Postipate toi iPhone 11 Pro Max-luurin. Nyt odotellaan vielä kuoria ja näytön suojalasia, niin voi ottaa käyttöön ja laskea iPhone 7 Plussan eläkepäivilleen.
Printable View
Postipate toi iPhone 11 Pro Max-luurin. Nyt odotellaan vielä kuoria ja näytön suojalasia, niin voi ottaa käyttöön ja laskea iPhone 7 Plussan eläkepäivilleen.
Vika asiakastapaaminen hoidettu ja nyt 100 % lomalla seuraavat kolme viikkoa. Kymmenen päivän keliennustekaan ei näytä hassummalta.
DNA hubin ilmoitus "Tästä ei selvitä uudelleenkäynnistyksellä, olethan yhteydessä asiakaspalveluun", kun kokeilin huvikseni, että mitäs toimintoja omaksi maksettuun hubiin jäi jäljelle palvelujen irtisanomisten jälkeen.
:) tosikivat kauden ensimmäiset kututalkoot. Oma reittiohje vei nopeesti perille ja sai tehdä ihan tarpeeksi hommia, lisäksi nähtiin pikkuisia taimenenpoikasia, yksi lohipoikanen ja ahven-vauveleita. Vasen olkapää ja käsi ei mitenkään erityisesti kipeytyneet.
Eilen tosin, mutta Niemen muuttopalvelu! Nopeaa, ammattitaitoista ja mukavaa touhua. Samat sanat myös ennakkoviestinnästä, muuttolaatikoiden hakemisesta ja palautuksesta. Ei koskaan enää talkoomuuttoja kaverin pakulla.
:) ja tosikiva kauden eka nahkiaispäivä Nakkilassa. Koko viikonloppu oli ihan täydellinen ja kaikki meni paremmin kuin hyvin. Sain aamulla vielä litran vadelmiakin.
Ja hoksasin että eilen maksettu palkka ei varmaan näkynyt vielä tiliotteessa..( toivottavasti ).
haa, olen saanut kirjaimellisesti puristettua painosta sen kilon pois :D heti kun tuumasin että antaa olla - kyllä talkoissa syödä pitää, ja Nakkilassa nahkiaisia ( tosin en kotona sitten syönyt kuin marjoja )
Paikallinen lamppukauppa. Muuton jälkeen katseltiin kattolamppuja uuteen kotiin ja IKEAssa näkyi olevan potentiaalinen makuuhuoneeseen. Klikkasin netissä lampun ohjetta, 24 sivua. Yhden yksinkertaisen lampun ohje! Näkyi olevan räjäytetty aivan atomeiksi, eikä mukana ollut pistoketta, olisi luonnollisesti ollut lisävaruste erikseen. Piipahdus lamppukauppaan reilun kilsan päähän. Molemmat tarvittavat lamput löytyivät ja myyjä kysyi, kuinka paljon haluamme johtoon korkeutta. Hän laittaa valmiiksi, ei maksa mitään. 85 cm koukusta lampun alareunaan, kiitos. Nipsnaps ja lamput mukaan koottuina ja vielä polttimot kaupan päälle. Lenkit koukkuihin, töpseli kattoon ja hyvin valaisee. Kivijalka 6 - nettikaupat 0.
^samankaltainen, tosin viime viikolta. Piti saada 4 kappaletta sellaisia S-kirjaimen näköisiä juttuja jotka ruuvataan ulkoseinään ja joilla saa ikkunaluukut kammettua auki-asentoon eikä tuuli paisko. Täällä pöndellä on kaikissa taloissa sellaiset mutta kukaan ei tunnu tietävän miksi niitä kutsutaan. Edes naapurin kaikkitietävä eläkeläismies ei tiennyt, saati sitten nuoremmat. Miten mä siis noita sitten intternettikaupasta haen jos en edes nimeä tiedä? Kääk! Nämä siis olleet hankintalistalla jo ainakin vuoden.
Mut hei, mullahan on puhelin ja siinä kamera. Foto yhdestä mallikappaleesta, räps. Rautakauppa - sellainen vanhan hyvän ajan jossa kamat pyydetään tiskiltä - on ruokakaupan vieressä. Oliko vähän helppoa marssia sisään, näyttää kuvaa puhelimesta ja "näitä 4, kiitos!". Meni joku 30 sekuntia ja näitä aarteita oli ne neljä siinä tiskillä. Laittoi myyjä vielä neljä proppua kassiin "kun näin isoja ei joka työkalupakista löydy".
En edelleenkään tiedä miksi noita kutsutaan mutta hyvin asentui ja hienosti toimii! Rautakauppa rulez OK, erityisesti propuista muistuttamisen vuoksi...säästyipä yksi rautakauppakeikka.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Kohtapuoliin lähden elämäni ensimmäiselle 100km maantielenkille.
Aurinko paistaa.[emoji3508]
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
Peukkua lenkille! Siellä Keski-Suomessakin näyttäisi tulevan kaunis päivä.
Aja millä ajat mutta aja kunnolla - erään partakonemerkin mainos - sopisi hyvin palstan motoksikin...
Hyvälle tuulelle tulee ajatus satasen päivästä, peukut täältäkin, omalle päivittäiselle tosin lyhyemmälle lenkille monta kampikierrosta kevenee.
Kyllä tosiaan sää suosi, oli mahtava lenkki. [emoji3508][emoji3526]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1f2403fab2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...55db10eec5.jpg
Surkeahkoa viikkoa paransi vähän se että käväisin aamulla rannassa varmistamassa että Suomenlahden horisontti on suorassa. Istuskelin hetken, kuuntelin ruovikon suhinaa ja variksen raakkumista. Parempi fiilis tuli, vaikka maisemapaikalla olikin typerysten jättämiä tupakantumppeja. Viimeksi keräilin niitä tyhjään eväspussiin, nyt ei ollut mitään mihin olisin kerännyt.
Perjantai, perjantai...
Maasturin keskiö on pitänyt ylämäessä outoa ääntä; sen takia jo puhdistin sen kertaalleen ja kiinnitin polkimetkin uudellleen kampiin. Silti ääntelee.
Tänään laitoin lenkille eri ajokengät jalkaan ja keskiö oli ihan äänetön. ;)
Seuraavaksi pitää sitten voidella ne ääntelevät kengät.
Vaikka aamulla satoi kaatamalla ....:) niin eipä satanut kututalkoissa, saatiin just talkoiltua ennen kun alkoi taas kunnollisemmin sataa.
Ja "Pacific lamprey"-kuvalla oli FineArtAmericasta saatavilla uusia tuotteita! tilasin mukin ja teepaidat ( Pacific lamprey on yksi suosikkilajini nahkiaisista )
Haloin valosapelilla musiikin tahdissa tulevia palikoita.
Rento iltajooga.
Loppuvan listan viimeisen yövuoron jälkeinen laskennallinen lisävapaa😀
Poistin läppärin kannesta kaikki tarrat ja kokeilin miten laserleikkuri polttaa siihen kuvan. Hyvin onnistui, eikä konekaan tykännyt huonoa.
Edit: blogissa vähän tarkemmin miten tämä hoitui.
https://i.imgur.com/SorWDSC.jpg
Se että ajoin kavereiden kanssa kaatosateessa piristi tylsää päivää.
Voimansiirron päivitys perintösinkulaan oli onnistunut projekti.
Työmatka yötä vasten oli "neitsytmatka"; vastatuuleen voi olla vähän kireä...
Harvoin menen yövuoroihin fillarilla, loppukesästä vielä valoisalla ja hyvällä
säällä paluukeikka voi olla aivan parhautta.
Siskon koronatestin vastaus. Negatiivinen.
Toi fiberin läppärin kansi on hieno.
Se, että tänään pääsee taas samaan ihanteellisen ilmaston paikkaan koko päiväksi kun eilenkin. Kiireesti aamiaiselle :)
Kolarivammat on jääneet odotettuakin vähäisemmiksi, paranee hyvää vauhtia mikä ei ole mulle tyypillistä. Kohta uskaltaa toiselle reidellekin laittaa ihan tosissaan painoa, jos vielä tän viikon malttaisi hiukan varoa.
Se, että lähdin lähes optimisäässä ajelemaan reilun neljän tunnin lenkin.
Nelipyöräisen päivittäminen suht tuoreeseen, tällä leijuu ihan itsekseen kotvasen aikaa :D
Haikara.
Lensi tilusten yli melkoista meteliä pitäen :)
:) kututalkoot. Hieno talkoopaikka ja sain viedä sähkökoekalastetut kaksi kivennuoliaista takaisin jokeen. Koko ajan olen halunnut saada tehdä tän operaation ( viedä pikkukalat takaisin ). Nyt oli hyvä grillaaja kun eväät paistettiin tarpeeksi kuumaksi. Vasen olkapääni on kestänyt jo kolmet talkoot oikein hyvin, vähän ihmetyttää että lihakset ei ole ollenkaan kipeytyneet ja ei ole tullut tunnetta että "ei jaksa enää", mutta on mun pyörälenkitkin pidentyneet niin jos kunto on kokonaisuudessaan sitten parempi.
Paluumatkalla pikku orava....ei, kärppä! ehti tien yli, takana ajoi auto niin lähellä että ei olisi voinu mitään äkkijarrutusta tehdä.
Kututalkoot on ylipäätään tullu kyllä tosi tarpeeseen; toivottavasti mun talkoilu auttaa edes vähäsen luontoa, kun luonto on auttanut mua niin paljon.
Niin epämuodikasta ja harhaoppisen materialistista se onkin, uudenkarhea Audi. ^Sen verran ympäristölle myötämielinen, että kuluttaa noin 15% vähemmän kuin edellinen...
Mark Chapmania ei päästetty ehdonalaiseen.
Ettei enää tuntunut niin kovin pahalta kun vähän pyöräili
Kävin otattamassa ferritiinin ja sehän oli hurjat 17. Onhan tässä muutama vuosi vierähtänyt monenmoisten oireiden kanssa ja vihdoin tuli ainakin (osa)totuus selville.
Josko tästä saisi ihtesä vielä kammettua ihmiseksi. Mutta ennen kaikkea hyvä uutinen, kaikki muut arvot olikin aika priimaa, hb:kin 129 (joka vitnessaikoina oli kyllä aina päälle 140).
Keväältä siirtyneet lakkiaiset ja valmistujaiset. Säät suosivat ulkotoimintaa, joten riskiryhmäläisetkin tunsivat olonsa mukavaksi. Muutenkin päivä kokonaisuudessaan sujui mainiosti.
Viime aikoina se, etten ole päätynyt Ei se ole tyhmä joka pyytää -topikkiin. :)
Hienoa, pääsin kotiin kuivana ja ....sade alkoikin vasta sitten.
Ja kotimatkalla mä ohitin sen kinneristin :D mukava myötäinen niin pääsin meneen, totesin siinä ohittaessani että nyt kuule mä meen sun ohitte.
Tulipahan käytettyä isoa vaihdetta vaihteeksi, sain töitä - oman alan töitä (leveähymiö)
^ [emoji1303][emoji1303][emoji1303]
Onnea molemmista! Minä en ole päivääkään tehnyt oman alan töitä, mutta enpä valita - parempi näin. Mutta on se hienoa kun noinkin osuu ja kun vielä itse on siitä onnellinen.
muoks; vakuutusrahat kolahti tilille, en kyllä kaikkia kosmeettisia vaurioita korvaa, ei se pyörä mikään näyttelyesine ole.
^^^ jne. MäkiHiirelle onnittelut. Mä olisin iloinen jos saisin ei-oman alan töitä, mutta hyvä että on edes vähän jotain töitä...
Kännykän laturi-asia selvisi. Isän vanhan kännyn laturi sopi :) ja sain tehtyä "rengassulkeiset" ja hoidettua asioita ( 7 asiointikohdetta). Huomenna on sitten vaan mukavaa työtä, nimittäin kututalkoot. Ei nyt pitäisi ainakaan kaatamalla koko ajan sataa.