"What is a Gravel Grinder? A Gravel Grinder is a race or ride that..."
Hyvänmielen tapahtuma toi Fiskars GG oli kaikkine oheistoimintoineen ja kärkeä lukuunottamatta nimenomaan itseään vastaan kisaamista. Sinne muodostui monenvauhtisia porukoita ja tuskin kovin moni yksin joutui ajelemaan. Kyllä mä suosittelen osallistumaan, vaikka chillaillen ajellen, ellei sitten numerolapusta ja ajanotosta maksaminen tunnu typerältä, jos ei meinaa edes itseään vastaan kisata. Tällaisiin ja muihin tapahtuminen osallistuminen antaa pidemmän päälle musta enemmän puhtia ja intoa harrastamiseen kuin mitä esim. kalustohankinnoilla saa aikaiseksi. Jos saa elää niin vanhaksi, että joskus istuu kiikkustuolissa muistelemassa elettyä elämää, niin väittäisin, että ei kukaan muistele, millaisia fillareita on elämänsä aikana omistanut, vaan sitä mitä niiden kassa on tehnyt. Money well spent, imo.
Oli muuten hyvä toi pullovinkki tossa linkin tekstissä. Mä tajusin matkalla olevani vähän uhkarohkea, kun olin yhden pullon taktiikalla liikkeellä pitääkseni ylimääräisen painon minimissä. Jos se olis huomaamatta tipahtanut, niin olis tullut kuiva ajo. Toinen teline ja pullo itsessään ei juuri mitään paina eli kaksi puolitäyttä pulloa ens kerralla.