Varmaan. Toisaalta satunnaista kävijää saattaa harmittaa/kummastuttaa kadonneet ketjut. Osassa on ollut ihan asiaakin.
Printable View
En ymmärrä miksi ei voi vain poistaa niitä viestejä, jotka kokee epäasiallisiksi? Ja laittaa siitä joku maininta, että siivottu on?
Mun mielestä moderointiin kuuluu ilmoittaa syy poistolle. Kyllähän eri liikuntalajeissakin tuomarit puhuvat pelaajille ja varoittelevat että ota iisimmin seuraavasta rikkeestä rangaistaan.
Li Andersson näyttää ja kuulostaa aina siltä kuin sillä olisi maha kipeä
Oikeastaan eilen, mutta ei yllättänyt, että syyspimeässä on suurimmalla osalla vähäinen kiinnostus omaan näkymiseen tai näkemiseen. Sitten on niitä joilla ei kiinnosta kuin oma näkeminen ja liikutaan valopallona. Vähemmistössä on ne joilla on fiksut valot ja oikein.
^ Mulla on sellainen tuntuma, että elokuun loppupuoli ja syyskuu ovat tässä suhteessa pahinta aikaa. Yhä aikaisemmin alkava hämärä yllättää osan kesäpyöräilijöistä ja osa taas tuumaa ettei valoja kannata eikä tarvitse hankkia niiksi muka harvoiksi kerroiksi, kun sattuu pimeässä ajamaan ennen kuin fillari laitetaan talviteloille. Tai jos joku valo laitetaan, niin sellaiseksi kelpaa mikä tahansa miten tahansa käytettynä.
Ei yllättänyt että pilvettömän yön jälkeen aamulla oli viileää ja että lämpimien päivien jälkeen tuommoinen pieni viileyskin tuntuu kylmältä.
Eilen ei puolestaan yllättänyt se että pimeä yllätti:cool: Eikä oikeastaan sekään että puoli kahdeksan aikoihin vastaan ajanut fillaristi oli vielä kevyemmin pukeutunut kuin minä (eli pelkissä lyhyhihaisissa).
Kuovipolulla (tai firelanz, opulus) on taas uus nickki.
Kauanhan se sinulla kesti huomata:rolleyes:
Siinä ilmeisesti kävi niin että:
(1) F. Kotlerburg ehti edelle enkä parhaalla tahdollanikaan kyennyt vastustamaan ilmiselvää minulle esitettyä kutsua,
(2) olin niin tavattoman utelias näkemään jaksaisiko sellainen aivan yhdentekevä pikkuasia vielä tuntua joistain foorumilaisista niin merkitykselliseltä että siitä kannattaa jauhaa (samaan aikaan kun foorumilla esiintyy kaikenlaista muuta mihin voisi ja ehkä olisi syytäkin puuttua, mikäli foorumin hyvinvointi todella kiinnostaisi),
(3) havaitsin että mulla on entistäkin vähemmän muuta tai sitä oikeaa elämää, niin olihan minun aivan pakko rekisteröityä tänne uudelleen,'''
(4) asiaa jonkin aikaa vakavasti harkittuani tulin siihen tulokseen että olisin vielä suurempi pelle, jos istuisin jokseenkin naurettavana pitämääni pannatuomion,
ja/tai
(5) foorumia jonkin aikaa seurattuani totesin että on suorastaan velvollisuuteni tuottaa sisältöä henkitoreissaan olevalle foorumille, damn the consequences!
Valitse mieleisesi!
Edelläolevalla pääsisi podiumille selittelyn mm-kisoissa.
Herralla lienee valmiiksi jo muutkin podium-sijat.
^eli siis mm. selittelyn mm-kisoissa?
Lauantain sääennuste on muuttunut ihan pas2. Toki näin, kun oli tarkoitus ajella joku kiva sorkkuretki.
Noh, pitänee livistää perjantaina ajoissa töistä ja rullailla joku pikainen perussatku lokakuun pakkosatkuksi sitten. Kerpele.
Fundamentalistien kanssa huumori on huomattavan vaikea laji.
Aleksanteri Kivimäen ylimielinen virnuilu ärsyttää edelleen.
Kuinka vaikeaa Postille on yhden paketin toimittaminen. Saksasta Suomeen 3pv. Nyt 4pv Suomessa eikä vieläkään toimitettu.
^Noin se yleensä menee ja monasti tuosta kymmenen kilometrin päästää saattaa kestää kaksi päivää kunnes noutopisteessä tai jakelussa.
Dösä tuli liikenneympyrään Espoossa minun kanssani yhtäaikaa ja sulki pitkäkäksi ajaksi suojatien, etten päässyt siitä kulkemaan.
Ulkona tuulee sikana.
Piti kohta lähteä lenkille, mutta oli niin hyytävän kylmä lounaskävely, että pisti miettimään...
^Samat mietteet. Taidan jättää tältä päivältä väliin. Kaunis auringonpaisteinen keli, mutta tuuli on hyytävä koillisen suunnalta.
^Ok hyvä, jos sääkin skippaat niin mulle ei tule huonoa omatuntoa :) Eihän tuonne pakko ole lähteä.
Joku tietenkin kohta ilmoittaa lähtevänsä perjantaisatkulle tjsp. ja sit alkaa kaduttaa oma päätös.
Edit: kävin kuitenkin
^ Mun oli pakko lähteä. Jääköön nyt syy tällä kertaa sanomatta.
Kylppärin saumojen uusiminen on just niin ankeaa kuin muistinkin. Pikanttina yksityiskohtana rakennuttaja on valinnut muutamiin kohtiin lasitiiliä.
Jossain tuolla Lapissa* kaupungin päättäjillä on näin järkeviä kantoja kliks mtv3
Kontra kotoani kun torstaina kaupungin tuore budjetti saatiin sovittua valmiiksi.Lainaus:
Pyörätiet ovat aurauksessa korkeampi prioriteetti kuin ajoradat
– Meillä on sellainen historia täällä Suomessa, että olemme priorisoineet ja edistäneet autoliikennettä viimeiset viisikymmentä vuotta ja nyt sitten viime vuosina ollaan alettu huomaamaan, että autoliikenteestä aiheutuukin ilmastopäästöjä ja merkittäviä kustannuksia. Meidän kohtuu kunnianhimoisiin ilmastotavoitteisiimme ei voida päästä, ellei me saada autoliikenteen määrää pienennettyä.
kliks hsLainaus:
Helsingissä saatiin aikaan budjettisopu, pormestarit tyytyväisiä: ”Pienoinen onnistuminen”
Sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen apulaispormestarin mukaan hyviä linjauksia ovat muun muassa töpseliÄudien latauspaikkojen lisääminen ja laidunkenttien riittävyyden varmistaminen.
https://bbs.io-tech.fi/styles/hymiot...0_anim_gif.gif
*vahvasti subjektiivinen mielipide, en perustele.
Lämmitysöljyn hinta ei ole laskenut vaikka kovasti olen odottanut
..ttu taas flunssassa… eilen vedin lenkin metsässä ja ihmettelin, kun veto on hieman kadoksissa, mutta kerrankos se. No, yöllä heräsin järkyttävään hikeen, kaikki märkänä. Aamulla pää kipeä ja kurkku karhea. Semmottis…
^ Sun olisi pitänyt vaihtaa pyjama ja petivaatteet kuiviin:cool: Eikä ainakaan jättää ikkunaa auki...
Minuun iski jokin virus vähän samaan tapaan torstaina: aamulla olin vielä pirteä, iltapäivällä vilutti yhtäkkiä siihen malliin ettei kuumemittaria tarvittu, alkuillasta olin jo ihan tööt ja nukuin sitten kellon ympäri (mitä nyt kerran heräsin samaan kuin sinäkin). Sunnuntai oli sitten ensimmäinen ihan siedettävä päivä eikä eilen ollut lämmönnousua enää illallakaan.
Se ei yllättänyt että tänä aamuna mittari näytti 37.2°C...
Ostin taannoin kahteen työmatka/asiointipyörään uudet halpis kiekot (kesäksi alle). Navat ovat Shimano Deore HB/FH-M525-A joissa perinteiset irtokuulat ja kartiot. Entuudestaan oli tiedossa, että Shimano säästelee vaseliinissa. Tänään avasin navat ja vaseliinia oli todella minimimäärä, eli ei Shimanon kitsailu yllättänyt. Kun pyörillä ajetaan kelissä kuin kelissä, niin olen suosinut teflon pohjaista vettä hylkivää Weldtite tf2 bike greasea, jota ei voi suoraan lisätä Shimanon rasvan päälle. WELDTITE TF2 BIKE GREASE TEFLON (125ML) / Weldtite - Oy Huntteri Ab. Vanhojen rasvojen putsaus ja uudet teflonit sisään. Aika suuritöinen homma. Pari tuntia meni.
Vähään kuivempi keli viikonloppuna, niin arvasinkin että töissä on lämmitykset retuperällä. Konttorihuoneen mittari näytti töihin tullessa +11, meinaa siinä istumatyöläisellä näpit kohmettua... Onneksi huoneesta löytyy sähköinen lisälämmitin.
Koska minä niin pätee kaikkiin muihinkin.