Iso pystypeukku tälle!
Sent from my D5803 using Tapatalk
Printable View
Iso pystypeukku tälle!
Löytyy täältä...
Älkääs, kuulkaas, ihan sieltä kärmeslahdesta löytyy samanlaisia herrasmiehiä kuin siilistäkin, hyvin Sammy tahdisti vauhtia niin että hapottava naisihminenkin pysyi vielä perässä... Te olette te herrat vaan niin kovia kilpailuvietin nostattajia, että Sammyn on pakko yrittää karistaa teitä kannoilta.
Varmaan ei tänään metsässä jonossa ajelua luvassa koska: ilmankosteus? Vai onko täällä asennetta muutettu. Harmaus on parasta.
Taidan huomenna seurata kyrdiksen tämän aamuista esimerkkiä ja poljeskella huomenna töihin. Sokerista olen ja sulan metsään, jos siellä on märkää :)
Minäkin jätän väliin. Aamulla olis kanssa tarkoitus lähteä Kyrdiksen peesiin. Jos ei sada...
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Ei pysty paita kastuu. Ja aamullakin herroiksi autolla töihin. Anteeksi heikkouteni.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Kävin sadepäivän kunniaksi aukaisemassa ARVON kanssa pyöräilijöille vähän uutta polkua ( tai oikeastaan umpeentuneen polun raivaus ). Siellä oli lunta, hiekkapolkua, neulaspolkua, synkkää kuusikkoa ja louhikkoa. Jos joku löytää polun näillä vihjeillä niin lupaan tarjota Patikkalammen laavulla hyvät hillosmakkarat!
Linkki +tekstiä
Joo tuokin pitäis raivata, mut ei vielä makkaran maku tullut suuhun. Eli ei tärpännyt. Hyvä että annoit mahkuja muillekin. Eikä tuolla ole louhikkoa!
Olisko tämä
Tosin tuolla ei ole hiekkatietä...
Empä tiedä kun en oo vielä mennyt tuota kautta. Tuolla on lunta ja jäätäkin vielä. Ensin piti arvata samaa kuin Tirsintarsi...
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Minä vielä ehdotan tuollaista ja sitten luovutan ja menen häpeämään komeroon.
On näläkäsiä pyöräilijöitä, söisittä välillä munks munksia niin tartteis arvuutella makkarantuskissaan. Mää tietäisin jos ossoisin arvata oikein mutta ei hiillosmakkara maita, mieluummin sisäfilleitä.
Kyrdis itse asiassa tietää tuon polun!!!!! Sisäfile kauhian hyvvee, mut tyyristä.
Ainakin, kun patakukkulalta lasketaan alas ja ennen huoltokoppia vasuriin polulle ja lähdetään lampea kiertämään golfkenttiä päin, niin sisälti aika runsaasti tuulen kaatoja. Menikö sinnepäinkään?
Ei natsaa ei.
Ne on jo korvamerkitty kyrdikselle ne nakit prkl :(
Eihän sille krantulle tuntuna kelopoovan makkara. Piffiä, Piffiä perhana.
Ei kyllä toimi enää pää eikä jalat kun Samin perässä työmatkat. Ei maistu makkarat mutta parin viikon unet ja lepo tekis nyt terää.
Jaa, yritin liikkua samoihin aikoihin mutta enpäs yhyttänyt teitä... Ihan liian kovaa ootte siis ajana!
Määki halusin krhn krhm lrhn renkaat alle. Ei vielä ota mihinkään mutta eiköhän ne veny tai sitten nuo ei tubeless redit on vähän kaposemmat
http://i280.photobucket.com/albums/k...428_191617.jpg
Minä veikkaan että meillä on siinä takakolmiossa jotain eroa. Sulla mahtu silloin tuohon Loukin ja mulla se otti kiinni. Sen lisäksi Salsa ilmoittaa nuille rukoillen 100g paino eron.
Kyllä se mullakin mahtuisi leveyden puolesta mutta se tulee niin eteen että se rupeaa ottamaan kiinni sinne eteen mistä se kapenee.
Nappoo kuva tuosta satulaputken takaa alaspäin niin näen miten lähelle se tulee.
No voi nauta, sullahan mahtuu ne sisäfileetkin tuohon väliin!!! Mulla se tulee niin lähelle että nuo karvat hipsi juuri ja juuri kiinni. Kyllä sulla on tuo takakolmio pitempi kuin mulla. Ei kerenny sit tänäänkään lenkille, kun piti kuskailla jälkikasvua sinne tänne. Ois ollu kiva käydä vähän vetelee salapolkua ennenku muutkin löytää sen, sithän siellä on semmonen ruuhka ettei sekaan mahdu.
Asiasta toiseen ja kolmanteen. Vieläkö se Tirsintarsin haluaa tutustua siihen riippumattoon, lupasin palata asiaan kun kelit alkavat lämmetä?