Työhuoneen kaapistoproggis etenee.
Kahden Ikean 2x4 Kallaxin tilalle hommannut pari Bestååta, nyt saa huoneessa valot päälle, pistorasioihin voi laittaa pistokkeita ja fillarit saa seinältä helpommin [emoji1]
Sent from my Takapalk
Printable View
Työhuoneen kaapistoproggis etenee.
Kahden Ikean 2x4 Kallaxin tilalle hommannut pari Bestååta, nyt saa huoneessa valot päälle, pistorasioihin voi laittaa pistokkeita ja fillarit saa seinältä helpommin [emoji1]
Sent from my Takapalk
Pikakiillotuksen kammille hiontatarpeen tarkentamiseksi:
https://live.staticflickr.com/65535/...bb0ec442_b.jpg
Ihan nätit!
^^Hienot kammet! Käytiin äsken ajamassa sisäkartingia koko perhe. Itse olin ainoa joka oli aiemminkin ajanut tätä. Vaimon ohitin kierroksella varmaan 8 kertaa... ;) Pojistani keskimmäinen tykkäsi tästä eniten. Saman pojan kanssa ajetaan kanssa motocrossia. :cool:
Salilla käväisin ja aina jaksan vuodesta toiseen ihmetellä noita pelkkää yläkroppaa pumppaavia.
Viimeistelin 4 eri reittivaihtoehtoa huomiselle vapaapäivälle. Kattoo sit aamulla #mikafiilis.
EDIT: R-junafiilis.
Kävin antamassa osan verestäni sitä tarvitseville.
^Sorry, kyttä, poistettu!
Grillasin ekaa kertaa tänä vuonna. Siis ihan oikeasti enkä vain lämmittänyt makkaraa. Halloumihampurilaisia ja kasviksia, nami nami.
Hioin 6 tuntia epäkeskolla portaiden askelmien alapinnoista lakkaa pois, eli siis ylöspäin. Vähäsen tuntuu olkapäissä ja käsiä täristää.
Testasin Pinnacle EU PEF-Mittaria. Tuli 60-vuotiaalle ihan normaali tulos 600l/min.
Laitoin uuniin ahomansikka-mustikka -rahkapiirakan. Olisi noita mansikoita saanut varmaan ämpärillisen kerättyä mutta hyönteiset kävivät illalla jo niin aggressiivisiksi ettei voinut samassa paikassa kauaa poimia.
Pari päivää sitten tuli poimittua myös ensimmäiset kantarellit, vähän kuivakoita olivat kun ei ole satanut vähään aikaan mutta maku oli kohdillaan.
Laitoin keittiövaa'alle eastonin 100-millisen EA70 stemmin ja saman mittaisen ZIPP daa daa daa SL-stemmin, alumiinia kummatkin. EA70 oli 5 grammaa kevyempi (135 g vs 140 g). En tiedä miten pääsen tästä yli.
^Pääsee yli ku hankkii vielä kevyemmän...
^en mä sitä, vaan että perus EA70 on kevyempi.
^ Usein perus palikat saattaa olla kevyempiä kuin huiput, kuten esim. Procraftin stemmit...
Pesin fillarin ja laiton uudet ketjut puhdistumaan tehdasrasvoista. Huomenna uusi ketju paikoille ja takarataspakka.
Leikkasin äitimuorin ranchilla nurmikkoa pari tuntia. Hikistä hommaa ja kärpäsiä ja paarmoja häärää kimpussa.
Kävin luovuttamassa verta.
Lisäsin EDT:n pohjoisosuuden listalle sankoon.
Ihmettelin mistä EDT mahtaa olla lyhenne. ("Eastern Daylight Time" ei tuntunut sopivan...)
Arveluni olivat kyllä oikeansuuntaisia, mutta pelkään että melko pitkään olisin saanut hakea, koska en ole ennen kuullutkaan tuonnimisestä reitistä.
https://europeandividetrail.com/map/
Etenkin noi Ruotsin erämaaosuudet alkaneet kiinnostaa kun viime vuonna Ryan Van Duzer ja nyt Bike Touring Mike niitä on 'tubessa demonneet.
Enkä mä varmaan viitisisi epäkätevään Göteborgiin asti ajaa vaan suuntaisin jotenkin Tukholmaan luoteen suunnasta oikaisten. Tai Vaasaan Höga Kustenin kautta kun on vastinpariin siteitä.
Vein vanhan hieman pintaruosteisen rappurallin hiekkapuhallettavaksi ja maalattavaksi. Kaupoissa on nykyään vähän turhan kevytrakenteisia rappuralleja niin laitetaan tuo vanha uudelleen loistoonsa.
Kuljetin pölynimuria ympäri huoneistoa vakiolenkin.
Ostin pyörän[emoji28]
Eräänlaisen inventaarion. Aloin luetteloimaan mitä kaikkea tuolla pyöräverstaallani oikein on. Heräsin siihen kun varaosia päivitellessäni huomasin tilanneeni samoja pienosia joita kuitenkin sitten löytyikin. Noita nyt jollain aikamääreellä saattaa tarvitakin mutta nuo kuitutolpat, jarrusatulat ynnä muu tollanen osa joutaisi pistää menemään. Täys setti mekaanisia Rivalia, Ultergan pakkoja jotka luulin myyneeni yms...Renkaitakin 22 paria, kiekkoja 7 paria. Helevetisti kaikkia ruuvia ja adapteria. miten noita nyt osaakaan kertyä
Ei muuten ole paluuta tähän robottiaikaan siirtymisen jälkeen. Elämä on aivan liian lyhyt imurin kanssa lenkkeilyyn (ellei sitten saa siitä jotain erityisiä kiksejä.. :))
Laskin ympäripyöresti paljonko EDT-kilsoja tulee Muoniosta Tukholman tasalle: 1900-2000. Ruotsi on toosi pitkä maa, kun sitä polkee mutkitellen pitkittäissuuntaan läpi.
Eteläisempi pätkä voisi tosin kiinnostaa jopa enemmän. Göteborgissa asuvat tutut on vakaasti sitä mietlä, Dalsland on Ruotsin gravelparatiisi. Mä olen toista mieltä: se on Gotlanti.
Siivoilin kaappeja ja keräsin turhaa fillariroinaa kasaan. Mietin, että heittäisikö vain roskiin vai jaksaisiko laittaa johonkin tyrkylle.