Kysytääs täältä kun teitillä on kumminkin kaikkea. Onko kellään 27,5 takakiekkoa ihan vanhanaikaisella pikalinkulla? Huvittaisi kokeilla sopiiko semmoinen oikeasti tuohon wanhaan notkupyörään, kun on mittauksen mukaan ihan hilkulla että menisi.
Printable View
Kysytääs täältä kun teitillä on kumminkin kaikkea. Onko kellään 27,5 takakiekkoa ihan vanhanaikaisella pikalinkulla? Huvittaisi kokeilla sopiiko semmoinen oikeasti tuohon wanhaan notkupyörään, kun on mittauksen mukaan ihan hilkulla että menisi.
:) Jos uskoo puolet netin kehuista ja kolmanneksen haukuista niin ihan satavarmaa keulaa ei oikein olekaan. Piket vaikutti alkuun yllättävänkin toimintavarmoilta mutta nythän niissäkin on jotain kolinaa havaittu. Murhetta tarjolla joka merkillä, varsinkin jos johonkin kevytmalliin näppinsä iskee, ei enää kiinnosta iskeä sormia lämpimään sukulaatiin edes joka toinen kerta. Tuo nykyinen fuusiokone ei kehuja ansaitse sisuksiltaan mutta on jotenkuten toimiva (yhdellä vauhdilla) ja luotettava, toki vaihtuu ensi kesäksi kuitenkin johonkin toiseen...
Yllä oleva ei ehkä ole oikeustoimikelpoisen henkilön tekstiä, viikonlopun testailuissa karvakengänsuoja+kesäkenkä tuntui nimittäin paljon paremmalta kuin Celsiukset.
Vain kaksi sanaa, Lyrik.
Maineestamme huolimatta meiltä ei vissiin ihan kaikkea pervoiluvarustehömpötystä löydy. 275 on kuitenkin joku ohimenevä muotijuttu......Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti lansive
Maineen pelastamiseksi, vakaasti mit-vit -osastolle menevä video hra IsoltaKiveltä korjaamaan tilanne:
http://vimeo.com/79572828
edit: http://vimeo.com/79572828 niin näkyy läystäkkeilläkin.
Tässä melkein haiku: emmätiä sopiiks se.
Jep. Siitä saa ihan hyvän kun heittää sisukset kankaalle ja laittaa tilalle Avalanchen vaimentimen.
Pahiksen keulanosto-ohje (jolla maksimoit hyvällä keulalla ajetut tunnit):
1) jos on varaa hankkia vain yksi keula, osta mikä vaan (paitsi ei BOS)
2) jos on varaa hankkia kaksi keulaa, osta kaks BOSsia
Olipas päräyttävä video. Emmää vaan uskalla omalla 456:lla kaahata tuolleen kuin hra Oxley.
Mutis hoiti kuntoilijan murheen ihan vaan lukkopihtien voimalla minuutissa. Sitten turistiin niitä näitä pari tuntia ja uskoteltiin ja huijattiin yhtä viatonta, että läskillä voi tehdä yhtä ja toista. Kyllä on Mutiksella hyvä säätämö, tilaa, lämpöä ja valoa riitti yllin kyllin ja eläinmaailma ystävät (valtava dogi ja mukava kissa) pitivät seuraa. Paa Mutis mieleen, jos en itse enää muista kun kohdataan, jotta se on kahvi ja munkki mun piikkiin.
Käytiin Markuksen kanssa ajamassa vierumäen MTB rata, on korson pojat tehneet hienon radan,mielenkiintoisia kivikkoja pari droppia ja hyvä noin 4km lekki. Oli mielenkiintoinen havainto osassa reittiä oli maa jäässä . kivasti spoorit ohjas ihan vääriin suuntiin . reitistäalkuosa jotenki tuntui raskaamalt kuin loppu lenkki. Valojen kassa oli oikein hauskaa
En ole yleensä kauheesti näistä piitannu joistain senteistä, mutta ainakin sininen sika meni jotenkin mahottomaks lyrikillä (170mm travel ja 555mm a-c, jos oikein muistan). Alimittanen jousi IMHO ole keino, menee mahottomaks. Mut toivottavasti kombo skulaa kivasti, siassa en ehtiny siihen tottumaan ennenkö uskoin, ettei toimi. En kyllä kokeillu kuin yhen lenkin eikä se nyt ihan ajokelvoton ollu. Sitte taas El Guapo toimii ihan mahtavasti 150mm (528mm lienee) keulalla vaikkon olevinaan liian matala keskiö ja mulla vielä asteen slacksetti. Parhaus on sentään subjektiivista, joten eipä muuta kuin onnea ruosteelle! Siellä olis joku happy meal tarjolla nytkin uk:ssa, mut en kyllä näköjään edes melkeen tarvii.
Think positive
https://lh4.googleusercontent.com/-b...-11-16-069.jpg
Minä ilmeisesti tulkitsin Pahiksen hierolygfin <550 väärin. Hra taitaa itse tarvita keulan, jossa on minimissään tuollainen ac-mitta. Interwebistä hutkin ja tutkin ja minusta tuossa dt:n keulassa on vain 525 ac-mitta eli ostoksen järkevyys palautui taas täydelle tasolle. :)
^^^^ markon kuvan hengessä kuivan kelin kuva eiliseltä, k-puistossa on reilusti puuta nurin. Härveli kuvassa vain mittakaavan vuoksi.
https://lh5.googleusercontent.com/-W...0/IMG_0466.JPG
Heikonpuoleisia puita siellä on.
Ei ole entinen puistonvartia antanut lannotetta tarpeeksi kun puut ei kestä.*heh* vai Pahisko siihen törmännyt ja tuottanut vahinkoa metsälle.
^
Siit radaltahan lähtee suurinpiirtein joka ilman suuntaa polkuja jos haluu välillä kävästä radan ulkopuolel.
Hirveeeeeen mukavaa olis kasailla noita ajokkeja eri kokoonpanoihin sekalaisista osista jos en olis niin heeeeelvetin hyvä piilottamaan noita osia joka puolelle tonttia ja taloa.
Sedät on ihan pilalla - ennen vanhaan jemmailtiin putelei ja nykyään palikoi.
^ei huono vinkki, jos plot siirtäiskin piiloon niin jäisivät vähemmälle käytölle.
La 23.11 klo 10 Ylläshallin parkkikselta lähtö kohti itää. estoa 3-5 h rippuen missä kaikkialla käydääm , ainakin mustavuori ois tarkoitus kiertää mahdollisesti Kasavuorellakin käydään, matkasvauhti rauhallinen. matkalle osuu kaikenlaista teknillistä maastoa. Tervetuloa
^kylläpäs pukkaa nyt ajoa lauantaille... MTBCF:n pikkujouluajot, CCG:n Le Mans... ja tämäkin vielä...
Kaappeja kaivellaan... löytynyt mm. 120cm kuskille lyhyet ajohousut ja minua isommalle (tai syndit alle) kuskille sopiva RF:n paita:
http://www.raceface.com/i/directory/...rsey-white.jpg
kaikki uusia ja halavalla..
mutta misä helekkarissa on Thomssonin varapultit ja Hopen 20mm adapterit..
Miks sulla on noita paitoja kaks?
Todella tyhmää ostaa kaksi väärän kokoista.
Kaksin aina kaunihimpi. Vaikka oliskin vääriä. Paitsi Ruotsissa.
^Saahan sitä kuuseen kurkottaa mutta huonolla tuurilla kainalossa on sitten string-Emil ja Papa Emeritus II siskosten sijasta.
Yllättäen Vyöhykkeellä™ on 20mm varapultteja ja Thompsonin adaptereja. Olisin helistellynä mutku numerokoodi meni edellisen kalikan mukana, vanha ja rakas puhnuni toki toimii edelleen.
Kilin kellot kanssa. On one ryssi mun tilauksen tuosta DT Swissin keulasta. Aika paksu oli selitys, ei muka löydy mun keulaa varastosta. Eivät ole käsitelleet mun tilausta ajallaan ja myyneet keulat mun ohi loppuun. Saa nähdä antavatko mitään speciaali hintaa Rokkarin keulaan, kuten pyysin.