskissäkin oli äijää: http://hiskikanerva.blogspot.fi/2013...ita-luita.html
Mä kävin siirtämässä naapurin vanhan rouvan "kamalan painavaa" jääkaappipakastinta. (Tein samalla myös tarvittavat siivoushommat, mutta siivoaminenhan muuttuu äijäksi vasta kun tarvitaan tai tarvittaisiin haalarit, suojahanskat ja happinaamari...)
Kauhan sain raavittua pikkukivien kanssa temutessa pas2.
Kihlasin avopuolison.
Asensin ulkopistorasian mökille. Ilotulitusta odotellessa ...
Kaadoin ja pätkin tuulenkaataman konkelin
Söin sellaista chipotlea, että purkkikin oli hapettunut reunoilta. Ja kyllä, se polttaa ainakin kahdesti.
Hyvä chili poltaa aina kolmesti (sisään mennessä, sisällä ja ulos tullessa). :)
Ja ettei ihan offtopiciksi mene niin... Makaan sohvalla ja lauon pikkunäppäriä ohjeita, kun puoliso kokkaa.
Grillasin porsasta vartaassa ja kuuntelin Gösta Sundqvistin Koe-eläinpuistoa aamupalaksi.
Halkonut kirveellä polttopuita -24 asteen pakkasessa.
Parin kilon pala kassleria lihatiskiltä mökille savustettavaks. Riittää just tällaiselle vähäruokaiselle kasvissyöjä-pikkumiehelle.